Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА»
ІКТА
кафедра ЗІ
З В І Т
до лабораторної роботи №5
з курсу: «Алгоритмічні мови та програмування»
на тему: Прості програми лінійної структури
Варіант № 25
Львів 2012
Мета роботи - вивчити принципи об’єктно-орієнтованого програмування на прикладі алгоритмічної мови C#. Навчитися складати та відлагоджувати прості розрахункові програми лінійної структури.
Завдання - Скласти блок-схему алгоритму та програму мовою С# для розрахунку значення виразу. Забезпечити ввід значень аргументів з клавіатури і вивід результату розрахунку на дисплей. Дані для роботи беруться з табл. за вказівкою викладача.
№ п/п
Вираз
Значення аргументів
16
x=1.155, y=3.981
Список індентифікаторів, змінних, функцій, використаних у блок-схемі алгоритму і програмі, та їх пояснення
x, y, z - змінні дійсного типу, які є аргументами виразу;
v- змінна дійсного типу, якій надається значення результату обчислення виразу;
Math – клас, в якому визначено стандартні математичні функції;
Pow(x,y) - повертає значення х піднесене до степеня у;
Sqrt(x) - знаходження квадратного кореня;
Log (x) - повертає натуральний логарифм х;
double – тип з плаваючою точкою подвійної точності;
public – модифікатор доступу, члени якого доступні з будь-якого місця програми ;
Main() – головна функція;
БЛОК-СХЕМА АЛГОРИТМУ
ТЕКСТ ПРОГРАМИ
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
namespace ConsoleApplication1
{
class Program
{
static void Main(string[] args)
{
lab1 t = new lab1();
t.scan();
t.fun();
t.print();
Console.Read();
}
}
class lab1
{
public double x, y, z;
public void scan()
{
Console.Write("wwedit x=");
x = Convert.ToDouble(Console.ReadLine());
Console.Write("wwedit y=");
y = Convert.ToDouble(Console.ReadLine());
}
public void fun()
{
z = Math.Log(x*x+4*x*y+y*y)-12*Math.Cos(x*Math.Pow(y,4)) +13*Math.Pow(x,6);
}
public void print()
{
Console.Write("z=" + z);
}
}
}
Результат виконання програми:
vvedit x: 1.155
Vvedit y: 3.981
Z=28,7304640990393
Висновок:
Я вивчив принципи об’єктно-орієнтованого програмування на прикладі алгоритмічної мови C#. Навчився складати та відлагоджувати прості розрахункові програми лінійної структури.
Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть
або зареєструйтесь.
Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!
Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!