Робота з пам’яттю

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2012
Тип роботи:
Звіт
Предмет:
Екологія

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ Національний університет «Львівська політехніка» ІЕПТ ім. В’ячеслава Чорновола Кафедра загальної екології та екоінформаційних систем ЗВІТ по лабораторній роботі №3 на тему: “ Робота з пам’яттю ” Львів – 2012 Мета – навчитися використовувати системну пам’ять та розміщати в ній дані з файлу. ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ Пам’ять є основним ресурсом при програмуванні в багатозадачному середовищі. Множина вільних фрагментів пам’яті називається хіп (від англійського слова HEAP). Програміст може виділити для своєї програми блок пам’яті будь-якої довжини, що не перевищує загальний об’єм вільної пам’яті. В Windows пам’ять виділяється в 2 етапи: спочатку система виділяє фрагмент віртуальної пам’яті, який отримує свій хендл, але не отримує реальної адреси; потім система розміщує (блокує) цей фрагмент у реальній пам’яті і фрагмент отримує початкову адресу. Після того, як програміст отримує адресу початку виділеного блоку, він може її використовувати. Комірки з адресами до початку та після кінця блоку використовувати не можна, тому що вони належать іншим програмам або системі. Після того, як програма використала блок пам’яті, його необхідно розблокувати. Таким чином, він знову стає віртуальним, і при необхідності може бути переміщений системою в інше місце або на диск. Якщо програма довго не розблоковує блок пам’яті, то це негативно відображається на продуктивності операційної системи в цілому. Отже, якщо після розблокування пам’яті її знову заблокувати, адреса початку блоку може бути іншою. Якщо програміст взагалі відмовляється від використання виділеного блоку пам’яті, він повинен звільнити блок, що веде до знищення його хендла. Очевидно, що перед звільненням блоку пам’яті його необхідно розблокувати. ВИКОНАННЯ РОБОТИ GetOpenFileName Код програми .486 .model flat,STDCALL extrn CreateFileA:Proc extrn GlobalAlloc:Proc extrn GlobalLock:Proc extrn ReadFile:Proc extrn GetLastError:Proc extrn MessageBoxA:Proc extrn CloseHandle:Proc extrn GlobalUnlock:Proc extrn GlobalFree:Proc extrn ExitProcess:Proc extrn GetOpenFileNameA:Proc .data adress_struct db 256 dup(0) filter_tab db "Графiчнi файли (*.BMP)",0h,"*.BMP",0 db "Текстовi файли (*.TXT)",0,"*.txt",0 db "Лабораторнi роботи (*.ASM)",0,"*.asm",0 db "Всi типи файлiв (*.*)",0h,"*.*",0,0 dir db "C:\asembler\lab3",0 titl db "Лабораторна робота №3 ",0 title1 db 'Лабораторна робота №3 ',0 openname db 'ReadFile.asm',250 dup(0) hFile dd 0 hMemory dd 0 ; Хендл блоку пам’яті pMemory dd 0 ; Адреса блоку пам’яті SizeRead dd 0 MEMSIZE equ 1000000h ; 16 Mb Adress_struct: FSize dd 76 ; довжина цiєї структури; Howner dd 0 ; вказiвник вiкна-власника або 0; AppHWnd dd 0 ; вказiвник модуля-власника; Filters dd offset filter_tab ; вказiвник на перелiк типiв файлiв; CustFilters dd 0 ; вказiвник на перелiк типiв файлiв якi дозволенi користувачевi; CstFltSize dd 0 ; довжина буферу на який вказує CustFilters; CurFilter dd 3 ; iндекс вибраного фiльтру (1,2,3,...) або 0; CurFileName dd offset openname ; вказiвник на повне iм'я файлу, наприклад, на “С:\dir1\dir2\file.ext”,0; CurFlNmSize dd 512 ; довжина буферу вказаного в CurFileName; CurFile dd 0 ; вказiвник на iм'я файлу з розширенням; CurFlSize dd 0 ; довжина буферу вказаного в CurFile; InitialDir dd offset dir ; вказiвник на каталог файлу або 0 для даного каталога; DlgTitle dd offset titl ; вказiвник на назву вiкна; Flags dd 00h ; тип вiкна, яке вiдкриває файл (може бути 200h); FileOffset dw 0 ; повертає довжину повного шляху, наприклад=13 якщо користувач ввів рядок “С:\dir1\dir2\file.asm”; ExtOffset dw 0 ; змiщення вiд початку рядка до розширення (в даному прикладi =18) або 0 якщо розширення немає; Extension dd 0 ; вказiвник на стандартне розширення, яке буде додано до iменi, якщо розширення немає (або 0); CustData dd 0 ; вказiвник на данi для hook-процедури; HookProc dd 0 ; вказiвник на hook-процедуру, якщо вона дозволена у Flags; TmplateRsc dd 0 ; вказiвник на шаблон ресурсiв, якщо вiн передбачений у Flags .code Start: call GetOpenFileNameA, offset Adress_struct cmp eax,0 jz Stop push 0 push 0h ; файл з довільними атрибутами push 4h ; відкрити існуючий або створити новий push 0 ; без атрибутів безпеки push 1h ; дозволено спільний доступ по читанню push 80000000h ; читати файл push offset openname ; адреса імені файлу call CreateFileA mov hFile,eax ; отримали хендл файлу push MEMSIZE push 2h + 40h ; GMEM_MOVEABLE + GMEM_ZEROINIT call GlobalAlloc mov hMemory,eax ; отримали хендл блоку пам’яті push hMemory call GlobalLock ; розмістили блок mov pMemory,eax ; та отримали його адресу push 0 push offset SizeRead ; адреса змінної скільки байтів прочитано push MEMSIZE-1 ; скільки байтів можна прочитати push pMemory ; адреса початку блоку push hFile ; хендл файлу call ReadFile ; функція читання файлу push 0 push offset title1 push pMemory ; вивід блоку пам’яті на екран push 0 call MessageBoxA push hFile call CloseHandle ; закрити файл push hMemory call GlobalUnlock ; розблокувати блок пам’яті push hMemory call GlobalFree ; звільнити блок пам’яті push 0 Stop: call ExitProcess ; повернення у Windows end Start Висновок: під час виконання лабораторної роботи навчилися використовувати системну пам’ять та розміщати в ній дані з файлу. В лабораторній роботі програма виділяє блок пам’яті зчитує у виділений фрагмент файл, виводить його на екран та звільняє виділений блок.
Антиботан аватар за замовчуванням

11.11.2013 00:11-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!