ОБРОБКА СИМВОЛЬНИХ РЯДКІВ. РОБОТА З ФАЙЛАМИ

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
ІКТА
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Захист інформації

Інформація про роботу

Рік:
2011
Тип роботи:
Звіт до лабораторної роботи
Предмет:
Алгоритмічні мови та програмування
Група:
УІ-11

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» ІКТА кафедра ЗІ З В І Т до лабораторної роботи №4 з курсу: «Алгоритмічні мови та програмування» на тему: «ОБРОБКА СИМВОЛЬНИХ РЯДКІВ. РОБОТА З ФАЙЛАМИ» Варіант № 7 Львів – 2011 Мета роботи – вивчити елементи мови Сі, рядки, рядкові константи, принципи потокового вводу-виводу, стандартні файли і функції для роботи з ними. 1. Завдання 1. Ознайомитися з організацією роботи вводу-виводу в мові Cі. 2. Ознайомитися з потоковим вводом, відкриттям і закриттям потоку в мові Cі. 3. Ознайомитися з стандартними функціями для роботи з файлами в мові Cі. 4. Дано текстовий файл, в якому міститься програма мовою С (Лабораторна робота №3). Скласти блок-схеми алгоритмів та програму мовою С для обробки текстового файлу з використанням розроблених функцій для роботи зі стрічками. Оформити виконання одного із завдань у вигляді підпрограми. Словами є слова в коментарях, назви ідентифікаторів, зарезервовані слова, які розділяються між собою згідно із синтаксисом мови С. Дані для роботи беруться з табл.1 за вказівкою викладача.. № п/п Завдання  7 Сформувати і вивести на екран текстовий файл, в якому пробіли замінюються символом підкреслення. Підрахувати кількість арифметичних операцій (+,-,*,/) у файлі.   2. Блок-схема алгоритму програми Головна програма  Алгоритм підпрограми виконання завдання  3. Список ідентифікаторів констант, змінних, функцій, використаних у блок-схемі алгоритму і програмі, та їх пояснення golos(str,sss) – функція яка рахує кількість літер у рядку та замінює всі символи “(” і “)” на “[” і “]” відповідно; i – змінна цілого типу , яка є визначником елемента символьного рядка; j – змінна цілог типу яка є лічильником літер у рядку; str[n] – масив з n елементів символьного типу(текстовий рядок); sss[n] – масив з n елементів cимвольного типу(текстовий рядок); int isalpha(int a) – повертає ненульове значення, якщо символ а є латинською літерою, інакше нуль; itoa(int numb, char*str, int base) – перетворює цілочислове значення параметра numb у символьний рядок і записує його за адресою, заданою параметром str. Параметр base задає основу системи числення, в якій буде записане число; FILE*fp – відкриття потоку через вказівник fp; FILE*fpp – відкриття потоку через вказівник fpp; fopen("LAB3.C","r") – відкриття файлу LAB3.C для читання; fopen("orbit.C","w") – відкриття файлу orbit.C для запису; n – константа цілого типу зі значенням 50 задана на початку програми. 4. Текст програми #include<stdio.h> #include<ctype.h> #include<stdlib.h> #define n 50 FILE*fp; FILE*fpp; int golos(char *str); void main(void) { char str[n]; int cl; fp=fopen("LAB3.C","r"); if (fp==NULL) { printf("file ne pravulniy"); } fpp=fopen("Oleg","w"); while (fgets(str,n,fp) !=NULL) { cl= cl + golos(str); fprintf(fpp, "%s", str); printf("%s" ,str); } printf("%d", cl); fprintf(fpp, "%d", cl); fclose(fp); fclose(fpp); } int golos(char *str) { int i,j,cl; j=0; i=0; cl=0; while(str[i]!='\0') { if (str[i]==' ') str[i]='_'; if ((str[i]=='+') && (str[i-1]!='+')) cl++; if ((str[i]=='-') && (str[i-1]!='-')) cl++; if (str[i]=='*') cl++; if (str[i]=='/') cl++; i++; } return cl; } 5. Результати роботи програми 
Антиботан аватар за замовчуванням

30.04.2013 13:04-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!