Моделювання потоків даних і використання особливостей анімації NetCracker

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Ужгородський національний університет
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Інженерно технічний
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2012
Тип роботи:
Методичні вказівки до лабораторної роботи
Предмет:
Комп’ютерні мережі та комунікації

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ, НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ УЖГОРОДСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ КАФЕДРА КОМП’ЮТЕРНИХ СИСТЕМ ТА МЕРЕЖ Лабораторна робота №2 з курсу КОМП’ЮТЕРНІ МЕРЕЖІ Тема: Моделювання потоків даних і використання особливостей анімації NetCracker Ужгород-2012 Мета заняття: Зрозуміти і засвоїти призначення інструментальних засобів моделювання потоків даних між пристроями проектованої мережі. Вивчити перелік показників, що характеризують потоки даних в мережі. Отримати уявлення про засоби візуалізації характеристик потоків даних. Навчитися створювати зв'язки пристроїв мережевого проекту і задавати їх характеристики. Навчитися задавати характеристики потів даних в тих, що розробляються проектах. Вивчити засоби управління анімацією потоків даних. Навчитися формувати звіти про проведені експерименти. Ознайомитися з вікнами і елементами управління головного меню. Методичні вказівки до виконання лабораторної роботи Мережа, що створюється за допомогою NetCracker, називається проектом (Project). Створення моделі складної мережі, яка може бути багатошаровою або ієрархічною, передбачає розділення проекту на декілька сайтів. Кожен сайт може бути проглянутий в його власному діалоговому вікні Site. Коли Ви запускаєте новий проект, NetCracker відкриває вершину (Тор) - вікно Site, яке є вершиною рівня в ієрархічному проекті. Для простого проекту вершиною може бути єдиний сайт. Зверніть увагу: Будь-яке ім'я Site може бути змінене за допомогою діалогового вікна Site Setup. Проект може містити необмежену кількість сайтів. Завдання 1. Запуск анімації проекту 1.1. Запустите додаток NetCracker Designer. Відкрийте файл Router.net з меню File > Open. Вікно сайту з'явиться в області вікна робочого простору. 1.4. Виберіть вікно Тор в меню Windows. Позиціонуйте вікно Тор сайту в робочий простір для розгорненого розгляду, використовуючи кнопки: максимум сторінки і змініть масштаб. 1.5. Запустіть анімацію проекту на інструментальній панелі Control, натискаючи кнопку Start або в меню виберіть команду Start . З'явиться мережева активність (пакети, що переміщаються в робочому просторі). Інструментальна панель управління анімацією –  1.6. Щоб скорегувати параметри анімації, натисніть на кнопку Animation Setup. З'явиться діалогове вікно установки параметрів анімації, мал. 1:  Малюнок 1. — Вікно установки параметрів анімації 1.7. Використовуйте ліву кнопку миші, щоб встановити швидкість пакету і його розмір. Завдання 2. Деталізація контейнерного об'єкту 2.1. Щоб відкрити нижчий рівень проекту, слід двічі натиснути на мітки будівлі Math Lab у верхній лівій частині мережі і далі використовувати кнопку Zoom to page, щоб максимізувати зображення. З'явиться вікно з проектом мережі математичної лабораторії. Щоб перейти на верхній рівень цього проекту, закрийте вікно сайту лабораторії, використовуючи кнопку Close  вікна сайту. Клацніть у вікні Тор сайту, потім натисніть на кнопку Zoom In кілька разів, щоб розглянути конфігурацію мережі. Використовуйте смуги прокрутки у верхньому вікні сайту так, щоб зв'язок між маршрутизаторами Cisco 7000 (3) і Cisco 7000 (6) з'явився в центрі вікна сайту. Переконаєтеся, що анімація все ще виконується. 2.4. Щоб порушити зв'язок, в інструментальній панелі Modes клацніть лівою кнопкою на полі Break/Restore  Потім помістіть курсор у вершину зв'язку між двома маршрутизаторами Cisco і клацніть на зв'язку. На зв'язку з'являється червоний спалах  , який активізується в результаті порушення зв'язку. Завдання 3. Перевірка протоколу маршрутизації. 3.1. Щоб звернутися до локального меню, зробіть ліве клацання на кнопці Zoom to page і праве клацання на будь-якому порожньому просторі у вікні Тори сайту. Виберіть в Model Settings позицію табуляції Protocols, мал. 2:  Малюнок 2. — Вкладка протоколів маршрутизації вікна властивостей моделі 3.2. Клацніть кнопкою по різних мережевих протоколах. У правому стовпці ви зможете побачити заданий за замовчуванням протокол маршрутизації для мережевого протоколу. Наприклад, вибраний протокол маршрутизації для TCP / IP - RIP. Оскільки RIP був визначений для TCP / IP, відправка за неправильною адресою пакетів TCP /IP слідує за цією специфікацією. Щоб закрити діалог Model Setting без зміни параметрів налаштування, натисніть кнопку Cancel. Щоб відновити зв'язок, розмістіть курсор поверх порушеного зв'язку (спалахуюча крапка) і клацніть лівою кнопкою. Упевніться, що ви знаходитеся в режимі Break/Restore. Курсор змінюється на гайковий ключ, що указує на режим Restore. Коли ви поміщаєте курсор поверх порушеного зв'язку, червоне підсвічення зникає і трафік відновлюється. 3.5. Вимкніть режим Break/Restore на інструментальній панелі Modes, натиснувши кнопку Standard  . 3.6. Щоб припинити анімацію на інструментальній панелі Control, натисніть кнопку Pause . Завдання 4. Визначення характеристик пакетів 4.1. З курсором, встановленим на пакеті, натисніть праву кнопку, щоб викликати локальне меню і вибрати команду Properties. З'явиться діалогове вікно властивостей пакету (Packet Properties), мал. 3.  Малюнок 3. — Діалогове вікно властивостей пакету У даному вікні відображається інформація щодо додатку, розміру, джерела, адресата, мережевого протоколу і транспортного протоколу кур'єра. Завдання 5. Створення вигинів в зв'язках пристроїв і об'єктів За допомогою NetCracker, Ви можете створювати ламану лінію або зігнуті зв'язки. Вигин зв'язку впливає тільки на вигляд проекту. 5.1. Якщо виконується команда анімації, натисніть кнопку Pause для переходу в стан паузи. Утримуючи кнопку CTRL клавіатури, двічі клацніть кнопкою миші безпосередньо на зв'язку. На зв'язку з'являється маркер захоплення (чорний квадрат). Натискаючи і утримуючи кнопку миші на захопленні, перетягніть її до нового місцезнаходження, потім відпустіть ліву кнопку миші. Зв'язок згинається в точці(ках), яку ви вибрали. 5.2. Курсор має бути поміщений точно на зв'язку, коли ви двічі клацаєте кнопкою миші, щоб з'явилися маркери захоплення (точки вигину). Завдання 6. Перейменування об'єкту 6.1. Щоб перейменувати об'єкт, спочатку клацніть правою кнопкою на мітці будівлі GYM для виклику локального меню і виберіть команду Properties. Відобразиться діалогове вікно Properties. Зверніть увагу, що в полі імені GYM вже висвічено. У полі імені наберіть Cafe, потім натисніть кнопку ОК або клавішу ENTER, щоб застосувати ваші зміни і закрийте діалогове вікно властивостей. Перед закриттям проекту спочатку зупиніть анімацію, натискаючи кнопку Stop на контрольній інструментальній панелі. У меню File виберіть Close. На запит про збереження змін натисніть кнопку No. Звіт про лабораторну роботу і його зміст Графічне відображення вікна сайту математичної лабораторії з анімацією, перелік об'єктів і їх характеристики. Перелік протоколів маршрутизації, використовуваних при передачі пакетів в мережі математичної лабораторії. Перелік властивостей пакетів в мережі математичної лабораторії. Висновки до кожного завдання.
Антиботан аватар за замовчуванням

24.03.2013 21:03-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!