Робота з симулятором машини Ноймана. Дослідження виконання машинного коду в автоматичному режимі.

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Кафедра ЕОМ

Інформація про роботу

Рік:
2012
Тип роботи:
Звіт до лабораторної роботи
Предмет:
Архітектура комп'ютерів

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА” Кафедра ЕОМ ЗВІТ до лабораторної роботи №1 з дисципліни " АРХІТЕКТУРА КОМП’ЮТЕРІВ " на тему: “ Робота з симулятором машини Ноймана. Дослідження виконання машинного коду в автоматичному режимі.” Львів – 2012 Мета: опанувати роботу на симуляторі машини Ноймана, зрозуміти і дослідити принцип виконання програми машиною Ноймана. Завдання: Запустити симулятор, увести до нього коди машинних інструкцій і коди чисел, навчитися утворювати і змінювати ці коди, дослідити і пояснити принципи трактування машиною Ноймана бінарних кодів. Розробити тестову програму, завантажити програму і відповідні дані до симулятора, виконати програму в автоматичному режимі, проаналізувати і пояснити отримані результати, скласти звіт з виконання лабораторних досліджень та захистити його. Завдання згідно варіанту: 29    Теоретичні відомості. Керування роботою з симулятором Клавіши керування комп’ютером Дія клавіш Ілюстрація  Інформаційне вікно Негайно задати АВТО: F1, A Негайно задати РЕДАКТОР: F2, Е Негайно задати ШАГ: F3, S Негайно задати ТАКТ: F4, Т Вибирати режим безпосередньо курсором: F5, R Вибір і встановлення режиму роботи. В режимі редактора можна змінювати вмістиме комірок пам’яті, суматора (СМ), лічильника інструкцій (СК), регістра інструкції (РК). В режимі АВТО одним натиском на клавішу ENTER змушують комп’ютер виконати всю програму. В режимі ШАГ одним натиском на клавішу ENTER змушують комп’ютер виконати чергову інструкцію програми. В режимі ТАКТ одним натиском на клавішу ENTER змушують комп’ютер виконати чергову мікродію виконання чергової інструкції програми. Зауважимо, що виконання кожної інструкції розкладають на виконання певної послідовністі мікрокроків, кожний з яких називають мікродією (або мікрокомандою). /  Вікно пам’яті Бінарні адреси пам’яті не змінюються. Вмістиме комірок пам’яті (бінарні коди) змінюються. Для цього в режимі редагування потрібно підвести курсор під біт, що змінюється та натиснути 0 або 1.     Вікно арифметичного та логічного пристрію (АЛП)  Показує: код виконуваної інструкції, що зберігає регістр інструкції (РК=регистр команди); вмістиме суматора (СМ); вмістиме лічильника номера виконуваної інструкції (СК=счетчик команд).    Екранне вікно для візуалізації значень операндів і результатів обчислень Показує десяткові значення вмістимого комірок пам’ті за адресами А1, А2 та А3 інструкції СТОП (Виведення), бінарний код операції якої є 1112. Отже, коли за одною з трьох вказаних адрес розміщено інструкцію ми побачимо її як якесь число. Це на перший погляд є дивною, але принципово важливою рисою машини Ноймана, якою є ПК та багато інших комп’ютерів.    Довідкове вікно Вікно містить всі дозволені коди операцій, а також правила маніпулювання з режимами симулятора за допомогою клавіатури. Всього дозволено виконання вісьми операцій (пересилання вмісту комірки пам’яті з адресою А1 до коміркм пам’яті з адресою А3 (код 0002), додавання (0012), ділення вмісту А1 на вміст А2 (код 0102), обчислення модуля різницівмісту А1 і А2 з записом результату до А3 (код 0112), умовного переходу (коли вмісти А1 і А2 є рівними, тоді наступною виконують інструкцію не з наступної за чергою адресою, а з адреси А3 (код 1002), множення вмісту А1 на вміст А2 з записом добутку до А3 (код 1012, ще одного умовного переходу [коли вміст А1 є більшим від вмісту А2, тоді наступно виконуваною є інструкція з комірки з адресою А3] (код 1102) та завершення обчислень і виведення до дисплейного вікна вмістимого комірок пам’яті з адресами А1, А2. А3.     Алгоритм програми Для розв’язання поставленої задачі 29    я використаю 10 комірок адрес, та виконаю наступні кроки: 1) В адресу 1001 запишу число 9 2) В адресу 1010 запишу число 2 3) В адресу 1011 запишу число  4) В адресу 1100 запишу число  5) В адресу 0000 запишу операцію множення комірок 1011 і 1010, (2*), результат запишу до комірки 1011 6) В адресу 0001 запишу операцію додавання комірок 1011 та 1100, ((2*)+), результат перезапишу в комірку 1011 7) В адресу 0010 запишу операцію додавання комірок 1011 та 1101, ( (2*)+), результат перезапишу в комірку 1011 8) ) В адресу 0011 запишу операцію множення комірок 1011 та 1001, (9*( (2*)+)), результат перезапишу в комірку 1011 9) Виведу результат виконання програми на Екран. Результати виконання програми / Рис.1. Вікно програми перед запуском(з введеними мікрокомандами) / Рис.2. Результат виконання програми в режимі АВТО Висновок Опанував роботу на симуляторі машини Ноймана, зрозумів і дослідив принцип виконання програми машиною Ноймана.
Антиботан аватар за замовчуванням

20.05.2013 22:05-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!