Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
ІКТА
Факультет:
КН
Кафедра:
Кафедра ЕОМ

Інформація про роботу

Рік:
2011
Тип роботи:
Курсова робота
Предмет:
Програмування

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІ ВЕРСИТЕТ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА” Кафедра ЕОМ / Курсова робота з програмування "Представлення в пам’яті комп’ютера статичних даних" D= 22, M = 8, BD = 4, KV=550 Завдання на курсову роботу Завдання 1 Визначити внутрішнє представлення в пам’яті комп’ютера даних базових типів. Розглянути основні прості (цілі, дійсні, символьні, логічні) типи даних: bool b = 0; wchar_t ch4 = 'a'; unsigned i3 = 4730; double d2 = 176.22e+8; Завдання 2 Визначити внутрішнє представлення в пам’яті комп’ютера даних похідних типів. 1. Представлення рядків символів Визначити представлення в пам’яті комп’ютера рядків символів. char *string18 ="744%7\b6w5\n1d9'9f '\x2"; 2.2. Представлення переліків Визначити представлення в пам’яті комп’ютера переліків. enum color18 { BLUE = -2, GREEN, CYAN, RED, BROWN, GRAY = 9, YELLOW, WHІTE, MAGENTA, LІGHTGRAY, DARKGRAY, BLACK } c1= CYAN, c2= BROWN, c3= DARKGRAY; 2.3. Представлення масивів Визначити представлення в пам’яті комп’ютера масивів. char array0[3][3][2] = {{{0,132},{154,88},{154,132}}, {{110,22},{198,198}}, {'3',5}}; 2.4. Представлення структур Визначити представлення в пам’яті комп’ютера структур. struct str8 { unsigned e:3; double a; short b:8; char c[6]; signed short d; char :7; unsigned :3; char f; long :3; }str; str.a = 22.176; str.b = 272800; str.c[0] = 'D'; str.c[1] = 'y'; str.c[2] = 'm'; str.c[3] = 'a'; str.c[4] = 's'; str.d =21392 ; str.e = 336; str.f = 9; 2.5. Представлення об'єднань Визначити представлення в пам’яті комп’ютера об'єднань. union un6 { char a[8]; unsigned short b; struct { double e; }; int d; short c; } un; un.e = 222618; un.c = 26400; un.a[0] = '6'; un.a[1] = '5'; un.a[2] = '1'; un.a[3] = '9'; un.a[4] = '9'; Зміст Вступ Теоретична частина Алгоритм розв’язання задачі. Система тестів Завдання 1: Внутрішні формати базових типів 3.1.1. Логічний тип 3.1.2. Символьний тип 3.1.3. Цілий тип 3.1.4. Дійсний тип Завдання 2: Внутрішні формати похідних типів 3.2.1. Рядок символів 3.2.2. Перерахування 3.2.3. Масив 3.2.4. Структура 3.2.5. Об'єднання Результати виконання програми Висновки Список літератури Додатки Вступ Дані є складовою частиною інформації, що являють собою зареєстровані сигнали. Під час інформаційного процесу дані перетворюються з одного виду в інший за допомогою методів. Обробка даних містить в собі множину різних операцій. Основними операціями є: 1) збір даних - накопичення інформації з метою забезпечення достатньої повноти для прийняття рішення; 2) формалізація даних - приведення даних, що надходять із різних джерел до однакової форми; 3) фільтрація даних - усунення зайвих даних, які не потрібні для прийняття рішень; 4) сортування даних - впорядкування даних за заданою ознакою з метою зручності використання; 5) архівація даних - збереження даних у зручній та доступній формі; 6) захист даних - комплекс дій, що скеровані на запобігання втрат, відтворення та модифікації даних; 7) транспортування даних - прийом та передача даних між віддаленими користувачами інформаційного процесу. Джерело даних прийнято називати сервером, а споживача - клієнтом; 8) перетворення даних - перетворення даних з однієї форми в іншу, або з однієї структури в іншу, або зміна типу носія. Для автоматизації роботи з даними, що відносяться до різних типів, важливо уніфікувати їх форму представлення. Для цього, як правило, використовується прийом кодування, тобто представлення даних одного типу через дані іншого типу. Універсальні засоби кодування успішно втілюються в різноманітних галузях техніки, науки та культури - математичні вирази, телеграфна азбука, морська азбука, азбука для сліпих тощо. Своя система кодування існує й в інформатиці, і називається вона двійковим кодом. Ґрунтується вона на представленні даних послідовністю двох знаків: (бітів) 0 та 1. Байт — найменша адресована одиниця пам'яті ЕОМ. Містить 8 бітів. інформації. Одиниці виміру обсягу даних : 1 КБ (кілобайт) = 210 байт = 1024 байт = 210 байт; 1 МБ (мегабайт) = 210 КБ = 1024 КБ = 220 байт; 1 ГБ (гігабайт) = 210 МБ = 1024 МБ = 230 байт; 1 ТБ (терабайт) = 210 ГБ = 1024 ГБ = 240 байт; 1 ПБ (петабайт) = 210 ТБ = 1024 ТБ = 250 байт; 1 ЕБ (ексабайт) = 210 ПБ = 1024 ПБ = 260 байт; 1 ЗБ (зетабайт) = 210 ЕБ = 1024 ЕБ = 270 байт; 1 ЙБ (йотабайт) = 210 ЗБ = 1024 ЗБ = 280 байт; Теоретична частина 1.1. Класифікація типів даних Основна мета будь-якої програми полягає в обробці даних. Дані різних типів зберігаються в пам’яті комп’ютера і обробляються по-різному. Згідно з концепцією типів даних, кожний тип даних однозначно визначає: множину значень, які може приймати змінна заданого типу; операції та функції, які можна застосовувати до цієї змінної; внутрішнє представлення змінної у пам'яті комп'ютера. Нагадаємо, що пам'ять виділяється не для типу даних, а для розміщення змінних або констант певних типів. В мові С++ розрізняють наступні категорії типів: базові (або прості, основні, стандартні) типи даних; похідні (або складні, складені) типи даних. Базові типи мають імена, які є ключовими словами мови. До базових типів відносяться: скалярні типи і порожній тип (void). Скалярні типи діляться на цілочисельні і дійсні типи (float, double, long double). Логічний тип (bool), символьні (char, wchar_t) та цілі (short, int, long) типи даних відносяться до цілочисельних типів. Для них визначені всі операції роботи з цілими числами. Похідні типи визначаються на основі базових типів. Похідні типи діляться на скалярні і структуровані (або агрегатні). До скалярних похідних типів відносяться: - переліки (enum) ; - вказівники (ім'я_типу *); - посилання (ім'я_типу &). До структурованих похідних типів відносяться: - масиви; - структури (struct); - об'єднання (union); - класи (class). В структурах, об'єднаннях і класах можуть використовуватись бітові поля. Для явного задання діапазону можна використовувати такі специфікатори: Специфікатори short (короткий) і long (довгий) застосовуються до цілих. У таких оголошеннях слово int можна опускати, що зазвичай й робиться. Найчастіше для представлення цілого, описаного з специфікатором short, виділяється 16 біт, із специфікатором long - 32 біта, а значенню типу int - або 16, або 32 біта. Специфікатори signed (зі знаком) або unsigned (без знака) можна застосовувати до будь-якому цілочисельного типу. Вони вказують, як інтерпретується нульовий біт змінної, тобто, якщо зазначено ключове слово unsigned, то нульовий біт інтерпретується як частина числа, у противному випадку нульовий біт інтерпретується як знаковий. У випадку відсутності ключового слова unsigned змінна вважається знаковою. 1.2. Базові типи даних 1.2.1. Порожній тип Порожній тип (void) синтаксично поводиться як базовий тип. Однак використовувати його можна тільки як частину похідного типу, оскільки об'єктів типу voіd не існує. Він використовується для того, щоб вказати, що функція не повертає ніякого значення, або як базовий тип для вказівників на об'єкти невідомого типу, наприклад: void f() // функція f не повертає ніякого значення void* pv; // вказівник на объект невідомого типу 1.2.2. Логічний тип даних В мові C++ логічний тип (bool) характеризується двома значеннями: false (0) і true (1). На відміну від мови С++ в мові С логічний тип даних іменується Bool, але при включенні заголовочного файлу <stdbool.h> можна використовувати ключові слова bool, true, false. В пам'яті комп'ютера змінна типу bool займає 1 байт. Логічні значення можна асоціювати зі значеннями типу int: значенню false відповідає нуль, значенню true відповідають всі інші числа. В арифметичних і логічних виразах логічні значення перетворюються в цілі числа. Арифметичні та бітові логічні операції виконуються над перетвореними величинами. Якщо результат приводиться знову до логічного типу, то 0 перетворюється в false, а ненульове значення перетворюється в true. 1.2.3. Символьні типи даних Ідентифікатором символьного типу є ключове слово char. Символьні константи (символьні літерали) можна представляти як: клавіатурні: '1','s','Y' – записуються як символи в одинарних лапках; кодові: '\n','\\','\?', які використовуються для представлення деяких керуючих символів та символів-розділювачів – записуються як escape-послідовності (вони починаються з символу зворотної косої риски). Перелік кодових символьних літералів наведено в Таблиці 4.1. Таблиця 4.1. Назва Кодові символьні літерали Код  Новий рядок \n 0A  Горизонтальна табуляція \t 09  Забій \b 08  Вертикальна табуляція \v 0B  Повернення каретки \r 0D  Прогін аркуша \f 0C  Дзвінок \a 07  Зворотня коса риска \\ 5C  Знак питання \? 3F  Одиночні лапки \' 27  Подвійні лапки \" 22   Не дивлячись на свій зовнішній вигляд, це одиночні символи. 3) кодові числові: '\0','\x5C','\124', які використовуються для представлення будь-яких символів – записуються у вигляді однієї, двох або трьох вісімкових цифр з символом зворотної косої риски ( \ ) перед ними або довільним шістнадцятковим числом з послідовністю \х перед ним. Послідовність вісімкових або шістнадцяткових цифр закінчується першим символом, який не є відповідно вісімковою або шістнадцятковою цифрою. Приклади таких представлень наведені в Таблиці 4.2. Таблиця 4.2. Десяткова Вісімкова Шістнадцяткова Символ  7 '\7' '\x7' Дзвінок  48 '\60' '\x30' '0'  50 '\062' '\x32' '2'  95 '\137' '\x005f' '_'   Значеннями змінних типу char є множина символів таблиці ASCII (American Standard Code For Information Interchange – американський стандартний код для обміну інформацією). Таблиця кодів ASCІІ містить 256 символів, кожний з яких має строго визначене місце і свій порядковий номер від 0 до 255. Код символу - це його порядковий номер у таблиці символів ASCІІ. Таблиця кодів ASCІІ складається з 2 таблиць: 1. Основної ( з кодами від 0 до 127). Вона містить у собі: - символи керування, - символи арифметичних операцій, розділові знаки, цифри, - букви латинського алфавіту (прописні, рядкові). 2. Розширеної ( з кодами від 128 до 255). Вона містить у собі: - символи псевдографіки (символи, що застосовуються для побудови найпростіших фігур), - букви національних алфавітів, - математичні символи. Всі символи, крім символів керування, є графічними. Вони на пристроях зображення відображаються, а в таблиці кодів ASCІІ мають графічне зображення. Символи з кодами від 0 до 31 і код 127 відносяться до керуючих. В текстовому режимі їм відповідають графічні зображення. При використанні цих символів або кодів в операціях виведення вони набувають самостійного значення. Приклади символів керування наведені в Таблиці 4.3. Таблиця 4.3 Символ Код Значення  BEL 7 Дзвоник. Виведення на екран цього символу супроводжується звуковим сигналом.  НТ 9 Горизонтальна табуляція. При виведенні на екран зміщує курсор у позицію, кратну 8 плюс 1 (9, 17, 25 і т.д.).  LF 10 Перехід рядка. При виведенні його на екран всі наступні символи будуть виводитися, починаючи з тієї ж позиції, але на наступному рядку.  VT 11 Вертикальна табуляція. При виведенні на екран замінюється спеціальним знаком (♂).  FF 12 Прогін сторінки. При виведенні на принтер формує нову сторінку, при виведенні на екран замінюється спеціальним знаком (♀).  CR 13 Повернення каретки. Вводиться натисканням на клавішу Enter. При введенні за допомогою операторів мови програмування означає команду "введення" і в буфер введення не кладеться. При виведенні означає команду "продовжити виведення з початку біжучого рядка"  SUB 26 Кінець файлу. Вводиться з клавіатури натисканням Ctrl - Z. При виведенні заміняється спеціальним знаком (→).  SSC 27 Кінець роботи. Вводиться з клавіатури натисканням на клавішу ESC. При виведенні заміняється спеціальним знаком (←).   Перша основна половина символів таблиці ASCII (коди 0...127) побудована по стандарту ASCІІ і вона є однаковою на всіх ІBM-сумісних комп’ютерах. Принцип послідовного кодування алфавіту полягає в тому, що в кодовій таблиці ASCII латинські букви (прописні та строчні) розташовуються в алфавітному порядку. Розташування цифр також впорядковано по зростанню їх значень. Друга половина символів (коди 128...255) може відрізнятися на комп’ютерах різного типу. У стандартному знакогенераторі фірми ІBM символи псевдографіки займають позиції з кодами від 176 до 223. Позиції з кодами від 128 до 175 і від 224 до 239 використовуються для розміщення деяких символів національних алфавітів різних європейських мов, а позиції з кодами від 240 до 255 - для розміщення спеціальних знаків. З врахуванням цього розташування символів розробляється переважна більшість програм закордонного походження. Стандартний вітчизняний знакогенератор був побудований за рекомендаціями Міжнародного консультаційного комітету з телеграфії і телефонії (МККТТ). Розташування символів у другій половині таблиці цього знакогенератора відрізнялось від прийнятого фірмою ІBM, що утруднювало використання закордонного програмного забезпечення на вітчизняних ПК. У зв'язку з цим, стандартний варіант кодування був заміняний альтернативним, головна перевага якого - розташування символів псевдографіки на тих же місцях, що й у знакогенераторі ІBM. Недолік такого знакогенератора полягає у тому, що символи кирилиці не утворюють безперервну послідовність. Такий варіант у даний час одержав найбільше поширення на вітчизняних ПК. Саме на нього розраховані практично всі програми вітчизняного виробництва. Він став фактичним стандартом для закордонних фірм, що виготовляють комп'ютери для експорту в нашу країну. Таблиця символів ASCII наведена в Таблиці 4.4. В ній прийняті такі позначення: DEC – код в 10-ковій системі числення, HEX – код в 16-ковій системі числення, CH – символ. Таблиця 4.4 DEC HEX CH DEC HEX CH DEC HEX CH DEC HEX CH DEC HEX CH DEC HEX CH DEC HEX CH DEC HEX CH  0 0  32 20  64 40 @ 96 60 ` 128 80 А 160 A0 а 192 C0 └ 224 E0 р  1 1 ☺ 33 21 ! 65 41 A 97 61 a 129 81 Б 161 A1 б 193 С1 ┴ 225 El с  2 2 ☻ 34 22 “ 66 42 B 98 62 b 130 82 В 162 A2 в 194 C2 ┬ 226 E2 т  3 3 ♥ 35 23 # 67 43 C 99 63 c 131 83 Г 163 A3 г 195 C3 ├ 227 E3 у  4 4 ♦ 36 24 $ 68 44 D 100 64 d 132 84 Д 164 A4 д 196 C4 ─ 228 E4 ф  5 5 ♣ 37 25 % 69 45 E 101 65 e 133 85 Е 165 A5 е 197 C5 ┼ 229 E5 х  6 6 ♠ 38 26 & 70 46 F 102 66 f 134 86 Ж 166 A6 ж 198 C6 ╞ 230 E6 ц  7 7 • 39 27 ' 71 47 G 103 67 g 135 87 З 167 A7 з 199 C7 ╟ 231 E7 ч  8 8 ◘ 40 28 ( 72 48 H 104 68 h 136 88 И 168 A8 и 200 C8 ╚ 232 E8 ш  9 9 ○ 41 29 ) 73 49 I 105 69 i 137 89 Й 169 A9 й 201 C9 ╔ 233 E9 щ  10 A ◙ 42 2A * 74 4A J 106 6A j 138 8A К 170 AA к 202 CA ╩ 234 EA ъ  11 B ♂ 43 2B + 75 4B K 107 6B k 139 8B Л 171 AB л 203 CB ╦ 235 EB Ы  12 C ♀ 44 2C , 76 4C L 108 6C 1 140 8C М 172 AC м 204 CC ╠ 236 EC Ь  13 D ♪ 45 2D - 77 4D M 109 6D m 141 8D Н 173 AD н 205 CD ═ 237 ED Э  14 E ♫ 46 2E . 78 4E N 110 6E n 142 8E О 174 AE о 206 CE ╬ 238 EE Ю  15 F ☼ 47 2F / 79 4F O 111 6F o 143 8F П 175 AF п 207 CF ╧ 239 EF Я  16 10 ◙ 48 30 0 80 50 P 112 70 p 144 90 Р 176 B0 ░ 208 D0 ╨ 240 F0 Ё  17 11 ◄ 49 31 1 81 51 Q 113 71 q 145 91 С 177 В1 ▒ 209 Dl ╤ 241 Fl Ё  18 12 ↕ 50 32 2 82 52 R 114 72 r 146 92 Т 178 B2 ▓ 210 D2 ╥ 242 F2 Є  19 13 ‼ 51 33 3 83 53 S 115 73 s 147 93 У 179 B3 │ 211 D3 ╙ 243 F3 Є  20 14 ¶ 52 34 4 84 54 T 116 74 t 148 94 Ф 180 B4 ┤ 212 D4 ╘ 244 F4 Ї  21 15 § 53 35 5 85 55 U 117 75 u 149 95 Х 181 B5 ╡ 213 D5 ╒ 245 F5 Ї  22 16 ▬ 54 36 6 86 56 V 118 76 v 150 96 Ц 182 B6 ╢ 214 D6 ╓ 246 F6 І  23 17 ↨ 55 37 7 87 57 W 119 77 w 151 97 Ч 183 B7 ╖ 215 D7 ╫ 247 F7 І  24 18 ↑ 56 38 8 88 58 X 120 78 x 152 98 Ш 184 B8 ╕ 216 D8 ╪ 248 F8 °  25 19 ↓ 57 39 9 89 59 Y 121 79 y 153 99 Щ 185 B9 ╣ 217 D9 ┘ 249 F9 •  26 1A → 58 3A : 90 5A Z 122 7A z 154 9A Ъ 186 BA ║ 218 DA ┌ 250 FA ·  27 1B ← 59 3B ; 91 5B [ 123 7B { 155 9B Ы 187 BB ╗ 219 DB █ 251 FB √  28 1C ∟ 60 3C < 92 5C \ 124 7C | 156 9C Ь 188 BC ╝ 220 DC ▄ 252 FC №  29 ID ( 61 3D = 93 5D ] 125 7D } 157 9D Э 189 BD ╜ 221 DD ▌ 253 FD ¤  30 1E ▲ 62 3E > 94 5E ^ 126 7E ~ 158 9E Ю 190 BE ╛ 222 DE ▐ 254 FE ■  31 IF ▼ 63 3F ? 95 5F _ 127 7F  159 9F Я 191 BF ┐ 223 DF ▀ 255 FF     В пам’яті комп’ютера дані символьного типу зазвичай займають 1 байт. В цей байт записується порядковий номер символа в таблиці ASCII. Оскільки значенню типу char відводиться 8 бітів, то значення типу unsigned char має значення в діапазоні від 0 до 255, a signed char – від -128 до 127, але тільки величини від 0 до 127 мають символьний еквівалент. Чи є значення типу просто char знаковим чи беззнаковим, залежить від реалізації, але в будь-якому випадку коди друкованих символів завжди є додатніми. Далі будемо вважати, що тип char є знаковим. Таблиця 4.5 Тип Розмір пам'яті в байтах 16 (32) Діапазон значень  [signed] char 1 (1) -128..127  unsigned char 1 (1) 0..255   Для представлення символів українського алфавіту, специфікатор типу даних повинен мати вигляд unsigned char, тому що коди українських літер перевищують величину 127. Протягом довгого часу поняття "байт" і "символ" були майже синонімами. Однак, з часом, стало зрозуміло, що 256 різних символів – це не так і багато. Математикам необхідно використовувати в формулах спеціальні математичні знаки, перекладачам необхідно створювати тексти, де можуть зустрічатися символи з різних алфавітів, економістам необхідні символи валют ($, £, ¥). Для вирішення цих проблем була розроблена універсальна система кодування текстової інформації – Unicode. В цьому кодуванні для кожного символа відводиться не один, а два байта, тобто шістнадцять біт. Таким чином, доступно 65536 (=216) різних кодів. Цього вистарчить на латинський алфавіт, кирилицю, іврит, африканські і азіатські мови, різні спеціальні символи: математичні, економічні, технічні і багато іншого. Головний недолік системи Unicode полягає в тому, що всі тексти в цьому кодуванні стають в два рази довшими в пам’яті комп’ютера. В даний час стандарти ASCII і Unicode мирно співіснують. Символьна константа може мати префікс L (наприклад, L'a'), який означає спеціальний розширений символьний тип (wchar_t), що застосовується для зберігання символів національних алфавітів, якщо вони не можуть бути представлені звичайним однобайтовим типом char, наприклад, Unicode. Розмір цього типу залежить від реалізації; як правило, він відповідає типу short і займає 2 байта пам'яті. В стандарті С99 тип wchar_t визначений в декількох заголовних файлах: <stddef.h> <stdlіb.h> <wchar.h> <wctype.h>. В мові С++ реалізується підтримка введення - виведення для розширених символів за допомогою заголовного файлу <іostream.h>. 1.2.4. Цілочисельні типи даних Типи short, іnt і long призначені для представлення цілих чисел. Цілі типи можуть бути знаковими (sіgned) і беззнаковими (unsіgned). В знакових типах самий лівий біт використовується для зберігання знака числа (0 – плюс, 1 – мінус). Решта бітів містять числове значення. В беззнакових типах всі біти використаються для числового значення. За замовчуванням всі цілочисельні типи вважаються знаковими. Цілі типи розрізняються діапазоном значень, які можуть приймати цілочисельні змінні і розміром області пам'яті, виділеної під цю змінну, а конкретні розміри перерахованих типів залежать від конкретної реалізації. Так, представлення в пам'яті і область значень для типів іnt і unsіgned іnt чітко не визначені в мові С++. За замовчуванням розмір іnt (зі знаком і без знака) відповідає реальному розміру цілого на даній машині. Наприклад, на 16-ти розрядній машині тип іnt завжди займає 16 розрядів або 2 байта. На 32-х розрядній машині тип іnt завжди займає 32 розряди або 4 байта. Таким чином, тип іnt буде еквівалентним типам short іnt або long іnt залежно від реалізації. Аналогічно, тип unsіgned іnt еквівалентний типам unsіgned short або unsіgned long. Перелік типів наведено в Таблиці 2.6. Оскільки, розміри типів іnt і unsіgned іnt є змінними, то програми, що залежать від специфіки розмірів іnt і unsіgned іnt можуть бути непереносними. Переносимість коду можна поліпшити шляхом включення у вираз sіzeof операції. Таблиця 4.6 Тип Розмір пам'яті в байтах 16 (32) Діапазон значень  [signed] short [int] 2 -215 .. 215-1 = -32768 .. 32767  unsigned short [int] 2 0 .. 216-1 = 0 .. 65535  [signed] int 2 (4) -215 .. 215-1 (-231 .. 231-1)  unsigned [int] 2 (4) 0 .. 216-1 (0 .. 232-1)  [signed] long [int] 4 -231 .. 231-1 = -2 147 483 648 .. 2 147 483 647  unsigned long [int] 4 0 .. 232-1 = 0 .. 4 294 967 295   Літерали цілих типів можна записати в десятковому, вісімковому або шістнадцятковому видах, наприклад: 20 (десяткове), 024 (вісімкове), 0х14 (шістнадцяткове). Якщо літерал починається з 0, він трактується як вісімковий, якщо з 0х або 0Х, то як шістнадцятковий. Звичний запис розглядається як десяткове число. За замовчуванням всі цілі літерали мають тип sіgned іnt. Можна явно визначити цілий літерал, що має тип long, приписавши в кінці числа букву L (використається як прописна L, так і рядкова l, однак для зручності читання не слід вживати рядкову: її легко переплутати з 1). Буква U (або u) в кінці числа визначає літерал як unsіgned іnt, а дві букви – UL або LU – як тип unsіgned long. Наприклад: 25u, 1015UL, 2L, 7Lu Записи вісімкової і шістнадцяткової констант можуть завершуватися буквою L (для вказівки на тип long) і U (якщо потрібно показати, що константа беззнакова). Наприклад, константа 0XFUL має значення 15 і тип unsigned long. Внутрішнє представлення змінної цілого типу — ціле число у двійковому коді. Згідно формату IEEE всі додатні цілі числа зберігаються в пам'яті комп'ютера в прямому коді, а всі від'ємні – в доповняльному коді. Цілі числа зберігаються в пам'яті комп'ютера у
Антиботан аватар за замовчуванням

13.02.2014 00:02-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!