Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Інші
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2024
Тип роботи:
Інші
Предмет:
Маркетинг

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

ПЛАН Вступ………………………………………………………………………………. Аналіз ринку……………………………………………………………………… Дослідження смаків та уподобань споживачів. Сегментування ринку……… Розроблення концепції товару та визначення його характеристик…………… Визначення оптимальної ціни на товар на підставі результатів пробного маркетингу………………………………………………………………………... Визначення взаємозв’язку між ціною і попитом……………………………….. Розрахунок оптимальної ціни, при якій фірма отримає максимальний прибуток…………………………………………………………………………... Формування оптимальних каналів розподілу товару………………………… Планування компанії про просування товару…………………………………... Висновок………………………………………………………………………....... Вступ Ця робота допоможе нам у майбутньому щоб правильно створити своє підприємство, фірму чи магазин - які надаватимуть послуги. За допомогою курсової роботи можна визначити що саме краще потрібно покупцеві. Як відомо покупець це важливий об’єкт маркетингового дослідження, тому буде проводитись анкетування. Потрібно аналізувати ринок, тобто взнати які фактори впливають на вибрану нам галузь, тобто фактори мікро- та макросередовища. Розробити концепцію товару та визначити його характеристики. Розглядаючи товар як комплексне поняття, можна сприймати його на трьох рівнях: Товар за задумом; Товар у реальному виконані; Товар із підкріпленням. Слід визначити і описати характеристики товару, його якісні параметри, дизайн. У ході розроблення товару потрібно провести його позиціонування, тобто чітко визначити, чим він буде відрізнятись від товарів конкурентів. Далі ми переходимо до визначення оптимальної ціни на товар на підставі проведення пробного маркетингу. Пробний маркетинг передбачає обмежену реалізацію товару в обраному регіоні. Мета перевірки – визначити чи будуть споживачі купувати даний товар в реальних умовах, а також випробовувати різні методи збуту. Потрібно також визначити взаємозв’язок між ціною і попитом, знову-таки за пробним маркетингом (при різних значеннях цін). Для – визначення оптимальної ціни, при якій фірма отримає максимальний прибуток. Також потрібно сформувати оптимальні канали розподілу продукції, визначити посередників, яких фірма буде залучати до її реалізації. Останнім етапом розрахункової роботи є формування системи маркетингових комунікацій (СМК), які фірма буде використовувати для просування свого товару на ринку. Ця курсова робота допоможе нам зрозуміти як найбільше отримати дохід від обраного нами товару, як повніше задовольнити споживача, і що йому потрібне із можливого асортименту, за якою ціною продавати. Розділ 1. Аналіз ринку Ми розглядаємо комп’ютерні ігри, попит на які буде об’єктом аналізу. Цей товар задовольняє ринок розваг, до якого тяжіє молодь. Адже на сьогоднішній день у вік технологій більшість молоді надає перевагу новим розвагам що прийшли у наш вік це комп’ютерні ігри. Матриця класифікації індивідуальних потреб Таблиця 1 Класифікаційна ознака Складова ознака  1.За ієрархією потреб Соціальні (нижчі)   фізіологічні  2. Фактори які впливають на формування потреб вікові  3.За часовими параметрами довгострокові  4. За принципом задоволення Взаємозамінні (конкурентні)  5. За чіткістю переводу в характеристики товару або послуг  Якісні  6. За ступенем принципового задоволення  Частково задоволенні  7.За масовістю розповсюдження  географічно    Все загальне  8.За еластичністю Високо еластичні  9. За природою виникнення основні  10. За суспільною думкою Соціально-негативні  11. За глибиною проникнення в суспільну свідомість Усвідомлені всією потенційною соціальною групою  12. За ступенем поточної необхідності Слабої інтенсивності  13. За причиною виникнення імпульсивні  14. За часовими параметрами споживання Ті, що задоволено періодично  15. За свободою задоволення вільні  16. За широтою проникнення в різні галузі життя Моносферні  17. За специфікою задоволення Сегментовані  18. За характером бар’єрів задоволення потреб Психологічні   Макросередовище: Демографічні показники України не задовільні,проте як показала світова практика у цій сфері, країни з низькою економікою та низьким рівнем урбанізацію мають найбільше «геймерів» у країні. Після економічної кризи різко піднялись ціни на товари, багато людей стали безробітними, у багатьох фірмах «заморозили» зарплатню. Відповідно продаж комп’ютерних ігор теж скоротився адже можна завантажити ці ж ігри і в Інтернеті дешевше а то і зовсім безкоштовні. На Українському просторі є 4-и великих компаній, які надають послуги з комп’ютерних ігор, а також які досить відомі і поза країною, що можна сказати про їхній досить хороший попит на ринку. На даний момент в Україні нема чітких законів про використання дисків окрім законів «Про авторські права», та «Про мінімальний дозволений вік певної категорії ігор». Тобто ця ланка дуже слабо розвинута, і через те є багато піратів, та людей які не усвідомлено створюють злочин. Розвиток та менталітет Українців не такий як у Європейських країнах чи у США. Можна сказати що це теж відіграло роль у продажі комп’ютерних ігор. Мікросередовище: Потенційними споживачами, для наших товарів, являються здебільшого молодь. Які знайшли краплю розваги у комп’ютерних іграх, і бажають більше часу проводити за ними, оскільки саме там вони себе відчувають над людьми і великою відповідальністю. Наша компанія є підрозділом «Windows» в Україні. Компанія «Windows» є одною із найбільших компаній світу. Через нас доходять, українізуються, створюються нові комп’ютерні ігри компанії «Windows» яка захопила досить валику частку цього ринку по всьому світі. У нас є один маркетинговий посередник який досить відомий в Україні «M.Т.G.», що представляє нас на ринку більше3-хроків. Конкуренція на цьому ринку досить мала. Багато компаній є не досить популярними та слаборозвинуті на ринку. Проте наша компанія здійснює продаж нових ігор «Windows» по всій Україні Також є новачки на Українському ринку комп’ютерних ігор. Це зокрема компанія «С1», та «EAGAMES». У нас працюють самі кращі комп’ютерні дизайнери, інженери, техніки, велика група фахівців. Які створюють нові комп’ютерні ігри разом із іншими підрозділами «Windows» по всьому світу. Крім того розробляється повністю українізована гра, яка має вийти незабаром. Розділ 2. Дослідження смаків та уподобань споживачів. Сегментування ринку АНКЕТА Шановний респонденте! Запрошуємо Вас відповісти на запитання анкети. З Вашою допомогою ми бажаємо покращити нашу компанію «Windows». Для цього Вам пропонується відповісти на нижче вказані нами запитання. Це дасть нам можливість визначити, що саме потрібно вам як споживачу, і покращити наші умови, та обслуговування заради вашого комфорту та кращої якості комп’ютерних ігор. Анкетування проводиться анонімно. Наперед дякуємо за вашу допомогу! Компанія «Windows» Вкажіть Ваш вік: до 14р. 18-23р. 14-16р. більше 23р. 16-18р. Ваша стать: чол. жін. Ваше соціальне становище: учень підприємець студент безробітний робітник Ваш дохід: до 600грн. 1200-1500грн. 600-1000грн. 1500грн. і більше 1000-1200грн. інше. Чи є у вас в наявності комп’ютер? (якщо ні, то анкетування для вас закінчене.) Так Ні Чи граєте ви у комп’ютерні ігри?: так ні Чи погоджуєтесь Ви, що комп’ютерні ігри цілком нормальне явище, яке нікому не зашкоджує? цілком підтримую підтримую не можу сказати рішуче не згодний Якому виду комп’ютерних ігор ви надаєте перевагу? Стратегія Логістика Екшен Спортивні (MO)RPG Ваш варіант_____________ Азартні Де ви берете комп’ютерні ігри? купляю у перевіриних магазинах Беру у друзів Качаю з Інтернету Ваш варіант_____________ Купляю на промисловому ринку Якому класу ігор Ви надаєте перевагу? (виразити у відсотковій залежності, в сумі – 100%) Тактика      Екстрім  Зосереджена на проходженні      Зосереджена а завдані  Наявність дуже великої кількості квестів      Наявність (відсутність) мінімальної кількості квестів   Чи були Ви у нашій компанії «Windows»? так ні Якщо Ви користуєтесь нашими іграми та системами, будь-ласка, оцініть їх за такими критеріями: Критерій Оцінка   1 2 3 4 5  Швидкодія загрузки комп’ютера       Оформлення гри (системи «Windows»)       Задоволення по опціям гри чи системи        13.Чи встановлена на вашому комп’ютері операційна система на базі «Windows»? так ні 14. Будь-ласка, завершіть думку: Я розважаюсь за допомогою комп’ютерних ігор для того щоб _________________________________________________________________ ________________________________________________________________. 15. Що у Вас асоціюється із словосполученням «Гра почалась»? (одним словом) ________________________. Якої якості вас задовольняє гра?. Ліцензійної якості Мене якість не цікавить Якості скачаної в Інтернеті Інше Піратської якості Дякуємо за співпрацю! Результати анкетування Було проведено анкетування респондентів різних міст України, переважною бiльшiстю яких були пiдприємцi та молодь. Кiлькiсть опитаних 31 чоловiк. Результати показанi по кожному з пунктiв анкети у процентному спiввiдношеннi до загальної кiлькостi. 1.        10.     Якому класу ігор Ви надаєте перевагу?  Тактика 46% 0% 4% 16% 34% Екстрім          Зосереджена на проходженні 71% 10% 6% 3% 10% Зосереджена а завдані  Наявність дуже великої кількості квестів 10% 26% 38% 23% 3% Наявність (відсутність)        мінімальної кількості квестів    13.     Якщо Ви користуєтесь нашими іграми та системами, будь-ласка, оцініть їх за такими критеріями:  Критерій Оцінка   1 2 3 4 5  Швидкодія загрузки комп’ютера 3% 10% 6% 42% 39%  Оформлення гри (системи «Windows») 3% 3% 16% 36% 42%  Задоволення по опціям гри чи системи 0% 10% 17% 44% 29%   14.     Будь-ласка, завершіть думку:  Я розважаюсь за допомогою комп’ютерних ігор для того щоб …  Більшість (86%) написали (у заг. розумінні): "щоб відчути себе тим ким я не є, тому що це неможливо".  15.     Що у Вас асоціюється із словосполученням «Гра почалась»? (одним словом)      64% - написали "екстрим"  23% - зосередженість  13% - не дали відповіді    Аналіз анкетування Провівши детальний аналіз результатів анкетування, ми вирішили, що основними i пріоритетними для нас клієнтами будуть учні та студенти. Опитування проводилось серед населення усієї країни. Багато із опитуваних все ж таки купляє комп’ютерні ігри у зареєстрованих точках продажу. Хоча більшість все ж таки завантажує ігри з інтренету. Але є ще багато альтернативних способів дістати комп’ютерні ігри, в тому числі і не законно. Тобто можна зробити висновок, що хоча основна маса надає перевагу альтернативним способам діставання комп’ютерних ігор, але все ж таки є і покупці, які ладні заплатити за хорошу якість. Отже, iснує попит на який розраховує наша компанія. Більшість опитуваних висловила позитивні враження щодо продукції корпорації «Windows». Також до нашого підрозділу в Україні звертається багато людей що показує наш високий рівень.. Але є і недоліки, оскільки наша оцінка комп’ютерних ігор по всіх параметрах отримала 4. А клiєнти очiкують професiоналiзму, найкращого кiнцевого результату. Всi цi фактори будуть використаннi фiрмою у майбутнiй роботi i кадровiй полiтицi. Рiвеньпрофесiоналiзму у сучасних компаніях комп’ютерних ігор,бiльшiсть опитаних вважають посереднiм. Тому слiд взяти до уваги, що найкращий результат (у нашому випадку збiльшення попиту) фiрма отримає тодi, коли задiєсправдiпрофесiоналiв до роботи, i щоразу пiдвищуватиме їх рiвень. Якщо ж погiршитьсяконкуренція чи подешевшають послуги, що ми й збираємось зробити, то половина опитаних стане нашими потенцiйнимиклiєнтами. Однак, ми не можемо бути цiлком впевненими у вiдповiдностi опитаних всьому колу споживачiв. Мала кiлькiсть запитань також не показала повної картини про очiкування i сподiвання та потреб клiєнтiв. Щоб дiзнатись про реальну ситуацiюпотрiбноперевiряти все на практицi. Постiйно бути готовим до змiн у наданнi послуг. Сегментування ринку Для розподілу ринку на чiткi групи споживачів послуг ми проводимо сегментування ринку. Наші послуги є відносно тривалими, тому оптимальним принципом сегментування ми вважаємо соціально-економічними, та демографічними. Взято такі змінні: рівень доходів, вікова категорія. Сегментна гратка за двома соціально-економічними змінними виглядає наступним чином: вікова категорія                Старший вік Середній вік Молодь низький середній вище сер. вищий рівень доходів Рис. 1. Схема сегментування ринку за критеріями рівня доходу та вікової категорії споживачів Отже з гратки випливає що більшість опитуваних є молодь, та середньою зарплатнею у 1000 грн. Отже орієнтація фірми на ринку буде спрямована саме на таке населення. Фактори для вибору стратегії охоплення ринку Наявність ресурсів. Ми можемо сказати що у нас немає обмежень із ресурсами. Ступінь однорідності продукції. Можна сказати що наша фірма займається товаром широкого асортименту. Оскільки різні види ігор,різні під типи видів, кожна гра унікальна. В цьому і є успіх нашої компанії Етап життєвого циклу товару. При виході фірми на ринок із новим товаром доцільно пропонувати лише один варіант новинки. При тому краще використовувати стратегії цільового та масового маркетингу. Ступінь однорідності ринку. Наші споживачі мають схожі смаки, бажання, купують майже однакову кількість товарів за певні періоди і однаково реагують на певні маркетингові стимули, то, безперечно, треба орієнтуватися на масовий маркетинг. Маркетингові стратегії конкурентів. Наші конкуренти спрямовані на масового споживача, отже ми можемо виграти від використання цільового або диференційованого маркетингу. Отже наша фірма вирішила використати стратегію диференційованого маркетингу. Диференційований маркетинг передбачає охоплення декількох сегментів ринку і розроблення для кожного із них окремого комплексу маркетингу. Розділ 3. Розроблення концепції товару та визначення його характеристик Товар Сьогодні XXI століття, вік де все функціонує за допомогою техніки, де людина не уявляє свого життя без неї. Також на новий рівень вийшли і розваги. Дітям та молоді стало не цікаво просто гратись у дворі, ти виростаєш хочеш чогось більшого. Молодь цілком задовольняє комп’ютерні ігри, де ти себе можеш відчути генералом армії, простим солдатом Другої Світової війни, надлюдиною яка знищує погань на своєму шляху, або навіть бути тренером улюблених спортивних команд. На сьогоднішній день комп’ютерні ігри стали теж чимось невід’ємним для молоді, одні кажуть це погані, інші нічого невбачають, одні що це і позитивно впливає. Комп’ютерні ігри це не сама гра яку купив і вже граєш, це перш за все продукт, комплектуюча, який потрібно запустити та встановити на комп’ютер та включити кнопку «Старт». Існує велика та жорстка конкуренція щодо цього ринку. Яка перейшла не тільки у сфери суспільного життя, а й у сфери інформаційного. Адже потрібно придумати ідеї, та принцип гри скоріше за своїх конкурентів, якусь оригінальну особливість. Тому на цьому ринку використовують дійсно передові технології, та геніїв думки. Зараз щоб сказати який вигляд має комп’ютерні ігри, це майже неможливо. Адже вони набули багатоманітності, чогось не повторюю чого у кожній із них. Упаковки як такої вони теж не мають адже зараз ринок перейшов і на Інтернет ресурси. Правда вони мають одну спільну рису – це поставлені перед ними завдання яких треба виконати в Іграх. Наша компанія - це одна із найбільш відомих та авторитетних. Нашу марку знає кожен. Якість наших ігор не поступаються, а навпаки випереджає конкурентів. Тому я сміливо можу сказати що наша марка є однією із відомих серед представників комп’ютерних ігор. Упаковка Наша торгова марка на вигляд проста проте оригінальна, її легко запам’ятати та тяжко забути. Торгова марка нашої компанії на додатку №1 Деякі моделі комп’ютерних ігорякі ми продаємо, ви зможете побачити на додатку №2. Позиціонування - «Windows» фірма що спеціалізується на продажі комп’ютерних ігор та їх комплектуючих,розроблення, оформлення, українізація ігор – це все також входить у наші обов’язки. – «EAGAMES» фірма яка спеціалізується на продажі комп’ютерних ігор, та їх створення. – «С1» мережа магазинів що продають та створюють комп’ютерні ігри. – Піратські копії та Промисловий ринок - продають не ліцензовані, вкрадені комп’ютерні ігри. За допомогою позиціонування нам потрібно зрозуміти, чому покупці надають перевагу цьому товарові а не іншому, треба порівняти ці властивості. Будь –який товар споживачі сприймають як певних його властивостей. Наведемо схему позиціонування комп’ютерних ігор за двома характеристиками. Перша – якість ,має інтегральний характер і враховую якість надання послуг. Друга характеристика враховує ціну за послуги. Ціна за послуги  Висока   3 2  Середня   1 1 в перспективі  Нижче середньої      Низька 4      Незадовільна Задовільна Добра Відмінна   Рис. 2. Якість комп’ютерних ігор Крапками позначено малi фірми котрі не увійшли до вищеперерахованих. Вiдповiдно до позиціонування фірма вибирає один з видів маркетингу за яким вона проводитиме свою політику. На схемі видно що залишається незадоволеною потреба у комп’ютерних ігор за середньої та нижче середньої ціни, а також задовільної та доброї якості за низької ціни. Розділ 4. Визначення оптимальної ціни на товар на підставі результатів пробного маркетингу Ціни постійно пов’язані з іншими складовими комплексу маркетингу підприємства, передусім із самим товаром, його якісними характеристиками, рівнем сервісом тощо. Рівень цін пов'язаний також з обраною системою розподілу товару і витратами на його просування. Групи товарів із різними рівнями цін залучають різні сегменти ринку. Формування цінової політики підприємства передбачає прийняття великої кількості стратегічних і тактичних рішень. Найскладніші рішення пов’язані із встановленням цін на нові товари. Після виходу товару на ринок відбувається пристосування цін до змін кон’юнктури ринку на різних стадіях життєвого циклу товару. Для початку ми визначаємо стратегічні рішення щодо ціни. Ми обираємо стратегію низьких цін (привабливої для значної частини ринку, дають змогу збільшувати обсяг продажу товарів, вести активну цінову боротьбу). Після визначення цінових стратегій можна переходити до вибору моделі й конкретного методу розрахунку ціни. Ми вибрали метод ціноутворення, що орієнтується на попит, з урахуванням інших методичних підходів, оскільки вони взаємопов’язані. Використання даної методики передбачає що попит може бути визначений із значною точністю. Визначення взаємозв’язку між ціною і попитом Результати пробного маркетингу  ціна грн. Кореляційне поле точок  198 3338  197 3251  195 3562  193 3655  192 3737  191 3775  190 3794  189 3825  187 3860  186 3984  185 4057  184 4190    Система координат, де величина попиту показана на осі –у, а ціна – на осі х, де показані кореляційні точки. Оскільки зв'язок між ними близький до лінійного, то рівняння регресії буде мати вигляд: N=b0 + b1 * Ц, Де N – теоретичне значення обсягу збуту при відповідній ціні. Використовуючи метод найменших квадратів для обчислення b0 та b1 слід розв’язати систему нормальних рівнянь:  Де m – кількість замірів у проведеному досліджені. Для цього використаймо проміжні дані: Ці ni Ці*ni Ці*Ці ni^2 Ni Ni-n (Ni-n)^2  198 3338 641124 39204 10484644 3292,875 54,875 3011,280  197 3251 640447 38809 10569001 3353,701 102,701 10547,487  195 3562 694590 38025 12687844 3475,353 -86,647 7507,771  193 3655 705415 37249 13359025 3597,004 -57,996 3363,506  192 3737 717504 36864 13965169 3657,830 -79,170 6267,876  191 3775 721025 36481 14250625 3718,656 -56,344 3174,657  190 3794 720860 36100 14394436 3779,482 -14,518 210,780  189 3825 722925 35721 14630625 3840,308 15,308 234,321  187 3860 721820 34969 14899600 3961,959 101,959 10395,680  186 3984 741024 34596 15872256 4022,785 38,785 1504,279  185 4057 750545 34225 16459249 4083,611 26,611 708,138  184 4190 770960 33856 17556100 4144,437 -45,563 2076,016  2287 45028 8548239 436099 169128574 44928,000 0,001 49001,790   Отже b0 = 15336,388 A b1 = -60,82582 Далі на графіку наведено залежність попиту від ціни:  Далі ми визначили щільність зв’язку між цими величинами, для чого обчислили коефіцієнт детермінації. R2= Де – факторна дисперсія,   – загальна дисперсія, ; (1) = 4083,4825; (2) = 0,001/12; R2=0,00001 0<R2<1, зв'язок між ціною та попитом щільний. Визначення оптимальної ціни, при якій фірма отримає максимальний прибуток П=  Де П – прибуток, який отримає фірма від реалізації продукції за досліджений період; F – постійні витрати фірми на виробництво і збут продукції за даний період; V – змінні витрати на одиницю продукції. Максимізувати прибуток фірми можна з використанням похідної . = (Ц*N-(F+V*N))’=(N(Ц-V)-F)’=(( b0 + b1 * Ц)(Ц-V)-F)’=(( b0 + b1 * V)Ц+b1*Ц2 - -b0V-F)’ Порівнюємо  = 0 і знаходимо ЦоптNоптПmax. (b0-b1V)+2b1Ц=0 Отже, отримаємо Цопт= Nопт=b0+b1*Цопт Пmax=Цопт*Nопт-(F+V*Nопт) Цопт=186,56 Nопт=3988,33 Пmax=231504,9 Знаходимо також собівартість продукції при даному обсязі збуту: S=V+. S=128,51 Далі потрібно визначити цінову еластичність. Еnц= Де N1iNm – обсяг збуту, визначений за рівнянням регресії відповідно при цінах Ц1 і Цm. Еnц=-1,03 Отже, із цінової еластичності випливає що ціни знижувати буде недоцільно, це призводить до втрати товарообігу і прибутку. Тому потрібно старатись втримати основну ціну, і різними способами не дати її зрушенню. Розділ 5. Формування оптимальних каналів розподілу товару Наша компанія протягом 5-и років стабільно та успішно надає послуги у комп’ютерних іграх. Можна сказати що наша компанія це лише складова великої корпорації “Windows”, у нас використовується система вертикального збуту, тобто сама продукція створюється за кордоном і доставляється до нас де ми її українізуємо, та надаємо частину свого стилю. Отже це 2-х канальний зв'язок де є один виробник, та багато оптових торгівців які узгоджують між собою систему збуту. Продукція постачається безпосередньо корпорацією, у наявності якої є один із найбільших відділів логістики що відповідають за зберігання, транспортування товару. Наша компанія надає послуги по комп’ютерним іграм в Україні, також у нас склад, та салон з великим вибором продукції. Ми надаємо консультації щодо продажу товарів, щоб споживач був впевненим у своєму виборі, не відчував що його підманули, а на оборот викликати довіру. Також наші канали розподілу доходять і до роздрібних торговців, зокрема до магазинів пов’язаних із комп’ютерами. Також наші ігри можна придбати через Інтернет на сайті www.wingames.com.ua, де є ширший та повний вибір. Ціна заводська, тобто нижча ніж у магазинах, крім того справжня якість гарантована, і можлива доставка додому. Обсяг збуту продукції фірми є динамічним показником і внаслідок впливу різних факторів може падати. Тому слід провести аналіз беззбитковості і знайти точку критичного збуту, при якому ціна дорівнює собівартості і фірма за рахунок доходів від реалізації може покрити лише свої витрати. Точка критичного збуту ділить обсяг реалізації а два інтервали: Значення критичного збуту визначається із рівняння: Ц*Nкр=Nкр *V+F Звідси Nкр= Nкр=13,83. Розділ 6. Планування компанії про просування товару Просування товару на ринку здійснюється за допомогою систем маркетингових комунікацій (СМК), яка охоплює будь-яку діяльність підприємства, спрямовану на інформування, переконання та нагадування споживачам про свої товари, стимулювання їх збуту і створення позитивного іміджу підприємства в очах громадськості. Тому при розробці СМК підприємство переслідувало такі цілі: Створення образу престижності фірми та її товару. Інформування про нові товари, послуги та можливе місце їх придбання. Заохочення учасників їх каналу, тобто стимулювання збуту тощо. Для їх досягнення застосовують такі заходи: Реклама (у трамваях, на радіо, у газетах, спеціалізованих журналах, за допомогою сувенірів). Стимулювання збуту (надання знижок, проведення акцій). Використовуються такі види реклами: Реклама образу фірми, Рубрична реклама. Запроваджено створення реклам нашої фірми в Інтернеті та офіційного сайту де можна купляти нашу продукцію. Наш сайт www.wingames.com.ua. Доцільно використати рекламу в Інтернеті на популярних сайтах де здебільшого сидить українська молодь. Тому пропонується зробити рекламу на таких сайтах як: www.vkontakte.ru, www.youtube.com, www.google.com.ua, та багато інших сайтів. На них будуть коротко описуватись наші товари, їх зображення та ін.. Застосовують такі методи стимулювання збуту: Стимулювання споживачів, Стимулювання власного торгового персоналу. Стимулювання споживачів проводиться за допомогою різних акцій, знижок. Наприклад таких як два за ціною одного, тобто купівля двох товарів за ціною одного. Здебільшого це диски та товари які користуються малим попитом. Або продаж товарів які користуються тим же малим попитом за знижкою. Стимулювання персоналу проводиться шляхом надання надбавок та премій до зарплатні, а також планується створювати різні неформальні групи типу спортивного клубу, чи туристичного клубу. Висновок: За допомогою нашої роботи ми визначили які є слабкі сторони фірми, які переваги перед конкурентами. Визначили цілі та місії підприємства за для покращення фірми. Після визначення класифікації матриці потреб, ми краще зрозуміли що це за товар, до яких соціальних верств належить, хто може його придбати, які перепони стоять на шляху його придбання і т. ін.. Також провели Маркетингове дослідження за для кращого розуміння покупця. Його психології до придбання, чого саме бажає споживач, чому надає перевагу, як змінитись нашій компаній за для приваблення все нових верств, та підтримання старих клієнтів. Визначили сегментування та позиціонування, а саме, який сегмент ринку нам підходить, вибрали стратегію для охоплення частки ринку, знайшли бажаний результат за якого збільшиться покупців. Провели товарну політику де показали нашу «упаковку», вказали чим є наш товар, на скільки він придатний. Потім перейшли до цінової політики, де визначили за яким принципом буде краще створювати ціну. Було наведено її формула, визначення. Далі Комунікаційна політика де підприємство «Windows» розробило нові підступи до реклами.. Було продумано щоб створити неформально групу, що набагато покращить атмосферу (а відповідно і обслуговування) у фірмі. Збутова політика полягала у тому що ми розказали про нашу корпорацію – ким ми є, та чим саме ми займаємось. ДОДАТОК №1 Товарна марка  ДОДАТОК №2
Антиботан аватар за замовчуванням

28.05.2013 14:05-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!