Внутрішнє представлення в пам’яті комп’ютера статичних даних похідних типів

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
КН
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2009
Тип роботи:
Звіт до лабораторної роботи
Предмет:
Програмування

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Міністерство освіти та науки України Національний університет «Львівська політехніка»  ЗВІТ З лабораторної роботи №2 З дисципліни: «Програмування ч.3 Структури і алгоритми» " Внутрішнє представлення в пам’яті комп’ютера статичних даних похідних типів " 1. МЕТА РОБОТИ Дослідження внутрішнього представлення в пам’яті комп’ютера похідних типів даних статичної структури. 2. ЗАВДАННЯ НА ЛАБОРАТОРНУ РОБОТУ 1. char m1[9] = "Kobernik"; 2. typedef bool *vkaz; bool b = true; enum color { BLUE = 2 , GREEN = BLUE + 5 , CYAN, RED , BROWN , GRAY = RED-29 , YELLOW , WHІTE = 0, MAGENTA , LІGHTGRAY, DARKGRAY =-2, BLACK }; struct str{ unsigned s1 : 2+1; unsigned : 0; unsigned s2 : 9+2; unsigned : 0+3; unsigned s4 : 5+4; int s5; } sr1= {1, 3, 10, 62047}; union { int up1; short up2; double up3; char up4[3][2]; bool up5; color up6; vkaz up7; float up8; str up9; }un3; 3. struct info{ char p1[13]; double p2; short p3; unsigned p4 : 9+5; vkaz p5; unsigned : 5+3; } st1={"Charvonograd", 2, 48, 17, &b}; struct { info p1; bool p2[3][2][3]; } st2 = {"Charvonograd", 2, 48, 22, &b, {{{true,false},{true,true,true}}, {{true}}, {{},{true,false,true}}} }; 3. ПЕРЕВЕДЕННЯ Char m1[9] = “Kobernik” K = 75 = 4B o = 111 = 6F b = 98 = 62 e = 101= 65 r = 114 = 72 n = 110 = 6E i = 105 = 69 k = 107 = 6B 00 – кінець рядка ВПК: 4B 6F 62 65 72 6E 69 6B 00 Union u3 up9 = sr1: struct str{ unsigned s1 : 2+1; unsigned : 0; // вирівнювання на границю наступного слова unsigned s2 : 9+2; unsigned : 0+3; // не використовується unsigned s4 : 5+4; int s5; } sr1= {1, 3, 10, 62047}; В пам'яті бітові поля структури sr1: 01 (s1) 00 00 00 (вирівнювання на границю слова) 03 (s2) 80 02 00 (вирівнювання) F2 F5 (s4) Отже, структура rec в пам’яті комп’ютера зберігається у 8 байтах в такому вигляді: RED = 910=00 00 00 0916 ВПК: 09 00 00 00 09 00 00 00 03 80 02 00 5F F2 тепер таке значення міститься в u3 залишилось вирівняти по найбільшому типу, найбільший в нас тип double тому кінцевий результат буде мати 16 байт (найменше кратне розбіру типу double) 09 00 00 00 03 80 02 00 5F F2 00 00 00 00 00 00 Struct struct info{ char p1[13]; double p2; short p3; unsigned p4 : 9+5; vkaz p5; unsigned : 5+3; } st1={"Charvonograd", 2, 48, 17, &b}; struct { info p1; bool p2[3][2][3]; } st2 = {"Charvonograd", 2, 48, 22, &b, {{{true,false},{true,true,true}}, {{true}}, {{},{true,false,true}}} }; st2.info .P1= 43 68 61 72 76 6F 6E 6F 67 72 61 64 st2.info .P2 =00 00 00 00 00 00 00 40 st2.info .P3 = 30 00 st2.info .P4 = 16 st2.info .Vkaz = 70 F3 st2.info .P5 = 01 st2.p2 = 00 00 01 01 01 01 00 00 00 00 00 00 00 00 01 00 01 00 в пам’яті комп’ютера: 43 68 61 72 76 6F 6E 6F 67 72 61 64 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 40 30 00 00 00 16 00 00 00 00 70 FFFFFFFCFFFFFFFC 00 00 00 00 00 01 00 00 01 01 01 01 00 00 00 00 00 00 00 00 01 00 01 00 00 00 00 00 00 4. СПЕЦИФІКАЦІЯ ПРОГРАМ В загальному вигляді прогарма має вигляд: cp = (char*)m1; //вказівник на перший байт структури //Цикл в якому перебираються і виводяться всі байти заданої структури for (int i=0;i<sizeof(m1);i++){ printf("%X",*cp/16); printf("%X",*cp%16); printf(" "); cp++; } 5, РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ.  6. ВИСНОВОК: я дослідив внутрішнього представлення в пам’яті комп’ютера похідних типів даних статичної структури 7. ДОДАТКИ: #include <stdio.h> #include <conio.h> typedef bool *vkaz; bool b = true; enum color { BLUE = 2 , GREEN = BLUE + 5 , CYAN, RED , BROWN , GRAY = RED-29 , YELLOW , WHІTE = 0, MAGENTA , LІGHTGRAY, DARKGRAY =-2, BLACK }; struct info{ char p1[13]; double p2; short p3; unsigned p4 : 9+5; vkaz p5; unsigned : 5+3; } st1={"Charvonograd", 2, 48, 17, &b}; union { int up1; short up2; double up3; char up4[3][2]; bool up5; color up6; vkaz up7; float up8; str up9; }un2 void main(){ un2.up3 = Z; un2.up6 = BROWN; m3[2][1][0] = перша цифра, m3[0][0][1] = друга цифра, m3[1][1][2] = 3 цифра, m3[0][1][2] = 4 цифра, m3[2][1][3] = 5 цифра, m3[2][0][0] = 6 цифра, m3[1][1][1] = 7 цифра, m3[1][0][1] = 8 цифра, m3[2][0][1] = 9 цифра, m3[2][1][2] = 10 цифра. char *cp; cp = (char*)m3; printf ("m1 VPK: "); for (int i=0;i<sizeof(m1);i++){ printf("%X",*cp/16); printf("%X",*cp%16); printf(" "); cp++; } cp = (char*)&un2; printf ("\nu3 VPK: "); for (int i=0;i<sizeof(un3);i++){ printf("%X",*cp/16); printf("%X",*cp%16); printf(" "); cp++; } cp = (char*)&st1; printf ("\nst2 VPK: "); for (int i=0;i<sizeof(st2);i++){ printf("%X",*cp/16); printf("%X",*cp%16); printf(" "); cp++; } getch(); }
Антиботан аватар за замовчуванням

24.03.2013 13:03-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!