Програми з розгалуженими та циклічними алгоритмами

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Інститут комп’ютерних технологій, автоматики та метрології
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Кафедра захисту інформації

Інформація про роботу

Рік:
2008
Тип роботи:
Звіт про виконання лабораторної роботи
Предмет:
Алгоритмічні мови та програмування
Група:
УІ-11

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Міністерство освіти і науки України Національний університет «Львівська Політехніка» Інститут комп’ютерних технологій автоматики та метрології Кафедра захисту інформації  Звіт Про виконання лабораторної роботи № 2 «Програми з розгалуженими та циклічними алгоритмами» з дисципліни « Алгоритмічні мови та програмування» (Варіант 11) обчислити значення виразу: , [ 0,1] , h=0,1 , d=0,0001 Завдання: Скласти блок-схеми алгоритмів та програми мовою Сі# для табулювання функції. Забезпечити ввід даних інтервалу, кроку і похибки табулювання з клавіатури і вивід результатів на дисплей. Дані для роботи беруться з таблиць за вказівкою викладача: Табулювання функції, представленої рядом, на інтервалі [a,b] з кроком h та абсолютною похибкою d. Оцінку похибки здійснювати за значенням модуля чергового члена ряду. Блок-схема до методу Main класу Program: Початок 1 Lab.vvedennja() 2 Lab.obchuslennja() 3 Блок-схема до методу vvedennja() класу Laoratorna:  Блок-схема до методу cycle() класу Laboratorna;  Блок-схема до методу obchuslenna() класу Laboratorna;  Блок-схема до методу vuvedennja() класу Laboratorna;  Список ідентифікаторів, змінних, методів, використаних у блок-схемі алгоритму і програмі та їх пояснення: vvedennja() – метод класу Laboratorna для введення значень змінних. vuvedennja() – метод класу Laboratorna для виведення кінцевого результату роботи програми на екран. оbchuslennja() – метод класу Laboratorna для обчислення значення виразу. Console– клас, в якому містяться методи вводу і виводу (WriteLine; Write; ReadLine) static void Main()–головний метод, який керує роботою програми, (з нього починається робота програми). Pow(x,y)-метод класу Maht для піднесення змінної x до степеня y Таблиця ідентифікаторів, змінних, використаних у блок-схемі алгоритму і програмі та їх пояснення. № Позначення Тип Призначення, опис  1. a double (плаваючий довгий) Початок інтервалу, вхідна  2. b double (плаваючий довгий) Кінець інтервалу, вхідна  3. h double (плаваючий довгий) Крок,вхідна  4. d double (плаваючий довгий) Похибка,вхідна.  5. s string Змінна рядкового типу,вхідна.  6. i double (плаваючий довгий) Змінна для заміни виразу,вихідна  7. x double (плаваючий довгий) Аргумент функції, вихідна  8. syma double (плаваючий довгий) Сума обчисленнь,вихідна   Остаточна версія програми: using System; using System.Collections.Generic; using System.Text; namespace laba2 { class Laboratorna { public double a, b, h, d, x, k, i,syma; public void vvedennja() { Console.Write("vvedit a="); string s = Console.ReadLine(); a = Convert.ToDouble(s); Console.Write("vvedit b="); string q = Console.ReadLine(); b = Convert.ToDouble(q); Console.Write("vvedit h="); string w = Console.ReadLine(); h = Convert.ToDouble(w); Console.Write("vvedit d="); string e = Console.ReadLine(); d = Convert.ToDouble(e); } public void obchuslennja() { syma = 0; k = 0; i = (Math.Pow((-1), k )* Math.Pow(x, 2 * k + 3)) / ((2 * k + 1) * (2 * k + 3)); for (k = 1; Math.Abs(i) > d; k++) { i = (Math.Pow((-1), k )* Math.Pow(x, 2 * k + 3)) / ((2 * k + 1) * (2 * k + 3)); syma =syma+ i; } vuvedennja(); } public void vuvedennja() { Console.Write("dlja x=" + x); Console.Write("\t"); Console.Write("i=" + i); Console.Write("\t"); Console.WriteLine("syma=" + syma); } public void cycle() { for (x = a; x <= b; x += h) { obchuslennja(); } } } class Program { static void Main() { Laboratorna got = new Laboratorna(); got.vvedennja(); got.cycle(); } } } Результат програми: 
Антиботан аватар за замовчуванням

31.03.2013 14:03-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!