Маркетинг виготовлення художньої літератури

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
РТ
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2013
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Маркетинг
Група:
ВП

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №4 “Маркетинг виготовлення художньої літератури” Мета роботи: У відповідності із отриманими вхідними даними (тираж, терміни, формат, якість видання та ін.) необхідно здійснити виконання основних необхідних етапів системного аналізу поставленої задачі для знаходження одного із оптимальних шляхів її вирішення, з урахуванням реальних можливостей поліграфічного підприємства. Завдання до лабораторної роботи 1. У відповідності із першим етапом системного аналізу необхідно здійснити збір даних, що стосуються завдання: - про основні та додаткові компоненти видання; - дизайн видання; - способи макетування видання ; - способи виготовлення ; - можливі терміни виконання ; - вартість різних варіантів виконання. Необхідно провести опрацювання зібраної інформації, а саме відкинути всю зайву інформацію, яка не буде потрібною при виконанні замовлення. Виявити проблемні моменти при виконанні завдання (особливі вимоги до якості, ціни, термінів та ін.). Під час точного формування проблеми необхідно здійснити аналіз різних можливих варіантів досягнення приємливого розв’язку поставленої задачі. 2. У відповідності із другим етапом здійснити аналіз структури необхідної послідовності здійснення операції при виконанні замовлення. Необхідно визначити технічні засоби, кількість виконавчого персоналу та коштів, час на виконання замовлення. Також необхідно провести критичний аналіз отриманих варіантів рішень. 3. У відповідності із третім етапом необхідно здійснити побудову дерева цілей, генеральною ціллю якого є поставлене завдання. На найнижчому рівні дерева цілей, цілі необхідно зв’язати з конкретними засобами їх досягнення. Дерево цілей повинно бути просторовим і містити альтернативні цілі. Слід пам’ятати, що перелік цілей на найнижчому рівні повинен бути повним для того, щоб досягнувши цілей найнижчого рівня автоматично прийти до генеральної цілі. 4. У відповідності з четвертим етапом, здійснити пошук засобів досягнення найнижчого рівня дерева цілей. Заходи та матеріально - технічні засоби слід вибирати так, щоб досягнути не тільки окрему ціль а і в певній мірі полегшити досягнення інших споріднених цілей. 5. Вибрати остаточний варіант виконання замовлення. У результаті дерево цілей повинно отримати площину одно визначену структуру . 6. Здійснити розрахунок витрат часу, коштів, матеріально технічних засобів та необхідної кількості працівників для виконання замовлення. 7. Заповнити таблицю ресурсів та таблицю послідовності виконання операцій в середовищі „TimeLine” або “Excel”. Необхідно звернути увагу на часову послідовність виконання операцій під час виконання замовлення. 8. Розрахувати повну вартість замовлення та вартість одного примірника (вартість повинна бути в реальних межах). Хід виконання роботи Короткий огляд теоретичних відомостей КНИГА – ОСНОВНИЙ ВИД  ПОЛІГРАФІЧНОЇ  ПРОДУКЦІЇ Формати видань. Формат книги тісно пов’язаний з друкарським дизайном, оскільки він також впливає на оформлення книги. Формат обов’язково підбирають в залежності від призначення книги. Для  книжкової  продукції  встановлені  стандарти  форматів.  При підготовці  до  випуску  кожного  виду  продукції  робиться  вибір  стандартних  форматів паперу  тих,  що  підходять  з  точки  зору  дизайну  й  економності.  У  деяких  випадках  це  призводить  до  відхилення  від  стандартних  форматів. Формат  видання,  встановлюється   видавництвом  у  залежності  від  типу  видання, його  характеру  й  значимості,  від  художнього  замислу  оформлення,  а  також  від  промислових  можливостей поліграфічного  обладнання, яке  буде  виготовляти  тираж. Формат  видання  виражається  форматом  друкарського  паперу в  сантиметрах  і  долях  листа. За  допомогою  додаткових  форматів  друкують  на  листових  друкарських  машинах  альбоми,  видання  з  мистецтва,  дитячі  книги  й  окремі  видання,  що  випускають  у кращому,  сувенірному  оформленні. Основні деталі книги.Зовнішнє оформлення Основні  деталі, що  утворюють  книгу – це  друковані  листи. У кінцевому своєму  вигляді  друкований  лист  утворює  зошит.  Число  сторінок  у  такому  зошиті  залежить  від  обраної  долі  паперового  листа  або,  інакше  кажучи,  від  того,  скільки  разів  і  в  якій  послідовності  буде  зігнутий  паперовий  лист  для  отримання  зошита.  Такі  зошити  містять  у  собі   16  або  32,  рідше  8, 12, 24  сторінки. Книжковий  блок – так  в  поліграфіїназивають  майже  готовий  екземпляр  видання,  який  залишилось  лише  з’єднати  з  палітуркою  чи  обкладинкою.  Це  комплект  з’єднаних  між  собою зошитів  або  листів,  які  складаються  з  сторінок та інших деталей  майбутнього видання. Книжкові блоки можуть відрізнятися за способом комплектування, за видом форзацаспособом  зшивання,  обробці  корінця,  відсутністю  або  присутністю  капталу, присутністю  або  відсутністю  закладки,  способів  обробки  зрізів. Книжковий  блок  для  палітурки  може  бути  скомплектований  у  залежності  від  об’єму  книги,  підборкою  або  вкладкою.  Останній  вид  використовується  дуже  рідко – для  мало об’ємних  видань. Віддрукована  продукція, тобто  продукція  після  друку,  повинна  пройти оформлення.  В  обкладинку  або  в  палітурку закладаються  листи  книги, тобто книжковий  блок. Обкладинки  виготовляють  з  більш  надійного  паперу  ніж  листи  для  тексту.  Палітурка  більш  жорстка  та  надійніша  за  обкладинку зроблена  з суцільного шмату  картону  чи  пластмаси,  а  також  складена,  склеєна  з  двох  частин (з  тканини,  паперу,  пластмаси, рідко – шкіри). Обкладинка  з  книжковим  блоком  з’єднується  дротяними  скобами  або приклеюється  з  допомогою клею по  поверхні  корінця. Палітурка  з’єднується  з  книжним  блоком  з  допомогою  корінця  або  матеріалу  для  окантовки  і  форзаців. Призначення  обкладинки  і  палітурки –перш за  все  закріпити  книгу, захистити  внутрішні  листи  від  пошкодження,  забруднення  та  дати  основні  відомості  про  книгу  (її автор, тема,  назва  видання, рік видання). Книга  має  такий  складовий  елемент  як  каптал.  Він  представляє  собою  міцну  шовкову  чи  бавовняну  стрічку  шириною  12-16 мм. З  товстим  кольоровим  краєм.  Каптал  наклеюють  на  корінець  книги  біля  нижнього  та верхнього  зрізу.  Призначення  капталу - закріплення  верхніх  та  нижніх  країв  зошитів,  що  складають  книжковий  блок.  У  той  же  час  каптал  слугує  як  прикраса  книжного  блока. Палітурки,  в  залежності  від  матеріалу,  що  для  них  використовується, діляться  на  декілька  видів.  Згідно  з  прийнятою  класифікацією  їх   Найбільше  книг  випускається  в  палітурках  №5  та №7,  вони  вважаються  найкращими. Край  палітурки,  що  виступає  за  зріз  книжкового  блоку  називається кант.  Палітурка  з  кантом  на  відміну  від  зрізаного(тобто  без  канта)  надійніше  захищає  блок  від  пошкоджень. Говорячи про палітурку  необхідно згадати про лист, що закріплює та з’єднує палітурку з книжковим блоком – це  форзац.  Існує задній і передній форзаци. У  залежності  від  об’єму  видання,  цільового  призначення,  способу  комплектування  книжного  блока  розрізняють наступні  види  форзаців:  приклеєний,  пришивний  та  накидний. Форзац  потрібен  не  лише  для  скріплення  блока  із  палітуркою,  він  ще  є  засобом  оформлення  книги.  Тому  форзац  може  виготовлятися  з  чистого  паперу (білого  чи  кольорового) ,  на  ньому  може  бути  віддрукований той  чи  інший  малюнок. Внутрішня будова книги При виготовленні книги, важливу роль у розміщенні тексту та ілюстрацій відіграє елемент без якого  жодна книжка не може існувати – це верстка. Верстка  має  багато  визначень,  по-перше,  верстка – виробничий  процес  монтажу  всіх  елементів  сторінки  видання  в  смугу. По-друге, версткою  називають  також  тип  комплектування  ілюстрацій на  смузі.  Таких  типів  виділяють  декілька: а) відкрита верстка, при якій  ілюстрація  розміщується  зверху  або  знизу  смуги  або  в  одному  з її  кутів; б) закрита верстка:  текст  прикриває  ілюстрацію  зверху  і  знизу; в) смугова  верстка:  ілюстрація  повністю  займає  смугу; г) глуха  верстка:  ілюстрація  з  усіх  сторін  прикрита  текстом; д) верстка  з  виходом  ілюстрацій  за  поля так,  що  поля  немає зовсім; е) верстка  з  ілюстраціями на  полях; є) комбінована  верстка:  поєднуються  різні  типи верстки ( відкрита верстка  з закритою і т.д.)( ілюстроване  доповнення -  див. додаток №2). У середині книги, окрім сторінок з текстом є: авантитул, титул, контртитул, а в деяких випадках шмуцтитул та фронтиспис[3]. Окрема смуга книги також ділиться на ряд елементів.  Окрім її основи - текстових рядків та ілюстрації – на смузі можуть бути колонцифри, колон лінійки, колонтитули, сигнатура та норма. Крім цих елементів, книга може мати ілюстрації на вкладних сторінках, що друкуються окремо від тексту і вкладаються у відповідних місцях книжки (без урахування спільної нумерації сторінок). Кожна  старанно  оформлена  книга  має  в  собі  апарат  видання.  Це  своєрідні  тексти, що доповнюють  видання,  для допомоги  читачеві  у  користуванні  ним (довідково – допоміжний  апарат  видання)  і  краще  зрозуміти  його  зміст (науково – довідковий  апарат  видання). До  довідково допоміжного  апарату  відносяться:  зміст,  покажчик,  колонтитули,   анотація,   реферат. До  науково – довідкового  апарату  входять:  вступна  стаття  ( розповідає  про  життя  та  творчість  автора  або  характеризує  твір  та  допомагає  читачеві  розібратися  у  деяких  незрозумілих  йому  фактах),  передмова  автора,  редактора  чи  видавництва  (розповідає  про  джерела  чи  інші  особливості  створення  цього  твору),  післямова (коментарі  чи  примітки),  бібліографічні посилання  (опис  творів  друку,  джерела цитат),  книжкові  бібліографічні  списки  та  покажчики  (допомагають  читачеві  звернутися  до  літератури,  що  розширить  та  поглибить  знання  в  предметі,  якому  присвячене  видання). Оформлення книги у відповідності з її призначенням Сучасна видавничо - поліграфічна форма розвивається  у  відповідності  з  цільовим  та  читацьким  призначенням  книги,  особливостями  її  змісту. Аналізуючи книгу як поліграфічне видання потрібно враховувати  усі деталі для її створення. Інформація закладена в книзі, її читацьке призначення є основними факторами, що  впливають на зовнішній вигляд і внутрішнє оформлення книги. Адже вигляд книги  справляє на читача певне враження. З першого погляду книга може привернути до себе увагу  або навпаки зовсім не зацікавити читача. Тому  розглядаючи  декілька видів книжкових видань, необхідно  враховувати їх призначення проаналізувавши вплив цього призначення  на  оформлення.                     Щодо  художньої  літератури,  то  вона може  бути  насичена  будь-якими  складовими  книги,   якими  саме - залежить  від  автора  чи  замовника. Якісно  оформлена  книга  неодмінно  повинна  бути  в  товстій  надійній  палітурці,  закріплена  форзацами.  Внутрішнє  оформлення  цих  книг  має  бути  за нотаціями,  із  змістом,передмовою,  післямовою,  колонтитулами, колонцифрами,  колон лінійками  інколи з книжковими  бібліографічними  списками  та  покажчиками. Окрім цих  елементів  художня  книга  може  мати  ілюстрації  на  вкладних  сторінках,  що  друкуються  окремо  від  тексту  і  вкладаються  у   відповідних  місцях  книжки (без  урахування  спільної  нумерації  сторінок).  Деякі  книги  мають  свій  художній  знак екслібрис.  Він  наклеюється  на  внутрішню  сторону  палітурки  або  обкладинки  кожної книги  із  зібрання  творів.  Цей  знак,як  правило,  замовляють  художнику,  але  іноді його виконує  сам  автор. У  деяких художніх  виданнях  на  палітурку  надівають  так  звану  суперобкладинку.  Суперобкладинка тримається  на  палітурці  або  на  обкладинці за  допомогою  клапанів – широких  відворотів,що  загинаються  на  внутрішню  сторону  палітурки.  Суперобкладинка  захищає  палітурку  від  бруду  та  пошкоджень,  а  також являється чудовим  художнім оформленням. Існують  різні  види суперобкладинок: а) звичайна ( для книжок  в  палітурках  та  обкладинках); б) сфальцьована впоперек  ( для книжок  в  палітурках  та  обкладинках); в) сфальцьована вздовж  і  впоперек ( для  книжок  в  палітурках); г) з  насічкою ( для книжок  в  палітурках  та  обкладинках); д) подвійна ( для  книжок  в  палітурках); е) бандероль ( для  книжок  в  палітурках); є) обкладинка-закладка  ( для  книжок  в  палітурках). Довідкові, навчальні та промислово - інструктивні книги. Підручники,  навчальні посібники,  довідники – всі  ці  книжки  необхідні  для  навчання,  для  отримання  корисної  інформації,  для  розумового  розвитку  людини.  Ось  чому,  об’єднавши  їх  в  одну  групу,  можна  розглянути  спільні  та  відмінні  поліграфічні  складові  цих  видань,  їх  оформлення.          Говорячи  про  підручники  та  навчальні  посібники,  необхідно  зауважити, що  ці  книжки  між  собою  мають  деякі  відмінності.  По-перше,  оформлення  цих  книжок  залежатиме  не  лише  від  того  для  якої  категорії  людей,  дорослих  чи  дітей,  вони  призначені,  але  й  від  того,  якій  науці  присвячені.  Отже,  якщо  підручник  друкують  для  дітей  молодших  класів  загальноосвітньої  школи,  то  звіснобільшу  увагу  приділятимуть  ілюстраціям  по  темі  та  яскравому, привабливому  оформленню,  бо  як  показало  опитування  учні  більше  всього  критикували  оформлення  обкладинки  підручника,  його  заголовок.           Оформлення  обкладинки  чи  палітурки  являється  винятково  важливою справою  для  учнів  молодших  класів,  тобто  обкладинка  призвана  привернути  їхню  увагу;  повинна  бути  захоплюючою,  пробуджувати  до  навчання  та праці,  впливати  на  уяву  та  почуття  дітей. Вона  найбільше впливає  на  дітей, ніж будь-яка  інша  сторінка  у книзі,  тому  зараз  заголовки  друкують  великими  яскравими  літерами.          Словацький  вчений Думан розкриває  питання  актуальності комплексного вивчення цінності художнього  оформлення  підручників.  Такі  елементи  художнього  оформлення  підручників  як  ілюстрації,  графіки,  діаграми,  таблиці,  схеми  являються  найчастіше  всього  інтегральною  частиною  тексту  підручника  і  складають  з  нам  єдине  ціле.          Без  майстерного художнього   оформлення  раніше,  а  тим  паче  зараз,  в  умовах  високих  технікографічних  можливостей,  не можна   уявити  собі  гарний  підручник,  та  й  шкільну  книжку  взагалі.  Саме  художнє  оформленняось,  що  спочатку  привертає  увагу школяра.          Цей  самий  словацький  вчений  радить  видавцям поліграфістам,  що  до  славнозвісного  „Букваря”  в  жодному  разі  не  можна  ставитись  як  до  книжки  з  малюнками  для дітей  дошкільного  віку,  і  тому  не  можна  перевантажувати  його  надмірною  кількістю ілюстрацій.  Важливо  визначити  виправдану,  з  точки  зору педагогіки,  їх  кількість.  Як  вважають  видатні  педагоги  саме  вдале  співвідношення  тексту  з  ілюстраціями – це 1:1,  тобто  на  одну  сторінку  тексту  одну  ілюстрацію.            Довідкові книжги оформляють по різному. Це в першу чергу залежатиме від призначення цієї літератури,  бо вона  може  призначатися  для  дітей  у вигляді дитячих  енциклопедій з  ілюстраціями,  для учнів, студентів, а також  для  дорослих  людей у  вигляді  довідників,  словників різних  мов,  тлумачних  словників і т. д.           Переважна  більшість  довідкових  книжок  не  має  в  собі  ілюстрацій  або  фотографій,  за  винятком  тих  довідників  де  це  вкрай  необхідно ( наприклад, фотографії  видатних  людей  про  яких  іде мова).  Текст  в  цих  книжках  друкується  колонками.  Колонцифри  розміщуються або  зверху,  або  знизу сторінки з  правого краю. Такі  книжки    оформлюються  строго  за  усіма  правилами  та  нормам. Промислово-інструктивні  книжки призначені  для  спеціалістів,  що  знають  добре  свою  справу,  але  користуються  цими  книжками з  метою отримання  підказки  чи  довідки.  Крім  тексту  промислово-інструктивна  книжка  може  містити  в  собі  різноманітні  схеми,  таблиці,  діаграми  і  т. д.  Ця  література  має  щось спільне  як з  навчальними  посібниками,  так  і  з  довідковими книгами.        Отож книга складається із: Палітурка; Корінець; Блок; Каптал; Форзац; Форзац; Рубчик; Кант. Порівняльна характеристика готової продукції Щоб краще зрозуміти особливості оформлення художніх романів, розглянемо це оформлення на прикладі інших книг. Для аналізу я обрала дві книги: роман Олеся Гончара «Собор» та роман Володимира Малика «Таємний посол». Аналіз видання роману Олеся Гончара «Собор» Це видання вибране для аналізу тому, що воно, як і «Тигролови» містить твір українського письменник, близький за основною ідеєю і часом написання. Тому, проаналізувавши плюси і мінуси цього видання можна буде знайти багато корисного для видання іншої книги. Спочатку розглянемо загальні характеристики. Формат цього видання 84×108/32. Це є найбільш поширений формат для художньої літератури, і досить зручний для книг такого типу. Колірність : палітурка кольорова, внутрішні сторінки – чорно-білі, це досить зручно, оскільки основне, що цікавитиме читача цього роману це текст, відповідно не має потреби витрачати кошти і час для виготовлення кольорових ілюстрацій. Палітурка. Палітурка тверда і надійна, що досить добре, адже вона забезпечує довговічність цієї книги. Одразу в очі кидається назва твору «Собор», написана спеціально розробленим шрифтом великого кегля. Буква «Б», виділена спеціальними орнаментами і таким чином створює незвичайний ефект, який добре запам’ятовується. Це досить хороший прийом, тому що він виділяє палітурку з-поміж інших, надає їй оригінальності. Також на палітурці є стилізоване зображення собору у темно-синіх тонах. Не можна сказати, що це зображення високохудожнє, але воно досить вдало підкреслює як тему, так і стиль твору. У верхній частині палітурки є ім’я автора. Воно написане повністю прописним літерами, що є мінусом, адже написи у такому стилі з першого погляду читаються погано. Сама палітурка сірого кольору, а текст і зображення на ній темно-сині. Вона зовсім не є яскравою, але це не можна назвати мінусом, тому що відсутність яскравості якраз відповідає стилю роману. Корінець. Вигляд корінця є досить лаконічним. Посередині є ім’я автора, а у верхній частині назва роману. Текст знову ж таки прописними буквами, що суттєво знижує читабельність, а це погано, тому що напис на корінці – це дуже важливий елемент книги, адже коли книга лежить на полиці, то читач бачить лише корінець, і по ньому оцінює саму книгу. Також варто звернути увагу на каптал, адже він досить добре стилізований: на тон світліший від кольору обкладинки, при тому досить малий але міцний. Внутрішні сторінки. Перше що бачить людина коли відкриває книгу – це форзац. Форзац у цій книзі простий, без зображень чи інших стилістичних прийомів. Не можна сказати що це є плюсом чи мінусом, адже це найпоширеніший вигляд форзацу. Добре є те що форзац виконаний із товстого паперу і добре проклеєний, це забезпечує міцність та довговічність книги. Перегорнувши сторінку бачимо титульний аркуш. Він оформлений трохи незвично, тому що назва твору та ім’я автора розташовані у правому верхньому кутку, а інша частина титулу пуста, це є мінусом, тому що назва твору повинна бути одразу видна. З іншої сторони є портрет автора. Цей портрет підібраний досить добре, він передає стилістику твору і навіть навіює роздуми. На наступній сторінці є анотація, і деякі дані про видання. Загалом це все скомпоновано згідно стандартних правил. Дуже суттєвим недоліком є те, що у книзі немає змісту. Це дуже незручно, оскільки твір поділений на розділи, і щоб знайти потрібний розділ потрібно перегортати всю книгу. Щодо основного тексту, то він оформлений професійно, гарнітура шрифту підібрана вдало, такий шрифт легко читається і підкреслює стиль твору. Ілюстрації у цій книзі відсутні. Це може бути мінусом, адже ілюстрації є досить хорошим прийомом щоб підкреслити деякі емоції, що виражаються у творі та оживити уяву читача. Загалом видання оформлене досить непогано, але є й суттєві недоліки, такі як відсутність змісту та ілюстрацій, використання прописних букв. Це видання цілком виконує свої функції: інформаційну, виховну, естетичну. Оформлення книги хоч і лаконічне, цілком відповідає стилю твору. Аналіз видання роману Володимира Малика «Таємний посол» Загальні характеристики. Книга стандартного формату 84×108/32, містить 455 сторінок. Як і в романі «Собор» палітурка книги кольорова, внутрішні сторінки чорно-білі. Палітурка книги. Основним плюсом цієї палітурки є її міцність. Вона дуже тверда і добре прикріплена, і це забезпечує можливість користуватись книгою дуже довгий час. Щодо оформлення палітурки, то тут є досить важливі недоліки. По-перше колір тексту, яким написано ім’я автора зливається із кольором палітурки, тому його дуже важко прочитати. По-друге бордовий колір самої палітурки виглядає не дуже естетично. Такий колір швидше підходить для оформлення навчальної чи довідкової літератури, але не художніх романів. Сама назва твору навпаки оформлена дуже якісно: у верхній частині книги, білими буквами написано «Таємний посол». Шрифт рукописний, підкреслює тему твору, виглядає дуже естетично. Загалом назва на цій палітурці це найперше і мають єдине, що кидається в очі. Також на палітурці присутня кольорова ілюстрація, де зображено шаблю, козацьку шапку, пістолет і лист паперу. Ці всі зображення добре скомпоновані між собою, але оскільки всі вони чорного кольору (крім листа паперу), то їх важко побачити на бордовому тлі палітурки. На зворотній стороні палітурки немає ніякого зображення чи тексту, це не є ні плюсом ні мінусом, оскільки таке оформлення є стандартним. Варто звернути увагу на корінець. По всій його довжині розміщується напис: Володимир Малик Таємний посол. Шрифт використаний такий же, як і на палітурці, також тут присутній той самий недолік: через погано підібрані кольори напис не читається. Внутрішні сторінки книги. Форзац у цій книзі простий, без зображень чи інших стилістичних прийомів. Добре є те що форзац виконаний із товстого паперу і добре проклеєний, це забезпечує міцність та довговічність книги. Титульна сторінка оформленням схожа на палітурку, лише не містити ілюстрацій, загалом таке оформлення є стандартне, не є ні негативом ні позитивом. На наступній сторінці є дуже лаконічна анотація та інші відомості про видання, все оформлено за стандартом і професійно. Далі бачимо гарно оформлену назву першої книги «Посол Урус-шайтана». Більше нічого на цій сторінці немає, а текст книги починається на наступній. Таке оформлення є зручне для читача і вигідне з естетичної точки зору. У цій книзі весь текст є дуже добре структуризованим. Кожен розділ відділений відступами і спеціально оформленим шрифтом, а кожна частина відділена окремою сторінкою. Також в кінці присутній зміст. Таке оформлення є суттєвою перевагою тому, що читачеві легко орієнтуватись у книзі та знаходити потрібну інформацію. Єдиним недоліком є те, що зміст розташований в кінці, хоча набагато зручніше було б, якби він був на початку. Щодо шрифту основного тексту, то тут використана гарнітура «літературна», ця гарнітура виглядає досить стандартно, не виражає ніякого стилю, але вона добре читається що є основним для книги. Також плюсом є те, що в книзі присутні штрихові ілюстрації, які розташовані на окремих сторінках. Такі ілюстрації надають книзі певного оригінального стилю, дозволяють краще виразити ідеї висловлені у книзі. Загальне враження щодо цієї книги досить позитивне. Вона вдало оформлена всередині, що дозволяє цілком виконати функції: художньо-концептуальну, пізнавально-евристичну, інформаційно-комунікативну та виховну. Основним недоліком даної книги є невдало підібрана кольорова гама для обкладинки. Отже ми розглянули та проаналізували два видання художнього роману українських письменників. Тепер ми маємо достатньо інформації про переваги та недоліки оформлення таких романів, і можемо врахувати їх під час виготовлення власного видання. Економічні розрахунки вартості виготовлення даного видання Вихідні дані: Тираж 20 000 примірників. Кількість сторінок 256. Формат 84×108/32 Витрати на матеріали Кількість аркушів формату А1 Для обкладинки. 20000(тираж)/32(число сторінок на одному задрукованому аркуші)+30(запас)=655. Для внутрішніх сторінок. 256(число сторінок)*20 000(тираж)/(32(число сторінок на одному задрукованому аркуші)*2(врахування що забруковування двостороннє))+100(запас)=80100. Друкарські форми Кількість комплектів. Один комплект форм витримує 10 тис. відбитків. Оскільки наш тираж складає 20 000, то комплект форм потрібно буде міняти 2 рази. Кількість форм. Для обкладинки будуть використовуватись фотоформи типу CMYK, де кожен комплект міститиме 4 фотоформи. Оскільки їх потрібно буде міняти 2 рази, то для обкладинки нам потрібно: 4*2=8 фотоформ. Наше видання містить 256 сторінок, які розміщаються на папері форматом 84×108/32, тобто по 32 сторінки на кожному. Отже кількість форм яка необхідна: 256/32*2=16 форм для внутрішніх сторінок. Фарби Для друку обкладинки використовуємо кольорові фарби (CMYK), вартістю 200грн. за літру. Всього буде використано 20 літрів фарб. Для друку внутрішніх сторінок використовуємо звичайні фарби, вартістю 100грн. за літру. Буде використано 100 літрів фарби. Інші витрати Врахуємо такі витрати, як плата за світло, оренда приміщення, брак. У таблиці можна побачити підсумок витрат на матеріали: Матеріал Ціна за одиницю (грн.) Кількість(шт.,літрів) Ціна для замовлення(грн.)  Папір для вн. сторінок (84×108) 5 80 100 400500  Папір для обкладинки (84×108) 7 655 4585  Фарба для обкладинки 200 10 2000  Фарба 100 50 5000  Друкарські форми для обкладинки 320 8 2560  Друкарські форми для вн. сторінок 250 16 4000  Інші витрати   5 000  Сума423645   Плата працівникам  Посада Зарплата (грн.) Кількість годин Плата за замовлення (грн.)  Директор 5000 144 2995,2  Коректурник 3800 20 316  Дизайнер 4000 10 167  Верстальник 4300 12 115,2  Літературний редактор 3400 28 397,6  Технічний редактор 2900 16 193,6  Пакувальник 2500 8 83,2  Друкар 4000 68 1135,6  Сума6242   Загальні витрати  Витрати Грн.  Плата працівникам 6242  Матеріали 423645  Прибуток фірми(30%) 128966,1  ПДВ(20%) 85977,4  Сума 644830,5   Загальна вартість замовлення – 644830,5 грн. Вартість одного примірника – 32 гривні 24 копійки Висновок: у результаті виконання даної лабораторної роботи, згідно отриманих вхідних даних (тираж, терміни, формат, якість видання та ін.), я освоїла вміння здійснювати виконання основних необхідних етапів системного аналізу поставленої задачі для знаходження одного із оптимальних шляхів її вирішення, з урахуванням реальних можливостей поліграфічного підприємства.
Антиботан аватар за замовчуванням

30.05.2013 21:05-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!