Мос лаб. 3

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
ІКТА
Факультет:
КН
Кафедра:
Кафедра ЕОМ

Інформація про роботу

Рік:
2013
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Мережеві операційні системи

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» Кафедра ЕОМ / Звіт з лабораторної роботи №3 з предмету «Мережні операційні системи» на тему : «Управління вводом/виводом та сенсорною підсистемою в ОС Android» Львів 2013 Мета роботи: Оволодіти навичками програмування і управління вводом/виводом й сенсорною підсистемою в ОС Android. Основні елементи інтерфейсу Android-пристроїв До основних елементів інтерфейсу Android-пристроїв відносять: Сенсор та його складові: А. Сенсорні кнопки. Б. Сенсорні поля вводу та виводів. В. Інші специфікації сенсорного екрану Android Кнопки керування. Клавіатура, фізична або ж сенсорна. Лістинг тестової програми SingleTouchTest.java package com.badlogic.androidgames; import android.app.Activity; import android.os.Bundle; import android.util.Log; import android.view.MotionEvent; import android.view.View; import android.view.View.OnTouchListener; import android.widget.TextView; public class SingleTouchTest extends Activity implements OnTouchListener { StringBuilder builder = new StringBuilder(); TextView textView; public void onCreate(Bundle savedInstanceState) { super.onCreate(savedInstanceState); textView = new TextView(this); textView.setText("Touch and drag (one finger only)!"); textView.setOnTouchListener(this); setContentView(textView); } @Override public boolean onTouch(View v, MotionEvent event) { builder.setLength(0); switch (event.getAction()) { case MotionEvent.ACTION_DOWN: builder.append("down, "); break; case MotionEvent.ACTION_MOVE: builder.append("move, "); break; case MotionEvent.ACTION_CANCEL: builder.append("cancle, "); break; case MotionEvent.ACTION_UP: builder.append("up, "); break; } builder.append(event.getX()); builder.append(", "); builder.append(event.getY()); String text = builder.toString(); Log.d("TouchTest", text); textView.setText(text); return true; } } MultiTouchTest.java package com.badlogic.androidgames; import android.app.Activity; import android.os.Bundle; import android.view.MotionEvent; import android.view.View; import android.view.View.OnTouchListener; import android.widget.TextView; public class MultiTouchTest extends Activity implements OnTouchListener { StringBuilder builder = new StringBuilder(); TextView textView; float[] x = new float[10]; float[] y = new float[10]; boolean[] touched = new boolean[10]; private void updateTextView() { builder.setLength(0); for(int i = 0; i < 10; i++) { builder.append(touched[i]); builder.append(", "); builder.append(x[i]); builder.append(", "); builder.append(y[i]); builder.append("\n"); } textView.setText(builder.toString()); } public void onCreate(Bundle savedInstanceState) { super.onCreate(savedInstanceState); textView = new TextView(this); textView.setText("Touch and drag (multiple fingers supported)!"); textView.setOnTouchListener(this); setContentView(textView); } @Override public boolean onTouch(View v, MotionEvent event) { int action = event.getAction() & MotionEvent.ACTION_MASK; int pointerIndex = (event.getAction() & MotionEvent.ACTION_POINTER_ID_MASK) >> MotionEvent.ACTION_POINTER_ID_SHIFT; int pointerId = event.getPointerId(pointerIndex); switch (action) { case MotionEvent.ACTION_DOWN: case MotionEvent.ACTION_POINTER_DOWN: touched[pointerId] = true; x[pointerId] = (int)event.getX(pointerIndex); y[pointerId] = (int)event.getY(pointerIndex); break; case MotionEvent.ACTION_UP: case MotionEvent.ACTION_POINTER_UP: case MotionEvent.ACTION_CANCEL: touched[pointerId] = false; x[pointerId] = (int)event.getX(pointerIndex); y[pointerId] = (int)event.getY(pointerIndex); break; case MotionEvent.ACTION_MOVE: int pointerCount = event.getPointerCount(); for (int i = 0; i < pointerCount; i++) { pointerIndex = i; pointerId = event.getPointerId(pointerIndex); x[pointerId] = (int)event.getX(pointerIndex); y[pointerId] = (int)event.getY(pointerIndex); } break; } updateTextView(); return true; } } KeyTest.java package com.badlogic.androidgames; import android.app.Activity; import android.os.Bundle; import android.util.Log; import android.view.KeyEvent; import android.view.View; import android.view.View.OnKeyListener; import android.widget.TextView; public class KeyTest extends Activity implements OnKeyListener { StringBuilder builder = new StringBuilder(); TextView textView; public void onCreate(Bundle savedInstanceState) { super.onCreate(savedInstanceState); textView = new TextView(this); textView.setText("Press keys (if you have some)!"); textView.setOnKeyListener(this); textView.setFocusableInTouchMode(true); textView.requestFocus(); setContentView(textView); } @Override public boolean onKey(View view, int keyCode, KeyEvent event) { builder.setLength(0); switch (event.getAction()) { case KeyEvent.ACTION_DOWN: builder.append("down, "); break; case KeyEvent.ACTION_UP: builder.append("up, "); break; } builder.append(event.getKeyCode()); builder.append(", "); builder.append((char) event.getUnicodeChar()); String text = builder.toString(); Log.d("KeyTest", text); textView.setText(text); if (event.getKeyCode() == KeyEvent.KEYCODE_BACK) return false; else return true; } } Результати виконання програми / Рис. 1 – Виконання одиночного натискання на сенсор / Рис. 2 – Виконання мультинатискання на сенсор / Рис. 3 – Виконання зчитування натискання клавіш Висновки Я оволодів навичками програмування і управління вводом/виводом й сенсорною підсистемою в ОС Android.
Антиботан аватар за замовчуванням

20.02.2014 15:02-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!