С, С++

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
КН
Кафедра:
Кафедра САПР

Інформація про роботу

Рік:
2011
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Алгоритмічні мови та програмування

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» Кафедра САПР Звіт до лабораторної роботи №2 на тему «ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ АЛГОРИТМІЧНОЇ МОВИ С. ОПЕРАТОРИ РОЗГАЛУЖЕННЯ ПРОГРАМИ У МОВІ С» з курсу «Проблемно-орієнтовані мови програмування» Мета роботи Вивчення основних понять алгоритмічної мови С, операцій, стандартних функцій, операторів розгалуження програми. Теоретичні відомості C - універсальна мова програмування. Вона розроблялась в тісному зв’язку з системою UNIX, однак не є прив’язаною до цієї операційнї системи і може використовуватись у будь-яких операційних системах або машинах. C - мова порівняно “низького рівня” У ній немає: а) прямих операцій над такими об’єктами як множини, стрічки, списки і масиви; б) операцій які маніпулюють з цілими масивами або стрічками, натомість використовуються структури; в) засобів розподілу пам’яті окрім можливості визначення статичних змінних і стекового механізму при виділенні місця для локальних змінних функцій; г) засобів вводу-виводу (READ, WRITE) і методів доступу до файлів. Все це механізми високого рівня, які в мові C реалізуються за допомогою функцій. Мова C містить засоби лише послідовного управління ходом обчислень: не містить засобів мультипрограмування і паралельних процесів. Основна філософія мови C грунтується на тому що програміст знає, що робить і явно вказує ці наміри. Тому мова C не є “строго типізованою” мовою. Крім того, рівень пріоритетності виконання деяких операторів не є загальноприйнятим, деякі синтаксичні конструкції вимагають покращення. Не звертаючи увагу на деякі недоліки, мова C є ефективною і виразною мовою, придатною для широкого кола задач. По аналогії з Паскалем і Фортраном програма на мові C складається з двох частин: 1) заголовка, 2)тіла програми. Програма в мові C записується символами алфавіту, який містить: 1) великі і малі букви латинського алфавіту; 2) десяткові цифри від 0 до 9; 3) спеціальні символи: “,”, [,],(,),{,},+,-,/,%,\,;,:,?,<,>,+,-,|,^,&,*,#. Із символів складаються базові елементи мови. Правила запису імені змінної або іменованої константи (ідентифікатора): Ідентифікатори складаються з букв, цифр і знаку підкреслення (“-”) (до складу ідентифікатора не може входити будь-який спеціальний символ). Першим символом повинна бути буква. Не можна починати ідентифікатори із знаку підкреслення оскільки багато змінних бібліотечних програм починається саме з цього знаку. Не можна плутати в ідентифікаторах великі і малі букви (Х і х - це два різні ідентифікатори). Здебільшого імена змінних набирають малими буквами, а іменовані константи - великими. Ідентифікатори не можуть співпадати з ключовими словами мови C. Довжина ідентифікатора: для зовнішніх імен не більше 6 символів; для внутрішніх - не більше 31 символа. Для скалярних даних існують такі базові типи: 1) char - одиничний байт, що містить один символ; 2) int - ціле число; 3) float - число з плаваючою крапкою одиничної точності; 4) double - число з плаваючою крапкою подвійної тосності. Для розширення базових типів використовуються кваліфікатори: 1) short - короткий; 2) long – довгий. Ці кваліфікатори застосовуються до цілого типу: short int (можна писати просто short) - короткий цілий. Наприклад, якщо ціле число типу int може займати в пам’яті машини або 16 біт або32 біти, то long займає 32 біти, а short - 16 біт. Кваліфікатор long може розширювати тип double. Тип long double - числа з плаваючою крапкою підвищеної точності. Кваліфікатор 1) signed - із знаком; 2) unsigned - без знака - використовуються до типу int i char. Якщо значенню char відводиться 8 біт, то unsigned приймає значення від 0 до 255, а signed від -128 до 127. У мові C не існує логічного або булевського типу, хоча логічні операції використовуються. Треба запам’ятати, що значенню “істина” відповідає “не нуль”, тобто будь-яке число, що не дорівнює нулю, а “не істина” - “нуль”. Всі змінні в програмі C повинні бути описані (задекларовані) до того як будуть використані. Деякі декларації можуть бути неявними. Декларація вказує тип і містить список одної або кількох змінних. В операторах і виразах бажано використовати змінні і константи однакового типу. Якщо у виразі є змішування типів компілятор автоматично перетворить типи за такими правилами. Будь-яка програма складається з послідовності операторів. Ознакою закінчення оператора є крапка з комою “;”. Так запис S=5 не є оператором, це просто вираз, а S=5; це вже оператор присвоювання. Аналогічно Паскалю у мові C розрізняють прості оператори і блоки. Блок - це група операторів, що міститься у фігурних дужках, вони використовуються: 1) щоб згрупувати кілька логічно зв’язаних операторів в один; 2) як тіло функції; 3) для локалізації дії описів. Індивідуальне завдання Скласти програму знаходження функції  для різних значень аргументу . Вивести на друк значення аргументу, функції і проміжних змінних. Передбачити у програмі обхід алгебраїчних операцій, які можуть при певних значеннях аргумента  та інших змінних мати невизначений результат, тобто ділення на нуль, добування кореня парного степеня з від’ємного числа, логарифма від’ємного числа і тому подібне. 6.  ,, , , , , , . Текст програми #include <stdio.h> #include <math.h> int main() { printf("Enter the value of x="); int x; const double K=2.432; const double L=8.14; scanf("%d",&x); if (x<=0) printf("Wrong input data"); else { double a,b,y; a=pow(K,-1/4)+pow((K/pow(x,1/4)),-3/7); b=pow(L,log10(2))+pow(L,log10(x)); if (fabs(a)>=fabs(b)) y=asin(a+K*b); else if (fabs(a)<fabs(b)) y=cos(5*a+3*b); else y=0; printf("Required it value =%2.5f",y);} } Блок-схема програми  Результати обчислень  Висновок: Я вивчив основні поняття алгоритмічної мови С, операції, стандартні функцій, оператори розгалуження програми. Використав свої теоретичні знання на практиці.
Антиботан аватар за замовчуванням

29.05.2013 13:05-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!