Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА”
/
Кафедра ЕОМ
Звіт
з лабораторної роботи №2
з дисципліни: «Мережні операційні стстеми»
Лабораторна робота № 2
ТЕМА: Управління обчисленнями в ОС Android.
МЕТА: Оволодіти навичками роботи з Android Activity та Activity stack.
Послідовність виконання роботи
1. Ознайомитись з загальними відомостями про управління обчисленнями в ОС Android.
2. Створити тестову програму на основі програми-прототипу згідно заданого варіанту.
3. Відлагодити та дослідити роботу тестової програми на емуляторі.
4. Знайти відповіді на контрольні запитання.
5. Скласти та захистити звіт з лабораторної роботи.
Завдання
Програма виводу етапів життєвого циклу Android Activity
Зміст звіту
1. Схема життевого циклу Android Activity.
2. Лістинг тестової програми.
3. Результати виконання тестової програми.
Контрольні питання
1. Призначення та використання Context, Activity, Intent.
2. Схема роботи Activity stack.
3. Основні етапи життєвого циклу Android Activity.
4. Робота методів onCreate(), onStart(), onResume(), onRestart().
5. Робота методів onPause(), onStop(), onDestroy().
Хід роботи
Схема життевого циклу Android Activity (рис.1)
/
Рис. 1 Схема життевого циклу Android Activity
Результат виконання програми(рис.2-3):
Рис.2 Результат виконання програми
Рис.3 Результат виконання програми
Висновок: Виконавши дану лабораторну роботу я оволодів навичками роботи з Android Activity та Activity stack.
Лістинг програми:
ActivityA:
package com.example.android.lifecycle;
import android.app.Activity;
import android.content.Intent;
import android.os.Bundle;
import android.view.View;
import android.widget.TextView;
import com.example.android.lifecycle.util.StatusTracker;
import com.example.android.lifecycle.util.Utils;
/**
* Example Activity to demonstrate the lifecycle callback methods.
*/
public class ActivityA extends Activity {
private String mActivityName;
private TextView mStatusView;
private TextView mStatusAllView;
private StatusTracker mStatusTracker = StatusTracker.getInstance();
@Override
public void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
super.onCreate(savedInstanceState);
setContentView(R.layout.activity_a);
mActivityName = getString(R.string.activity_a);
mStatusView = (TextView)findViewById(R.id.status_view_a);
mStatusAllView = (TextView)findViewById(R.id.status_view_all_a);
mStatusTracker.setStatus(mActivityName, getString(R.string.on_create));
Utils.printStatus(mStatusView, mStatusAllView);
}
@Override
protected void onStart() {
super.onStart();
mStatusTracker.setStatus(mActivityName, getString(R.string.on_start));
Utils.printStatus(mStatusView, mStatusAllView);
}
@Override
protected void onRestart() {
super.onRestart();
mStatusTracker.setStatus(mActivityName, getString(R.string.on_restart));
Utils.printStatus(mStatusView, mStatusAllView);
}
@Override
protected void onResume() {
super.onResume();
mStatusTracker.setStatus(mActivityName, getString(R.string.on_resume));
Utils.printStatus(mStatusView, mStatusAllView);
}
@Override
protected void onPause() {
super.onPause();
mStatusTracker.setStatus(mActivityName, getString(R.string.on_pause));
Utils.printStatus(mStatusView, mStatusAllView);
}
@Override
protected void onStop() {
super.onStop();
mStatusTracker.setStatus(mActivityName, getString(R.string.on_stop));
}
@Override
protected void onDestroy() {
super.onDestroy();
mStatusTracker.setStatus(mActivityName, getString(R.string.on_destroy));
mStatusTracker.clear();
}
public void startDialog(View v) {
Intent intent = new Intent(ActivityA.this, DialogActivity.class);
startActivity(intent);
}
public void startActivityB(View v) {
Intent intent = new Intent(ActivityA.this, ActivityB.class);
startActivity(intent);
}
public void startActivityC(View v) {
Intent intent = new Intent(ActivityA.this, ActivityC.class);
startActivity(intent);
}
public void finishActivityA(View v) {
ActivityA.this.finish();
}
}
Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть
або зареєструйтесь.
Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!
Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!