Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):
Мета роботи: ознайомитись з принципами автоматизованого проектування ПЛІС за допомогою пакету Active-HDL, вивчити структуру VHDL-проекту, навчитися працювати з засобами управління проектом.
Теоретична частина
Одним із світових лідерів в розробці систем автоматизованого проектування (САПР) для створення програмованих логічних інтегральних схем на базі мов описання апаратного забезпечення є корпорація Aldec Inc.
Структура Active-HDL базується на стандартному GUI-інтерфейсі. Загальний вигляд екрана при роботі з САПР Active-HDL:
Головними частинами Active-HDL є:
Design Browse
вікно перегляду проекту, призначене для для відображення інформації про складові елементи (компоненти) проекту:- файли опису пристрою,- використані в проекті бібліотеки,- допоміжні файли проекту, до яких належать макроси та скрипт-файли, файли результатів симуляції роботи пристрою, допоміжні текстові файли,- структуру проекту,- сигнали та змінні, декларовані в проекті.
HDL Editor
редактор HDL-тексту з можливістю відображення заданих синтаксичних конструкцій мови різними кольорами; завдяки інтеграції редактора із симулятором компонент дозволяє виконувати зручне покрокове відлагодження пристрою і швидко виявляти помилки.
Console
вікно призначене для інтерактивного виводу текстової інформації, зокрема повідомленнь середовища; компонент також призначений для вводу команд середовища (Active-HDL commands).
Waveform Editor
редактор, призначений для графічного відображення та редагування результатів симуляції - часових діаграм.
Language Assistant
компонент є зручним засобом, який дозволяє розробнику використовувати бібліотеку шаблонів опису стандартних примітивних конструкцій та функціональних блоків; Language Assistant дозволяє розміщувати вибрані шаблони безпосередньо в редагованому файлі та створювати свої власні шаблони.
Перелік об'єктів проекту Modulator та їх інтерфейси.
1) SineGenerator
entity SineGenerator is
port (
CLK: in bit;
SinEnable: in bit;
SinFreq: integer;
SIN1: out real :=0.0
);
end SineGenerator;
2)CosineGenerator
entity CosineGenerator is
port (
CLK: in bit;
CosEnable: in bit;
CosFreq: in integer;
COS1: out real :=0.0
);
end CosineGenerator;
3)SawGenerator
entity SawGenerator is
port (
CLK: in bit;
SawEnable: in bit;
SawFreq: integer;
SAW1: out real :=0.0
);
end SawGenerator;
4)Multiplier
entity Multiplier is
port (
clk: in bit;
IN1: in real;
IN2: in real;
IN3: in real;
OUT1: out real :=0.0
);
end Multiplier;
Проекти, сформованi в результаті роботи
Об'єкт, створений вручну
entity RS is
port(
R : in STD_LOGIC;
S : in STD_LOGIC;
Q : out STD_LOGIC;
NQ : out STD_LOGIC
);
end RS;
architecture RS of RS is
begin
end RS;
Згенерований автоматично об'єкт
library IEEE;
use IEEE.STD_LOGIC_1164.all;
entity RS is
port(
R : in STD_LOGIC;
S : in STD_LOGIC;
Q : out STD_LOGIC;
NQ : out STD_LOGIC
);
end RS;
--}} End of automatically maintained section
architecture RS of RS is
begin
-- enter your statements here --
end RS;
library IEEE;
use IEEE.STD_LOGIC_1164.all;
Лічильник
entity Counter is
port(
CLK : in STD_LOGIC;
RST : in STD_LOGIC;
Q : out STD_LOGIC_VECTOR(3 downto 0)
);
end Counter;
--}} End of automatically maintained section
architecture Counter of Counter is
begin
-- enter your statements here --
end Counter.
Висновок:Пiд час виконання даної лабораторної я ознайомилась з принципами автоматизованого проектування ПЛІС за допомогою пакету Active-HDL, вивчила структуру VHDL-проекту, навчилася працювати з засобами управління проектом.
Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть
або зареєструйтесь.
Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!
Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!