Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):
Міністерство науки і освіти України
Національний університет “Львівська політехніка”
Інститут комп’ютерних наук та інформаційних технологій
кафедра програмного забезпечення
Звіт з лабораторної роботи №4
з дисципліни “Об’єктно-орієнтоване програмування ”
Лабораторна робота № 4
"Використання класових типів та управління доступом до членів классу ( методи та параметри)"
Завдання
Реалізувати клас для забезпечення роботи із об’єктом кімната
1.15. Ініціалізація об’єктам кімната (введення ширини довжини, висоти, кількості дверей, вікон та їх площ).
1.16. Визначення площі кімнати.
1.17. Визначення об'єму кімнати.
1.18. Визначення площі стін з урахуванням вікон та дверей/без урахування вікон та дверей.
Код програми
Unit 3.h
#ifndef Unit3H
#define Unit3H
//---------------------------------------------------------------------------
class Room
{protected:
int Dveri, Vikna;
float Shyryna, Dovzyna, Vysota,S_Vikno, S_Dver;
public:
void SetAllSize(float ShyrynaV,float DovzynaV,float VysotaV,int DveriV,int ViknaV);
void SetS(float S_Vikno,float S_Dver); //встановлення площ вікон і дверей
float GetS_Room() //площа кімнати
{float S_Room=(this->Shyryna)*(this->Dovzyna);
return(S_Room);};
float GetV_Room() //об'єм кімнати
{float V_Room=(this->Shyryna)*(this->Dovzyna)*(this->Vysota);
return(V_Room);};
float GetS_WallsWithWD()
//площа стін з вікнами й дверима
{float S_Walls=(this->Vysota)*(2*(this->Dovzyna)+2*(this->Shyryna));
return(S_Walls);
};
float GetS_WallsOutWD();
};
#endif
Unit 1.h
#include <vcl.h>
#pragma hdrstop
#include "Unit1.h"
#include "Unit3.h"
//---------------------------------------------------------------------------
#pragma package(smart_init)
#pragma resource "*.dfm"
TForm1 *Form1;
Room MyRoom1;
int D,W;
float S,L,H,S_D,S_W,S_MyRoom,V_MyRoom,S_WallsWith_MR,S_WallsOut_MR;
//---------------------------------------------------------------------------
__fastcall TForm1::TForm1(TComponent* Owner)
: TForm(Owner)
{
}
//---------------------------------------------------------------------------
void __fastcall TForm1::Button1Click(TObject *Sender)
{S=StrToFloat(Edit1->Text);
L=StrToFloat(Edit2->Text);
H=StrToFloat(Edit3->Text);
D=StrToInt(Edit4->Text);
W=StrToInt(Edit5->Text);
S_D=StrToFloat(Edit6->Text);
S_W=StrToFloat(Edit7->Text);
Button1->Caption="Ïðèéíÿòî!";
}
//---------------------------------------------------------------------------
void __fastcall TForm1::Button2Click(TObject *Sender)
{MyRoom1.SetAllSize(S,L,H,D,W);
MyRoom1.SetS(S_W,S_D);
S_MyRoom=MyRoom1.GetS_Room();
V_MyRoom=MyRoom1.GetV_Room();
S_WallsWith_MR=MyRoom1.GetS_WallsWithWD();
S_WallsOut_MR=MyRoom1.GetS_WallsOutWD();
Edit8->Text=FloatToStr(S_MyRoom);
Edit9->Text=FloatToStr(V_MyRoom);
Edit10->Text=FloatToStr(S_WallsWith_MR);
Edit11->Text=FloatToStr(S_WallsOut_MR);
Button2->Caption="Ãîòîâî";
}
//---------------------------------------------------------------------------
void __fastcall TForm1::Button4Click(TObject *Sender)
{
Close();
}
//---------------------------------------------------------------------------
void __fastcall TForm1::Button3Click(TObject *Sender)
{
Edit4->Text="ê³ëüê³ñòü";
Edit5->Text="ê³ëüê³ñòü";
Edit6->Text="ïëîùà";
Edit7->Text="ïëîùà îäíîãî";
Button1->Caption="Ïðèéíÿòè";
S=0;
L=0;
H=0;
D=0;
W=0;
S_D=0;
S_W=0;
Edit8->Text="ïëîùà";
Edit9->Text="îá'ºì";
Edit10->Text="ì.êâ.";
Edit11->Text="ì.êâ.";
Button2->Caption="Îáðàõóâàòè";
}
//---------------------------------------------------------------------------
Протокол роботи програми
/
Висновок: Написав програму алгоритмічною мовою С++ згідно завдання, отриманого від викладача. Програма реалізує функційність об'єкта заданого класу у відповідності із завданням. В програмі задіяв застосування різних прав доступу до методів та параметрів класу.
Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть
або зареєструйтесь.
Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!
Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!