Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Інші
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2011
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Мережеві операційні системи

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Мережні операційні системи (2011) Лабораторна робота № 2 НАЗВА: Управління обчисленнями в ОС Android. МЕТА: Оволодіти навичками роботи з Android Activity та Activity stack. 1. Загальні відомості 1.1. Основні поняття: Context, Activity, Intent, Service [1,2,3]. 1.2. Використання Context [1,2,3]. 1.3. Використання Activity [1,2,3]. 1.4. Activity stack [1,2,3]. 1.5. Життєвий цикл Android Activity [1,2,3]. 1.6. Методи onCreate(), onStart(), onResume(), onPause(), onRestart(), onStop(), onDestroy()[1,3]. 1.7. Призначення та використання Intent [1,2,3]. 2. Послідовність виконання роботи 2.1. Ознайомитись з загальними відомостями про управління обчисленнями в ОС Android. 2.2. Створити тестову програму на основі програми-прототипу згідно заданого варіанту. 2.3. Відлагодити та дослідити роботу тестової програми на емуляторі. 2.4. Знайти відповіді на контрольні запитання. 2.5. Скласти та захистити звіт з лабораторної роботи. 3. Варіанти завдань 3.1. Програма виводу етапів життєвого циклу Android Activity (Listing 4–1. AndroidBasicsStarter.java + Listing 4–2. LifeCycleTest.java [4]) 3.2. Програма контролю етапів життєвого циклу Android Activity та запуску нової Activity (Listing 2.6 + Listing 2.8 + Listing 2.9 [5]). 4. Зміст звіту 4.1. Схема життевого циклу Android Activity. 4.2. Лістинг тестової програми. 4.3. Результати виконання тестової програми. 5. Контрольні питання 5.1. Призначення та використання Context, Activity, Intent. 5.2. Схема роботи Activity stack. 5.3. Основні етапи життєвого циклу Android Activity. 5.4. Робота методів onCreate(), onStart(), onResume(), onRestart(). 5.5. Робота методів onPause(), onStop(), onDestroy(). 6. Джерела 1. Chapter 4. Understanding the Anatomy of an Android Application // Shane Conder, Lauren Darcey, Android Wireless Application Development, 2nd ed., Addison-Wesley, 2011. 2. Chapter 4. Main Building Blocks // Marko Gargenta, Learning Android, O’Reilly, 2011. – 268 p. 3. Chapter 2. Application Basics: Activities and Intents // James Steele, Nelson To, The Android Developer’s Cookbook: building applications with the Android SDK, Addison-Wesley, 2011. 4. Mario Zechner, Beginning Android Games, Apress, 2011. – 670 p. 5. James Steele, Nelson To, The Android Developer’s Cookbook: building applications with the Android SDK, Addison-Wesley, 2011.
Антиботан аватар за замовчуванням

26.07.2013 00:07-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!