Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Інститут комп’ютерних технологій, автоматики та метрології
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Кафедра захисту інформації

Інформація про роботу

Рік:
2007
Тип роботи:
Звіт про виконання лабораторної роботи
Предмет:
Алгоритмічні мови та програмування

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Міністерство освіти і науки України Національний університет «Львівська Політехніка» Інститут комп’ютерних технологій автоматики та метрології Кафедра захисту інформації  Звіт Про виконання лабораторної роботи № 1 «Прості програми лінійної структури» з дисципліни « Алгоритмічні мови та програмування» (Варіант 14) обчислити значення виразу: x= y= Блок-схема до методу Main класу Program: Початок Laboratorna Lab=new Laboratorna() 1 Створення об’єкту Lab класу Laboratorna Lab.vvedennja 2 Lab.obchuslennja 3 Lab.vuvedennja 4 кінець Блок-схема до методу obchuslennja клас Laboratorna: початок Кінець Блок-схема до методу vvedennja клас Laboratorna: початок vvedit x= 1 s–змінна рядкового 2 типу x = Convert.ToDouble(s); 3 присвоєння змінній х значення змінної s введене з клавіатури і переведене до типу double vvedit y= 4 s=–присвоєння 5 змінній нового значення введеного з клавіатури у = Convert.ToDouble(s); 6 присвоєння змінній у значення змінної s введене з клавіатури і переведене до типу double Блок-схема до методу vuvedennja клас Laboratorna: початок  Список ідентифікаторів, змінних, функцій, використаних у блок-схемі алгоритму і програмі та їх пояснення: vvedennja() – метод класу Laboratorna для введення значень змінних. vuvedennja() – метод класу Laboratorna для виведення кінцевого результату роботи програми на екран. оbchuslennja() – метод класу Laboratorna для обчислення значення виразу. Console– клас, в якому містяться методи вводу і виводу (WriteLine; Write; ReadLine) static void Main()–головний метод, який керує роботою програми, (з нього починається робота програми). Таблиця ідентифікаторів, змінних, функцій, використаних у блок-схемі алгоритму і програмі та їх пояснення. № Позначення Ім’я Тип Призначення, опис  1. x x double (плаваючий довгий) Аргумент функції, вхідна  2. y y double (плаваючий довгий) Аргумент функції, вхідна  3. z z double (плаваючий довгий) Значення функції, вихідна  4. s s string Змінна рядкового типу,вхідна.   Остаточна версія програми: using System; namespace Mylabs { namespace Laba1 { class My { public double x; public double y; public double z; public void calculate() { z = (x * y + Math.Pow(x, 2) * Math.Pow(y, 2)) / (Math.Tan(Math.Pow(x, 5) * Math.Pow(y, 5))) - Math.Cos(x * y) + x * Math.Pow(y, 5 / 6) + 173.11 * x; } } class Program { static void Main() { My Laba = new My(); Console.Write("vvedit x="); string s = Console.ReadLine(); Laba.x = Convert.ToDouble(s); Console.Write("vvedit y="); string t = Console.ReadLine(); Laba.y = Convert.ToDouble(t); Laba.calculate(); Console.Write(Laba.z); } } } Результат роботи програми: z=592.6485935517
Антиботан аватар за замовчуванням

31.03.2013 14:03-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!