Розробка обєктно-орієнтованих програм мовою C++ в середовищі Windows 95/98

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Інші
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2024
Тип роботи:
Курсова робота
Предмет:
Програмування частина 4 Технологія системного програмування

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Курсова робота з дисципліни “Системне програмне забезпечення” Тема: Розробка об(єктно-орієнтованих програм мовою C++ в середовищі Windows 95/98 (на основі бібліотеки MFC пакету VISUAL C++ 6.0) Технічне завдання. Головна програма повинна реалізовувати діалоговий інтерфейс користувача на основі класів бібліотеки MFC. Програма на Assembler повинна отримувати початкові дані від головної програми, виконувати задану операцію над матрицею і отриманий результат передавати в основну програму. Інтерфейс в головній програмі повинен бути реалізований за допомогою меню і діалогових вікон, які повинні бути визначені в файлі ресурсів. Результати виконання арифметичних операцій повинні бути представлені в аналітичному і графічному вигляді. Повинні бути реалізовані додаткові функції інтерфейсу користувача. Реалізувати паралельне виконання головної програми і програми на Assembler за варіантом. Програма на Assembler : Скласти програму на мові Assembler для знаходження максимального елемента побічної діагоналі, заданих в форматі байта, слова чи подвійного слова. Головне меню : File Info Help Result Quit  Open   Input   Save As   Run   Delete   Result                Діалогове вікно Зміст Вступ………………………………………….....................................   1. Загальна структура курсової роботи.......………………………...   2. Основні класи та функції.................................. ………………….   3. Cтворення меню……………………………………………………   4. Створення діалогових вікон.........…………………………………   5. Робота з графікою..................……………………………………..   6. Виконання обробки матриці на Асемблері.............................…...   7. Робота з файлами в Visual C++6.0…………………………………   Висновки...............................………………………………………….   Література.............................………………………………………….   Додатки................................…………………………………………..    Анотація. Курсова робота присвячена розробці об(єктно-орієнтованої програми мовою C++ в середовищі Windows 95/98 на основі бібліотеки MFC пакету VISUAL C++ 6.0. Інтерфейс в головній програмі реалізований за допомогою меню і діалогових вікон на основі класів бібліотеки MFC. Також виконана зручна робота з файлами: відкриття, збереження, видалення. Створення власних діалогових вікон. При створенні меню задається бажана кількість кнопок їх вигляд та розміщення. Реалізоване паралельне виконання головної програми і програми на Assembler. Результати виконання арифметичних операцій представлені в аналітичному і графічному вигляді. ВСТУП Visual С++ 6.0 представляє собою потужний та складний інструмент для створення 32-розрядних приложень Windows 95 та Windows NT. Ці приложення набагато переважають як за об’ємом так і по складності своїх попередників для 16-розрядних Windows та ще набагато древніших програм, які взагалі обходяться без графічного інтерфейса. Але не дивлячись на те, що об’єм та складність програм збільшуються, для їх створення програмісту потрібно не більше, а набагато менше зусиль, по крайній мірі для тих, хто правильно вибираєнеобхідні інструментальні засоби. Саме таким інструментом є Visual С++ 6.0. Visual С++ 6.0 ( це універсальний пакет програмування, який дозволяє створювати модулі з графічним інтерфейсом під операційну систему Windows 95(98). Окрім можливостей, які дає C, С++ надає гнучкі та ефективні засоби визначення нових типів. Використовуючи визначення нових типів, що точно відповідають концепціям прикладних програм, програміст може розділяти розроблювану програму на частини, що легко піддаються контролю. Такий метод побудови програм часто називають абстракцією даних. Інформація про типи міститься у деяких об’єктах типів, визначених користувачем. Такі об’єкти прості та надійні у використанні у тих ситуаціях, коли їх тип не можна встановити на стадії компіляції. Програмування з застосуванням таких об’єктів часто називають об’єктно-орієнтованим. При правильному використанні цей метод дає коротші, простіші в налагодженні та використанні модулі та програми. Відмінною особливістю мови С++ є поняття класу, яке ще більш широко і яскраво реалізоване в Visual С++ 6.0. Клас – це новий тип змінної, що визначається користувачем. Класи забезпечують приховування даних, гарантовану ініціалізацію даних, неявне перетворення типів, динамічне завдання типу, управління, що контролюється користувачем, механізми перевантаження операцій. В Visual С++ 6.0 збережені можливості мови C по роботі з основними об’єктами апаратного забезпечення (біти, байти, слова, адреси і т.п.). Visual С++ 6.0 та його бібліотеки, як стандартні, так і MFC спроектовані так, щоб забезпечувати мобільність. Бібліотека MFC дає змогу швидко та ефективно реалізувати графічний інтерфейс та обробляти потрібні функції та повідомлення. 1. Загальна структура програми Курсова робота складається з декількох окремих блоків (файлів): proba.cpp – основна програма, написана мовою С++ на базі пакету Visual C++6.0, в якій створено графічний інтерфейс з використанням меню, діалогових вікон, повідомлень, графіки, роботи з файлами. Вона реалізує введення з клавіатури в діалоговому вікні матриці чисел із послідуючим записом даних у файл IN.DAT, який має знаходитись в робочому каталозі; якщо в робочому каталозі даного файлу немає, програма створить новий з таким же ім’ям. Proba.rc – файл ресурсів, який використовується головною програмою і в якому створені такі об’єкти як меню, діалогові вікна для вводу інформації, обробки даних та виведення результатів; в файлі Lab.rc задаються та визначаються всі ре сурси головного вікна, а саме: тип та структура панелі меню, форма та вигляд діалогових вікон, іконки; oks.asm – програма на мові Асемблер, яка відкриває файл in.dat і зчитує інформацію, записану головною програмою. Програма передає зчитані дані в головну програму; програма знаходить номер рядка, де є мінімальний елемент побічної діагоналі матриці. Результат роботи програма передає в out.dat. 2 Основні класи та функції MFC-програми Для програми пакету VISUAL C++ 6.0 були використані стандартні класи та функції з бібліотеки MFC. Розглянемо та коротко опишемо основні з них. class CPashaWnd: public CFrameWnd - клас робочого вікна, що є похідним від стандартного CFrameWnd. Він складається з функцій: - void OnOpen(), void OnSaveAs(), void OnDelete(), void OnInput(), void OnRun(), void OnResult(), void OnInfo(), void OnQuit() – функції реакцій на вибір команд меню; class CMyDialog:public CDialog – ініціалізація діалогового вікна; class CPashaApp:public CWinApp – клас, від якого ми створюємо свій власний похідний клас, що в роботі створюватиме програму. BOOL CPashaApp::InitInstance() – функція ініціалізації головного вікна; AfxMessageBox() – функція, яка виводить вікно повідомлення з вказаним повідомленням та заголовком до нього. CChecButton, СListBox, CcomboBox, CEdit – стандартні класи з відповідними функціями обробки активних елементів діалогових вікон. DoDataExchange() – функція викликається автоматично під час ініціалізації діалогового вікна, вона має набір DDX макросів; DDX макроси встановлюють зв‘язок між елементом керування і відповідною змінною; 4. Створення діалогових вікон Створення діалогових вікон заданої конфігурації в VISUAL C++ 6.0 з використанням бібліотеки MFC. Для цього потрібно відкрити новий ресурс (діалогове вікно) в створеному проекті і задати (виділивши маніпулятором миша) потрібний розмір діалогового вікна. Після цього можна задавати у новоствореному вікні потрібні об(єкти, вибравши тип потрібного об(єкту на верхній панелі інструментів. Місце розташування потрібного об(єкта (рамка, напис, вікно для редагування (Edit), селекторні кнопки(RadioButton), контрольні перемикачі (CheckBox), комбіновані списки (ComboBox), списки (ListBox) та багато інших) потрібно вказати курсором мишки і задати для деяких із них розмір. Після того, як зображення елемента з(явилось можна задати йому певних параметрів та властивостей. Все це відбувається візуально. Створивши всі необхідні об(єкти, програма автоматично запише весь текст програми, який відповідатиме за створення даного діалогового вікна, у файл ресурсів Script.RC. На цьому візуальна частина створення діалогових вікон скіінчилась. Для того, щоб таке вікно працювало, потрібно описати в головній програмі project.CРР власні класи діалогових вікон, які будуть потомками стандартних класів. Для ініціалізації потрібно створити змінні певних типів для всіх активних елементів діалогового вікна у створеному для нього класі і задати їм початкові значення. Для передачі даних, які були введені в діалоговому вікні, найпростішим способом є закріплення за цим діалоговим вікном структури, в якій будуть описані глобальні змінні відповідно до порядку ініціалізації активних елементів вікна. Етапи створення діалогового вікна в даній курсовій роботі: 1.Створення власного класу діалогового вікна class CMyDialog:public CDialog. Об‘ява для елементів керування змінних властивостей класу : змінні другої категорії Control – CEdit m_text, що забезпечують прямий доступ до елементів керування. 2.Ініціалізація змінних властивостей класу: m_text=_T(); m_List=_T(); 3.Обмін даними з елементами діалога void CMyDialog::DoDataExchange(CDataExchange* pDX) { CDialog::DoDataExchange(pDX); DDX_Text(pDX,IDC_EDIT,m_text); DDX_LBString(pDX,IDC_LIST,m_List); } 4.Організація результатів виконання діалогу після натиснення кнопок OK, Cancel void CMyDialog::OnOK() void CMyDialog::OnCancel() 5.Організація ініціалізації елементів керування за допомогою функції OnInitDialog(): CDialog::OnInitDialog(); CListBox* p=(CListBox*)GetDlgItem(IDC_LIST); p->AddString("6"); p->AddString("3"); p->AddString("5"); 6.Відтворення карти повідомлень: BEGIN_MESSAGE_MAP(CPashaWnd, CFrameWnd) ON_COMMAND(ID_INPUT, OnInput) ON_COMMAND(ID_INFO, OnInfo) END_MESSAGE_MAP(); 7.Створення об‘єкту діалогового вікна і його відображення: CMyDialog dialog(this); dialog.DoModal(); 8.Створення функцій обробки результатів, що отримали з діалогового вікна. 5. Робота з графікою Для графічного відображення результатів використовуються стандартні бібліотечні функції та класи. В WINDOWS для виведення графіки потрібно використовувати контексти пристроїв: CDС – базовий клас DС, на основі якого створюються інші пристрої; CClientDC – виведення в робочу частину вікна; CPaintDC ( визначення вікна, яке потрібно перерисовувати; CWindowDC ( виведення на всю область вікна; Основними інструментами, що використовуються в даній програмі є: Pen – перо. Brush – пензель.. Color – логічний колір. Для застосування цих інструментів їх потрібно створити та ініціалізувати. Створення та ініціалізація в даній курсовій роботі має слідуючий вид: dc.SelectObject (&Pen3) – ініціалізація власних типів пер. dc.SelectObject (&Вrush) – ініціалізація власного типу пензля. Створення власних пер: Pen1 = Create Pen(PS_DOT,2,RGB(255,0,0)), Pen2 = Create Pen(PS_SOLID,2,RGB(255,0,0)), Pen3 = Create Pen(PS_DASH,2,RGB(255,0,0)) .. Створення власного пензля: Brush. Create SolidBrush(RGB(0,255,255)). Створення власних кольрів:RGB(n1, n2, n3), ni = 0-255, RGB(255, 0, 0) – червоний, RGB(0, 0, 0) – чорний. Спочатку потрібно об‘явити ці інструменти: CPen pen1; CBrush brush1; Висновки. Даний курсова робота в деякій мірі розкриває можливості мови С++ пакету Visual C++ 6.0. тут можна побачити перевиги даного пакету над іншими як у вирішенні різного роду задач так і у інтерфейсі. Так, як програма складається з окремих модулів, то кожний модуль можна використовувати для реалізації інших подібних програм, які необхідно виконати в стислий термін. Таким чином, програмування на Visual C++ 6.0 та Assembler відкриває перед програмістом безмежну кількість варіантів та можливостей реалізації поставлених задач, а це досить важливо сьогодні, так як комп’ютери та комп’ютерні мережі та системи стали застосовуватись практично у всіх галузях народного господарства. При вивченні основних можливостей Visual C++ 6.0 та об’єктно-орієнтованого програмування з використанням MFC – бібліотеки було встановлено і розглянуто частину принципово нових можливостей реалізації графічного інтерфейсу та модульного програмування, які є досить ефективні і мобільні . Завдяки поєднанню програм на Visual С++ і Асемблері можна створити програму високого рівня, тобто програму, яка відповідає світовим стандартам по оформленню, швидкодії та іншим параметрам. Створена система меню може застосовуватись не лише для реалізації поставленої задачі, а й для будь-якої іншої програми, тому що зміна пунктів меню, зовнішнього вигляду, виконання процесу робиться досить швидко і без будь-яких ускладнень. Література Абель П. Язык Ассемблера для IBM PC и программирование.– .М.:Высш. Шк.,1992.–447 с. Гладков, Фролов Програмирование в Windows Microsoft Мешков, Тихомиров Visual C++ MFC 3том. Тихомиров Visual C++ 6.0 1999г. С.-П. Марк Луис Visual C++ . Москва 1995г. Кейт Грегори Использованиие Visual C++ 6.0 М. “Издательский дом Вильямс” 2000.- 864 c. 3. Створення меню. В даній курсовій роботі меню має вигляд, що показаний в завданні. Меню являється найпростішим ресурсом, що забезпечує нам зручну роботу з програмою, служить візуальним помічником. Типи повідомлень в бібліотеці MFC розподіляють: Повідомлення Windows (WM_WindowsMessage). Повідомлення від дочірніх вікон та кнопок – елементів керування. Командні повідомлення – від меню та панелей інструментів. Наведемо приклад обробки повідомлень від меню, що здійснюється в даній програмі. DECLARE_MESEEAGE_MAP ( ) – таблиця реакцій, якя зв‘язує вибір команди меню з відповідною функцією обробки; class CPashaWnd:public CFrameWnd { public: CPashaWnd(); protected: protected: afx_msg void OnOpen(); afx_msg void OnSaveAs(); afx_msg void OnQuit(); afx_msg void OnDelete(); afx_msg void OnPaint(); afx_msg void OnInput(); afx_msg void OnHelp(); afx_msg void OnRun(); afx_msg void OnResult(); afx_msg void OnInfo(); DECLARE_MESSAGE_MAP() }; BEGIN_MESSAGE_MAP(CPashaWnd, CFrameWnd) ON_COMMAND(ID_OPEN,OnOpen) ON_COMMAND(ID_SAVE,OnSaveAs) ON_COMMAND(ID_DELETE,OnDelete) ON_COMMAND(ID_QUIT,OnQuit) ON_COMMAND(ID_INPUT,OnInput) ON_COMMAND(ID_HELP,OnHelp) ON_COMMAND(ID_RUN,OnRun) ON_COMMAND(ID_INFO,OnInfo) ON_COMMAND(ID_RESULT,OnResult) ON_WM_PAINT() END_MESSAGE_MAP(); void CPashaWnd::OnInput() { } void CPashaWnd::OnHelp() { } void CPashaWnd::OnRun() { } void CPashaWnd::OnResult() { } void CPashaWnd::OnInfo() { } CPashaWnd::CPashaWnd() { Create(NULL,"My program", WS_OVERLAPPEDWINDOW,rectDefault,NULL, MAKEINTRESOURCE(IDR_MENU1)); }; 7.Робота з файлами в Visual C++6.0 Зручний багатофункціональний інтерфейс даної роботи передбачає також і роботу з файлами, їх зберігання, відкриття, знищення, що є зручним для користувача. Робота з файлами здійснюється за допомогою бібліотеки <iostream.h>. Всі функції роботи з файлами знаходяться в меню в пункті File: Open Save Delete  Вибираємо потрібну нам функцію та файл, з яким будемо працювати за допомогою миші. В змінній DlgOpen.GetPathName зберігається ім‘я файлу. Функції реалізовані слідуючим чином: Open void CPashaWnd::OnOpen() { CString m_Text; створення стандартної панелі вибору файлу Open CFileDialog DlgOpen(TRUE,(LPCSTR)"*",NULL, OFN_HIDEREADONLY,(LPCSTR)" ALL Files (*.*) |*.*||"); відображения стандартної панелі вибору файлу if(DlgOpen.DoModal()==IDOK) відкриття файлу і зчитування: FILE *f = fopen(dlg.GetPathName(), "rt"); if (f == NULL) { AfxMessageBox("Can'topen file"); return; } int i; char str[101], acBuf[1001]; acBuf[0] = '\0'; for (i = 0; i < 10; i++) { if (fgets(str, 100, f) == NULL) break; ::lstrcat(acBuf, str); } MessageBox(acBuf, dlg.GetPathName(), MB_ICONINFORMATION | MB_OK); fclose(f); } Save void CPashaWnd::OnFSaveAs() { char filter[] = "Text Files (*.txt)|*.txt|All Files (*.*)|*.*|"; CFileDialog dlg(FALSE, "*.txt", NULL, OFN_HIDEREADONLY | OFN_OVERWRITEPROMPT, filter); if (dlg.DoModal() == IDOK) { FILE *f = fopen(dlg.GetPathName(), "wt"); if (f == NULL) { AfxMessageBox("Can'topen file"); return; } char acBuf[400]; if (fMatrFilled) { Calc(); ::wsprintf(acBuf, "Result = %d", result); } else ::strcpy(acBuf, "Matrix has not inputed"); fputs(acBuf, f); ::wsprintf(acBuf, "File : %s succesfully saved", dlg.GetPathName()); MessageBox(acBuf, "File Saving", MB_ICONEXCLAMATION | MB_OK); fclose(f); } } Delete void CPashaWnd::OnFDelete() { char filter[ ] = "Text Files (*.txt)|*.txt|All Files (*.*)|*.*|"; CFileDialog dlg(TRUE, "*.txt", NULL, OFN_HIDEREADONLY, filter); if (dlg.DoModal() == IDOK) { ::remove(dlg.GetPathName()); MB_ICONINFORMATION | MB_OK); } } Виведення повідомлення після виконання операції MessageBox("Succesfully deleted", dlg.GetPathName(), 6. Виконання обробки матриці на Асемблері Основні функції Асемблера Головні функції та переривання, що були використані при програмуванні на мові Асемблера в даній курсовій роботі: Функція 03сh переривання 21h – створення файлу; в СХ – атрибути файлу, DS:DX – специфікація файлу. В АХ повертає значення відкритого каналу для цього файлу. Функція 03dh переривання 21h – відкрити файл; в AL – режим доступу до файлу, DS:DX – специфікація файлу. Функція 03eh переривання 21h – закрити файл; BX – номер каналу. Функція 03fh переривання 21h – читання з файлу або пристрою; BX – номер каналу, СX – кількість байт, що зчитуються, DS:DX буфер. Функція 042h переривання 21h – перемістити покажчик файлу; BX – номер каналу, CX:DX – зміщення покажчика. Взаємодія Асемблера та проекту мовою VisualC++6.0 Для підключення файлу Асемблера до проекту треба виконати наступні дії: Під час створення проекту задати режим не Win32, а 16. Після створення проекту підключити до нього вручну сам файл Асемблера через контекстне меню. Переписати в каталог, де міститься проект сам Асемблер “TASM32.EXE”. Написати програму на Асемблері за правилами інтерфейсу С++: Повинна співпадати модель пам‘яті (по умовчанню LARGE) Використовувати скорочені назви сегменту. Всі зовнішні імена на Асемблері повинні мати знак підкреслення “__”. Імена зовнішніх змінних і в Асемблері, і в С++ повинні бути однакові з урахуванням регістра. Після введення даних в діалогове вікно вони записуються в файл “in.dat” Програма на Асемблері зчитує з дані з цього файлу та перетворює їх в число. Над даними виконати арифметичні дії. Результати виконання програми записати в файл “out.dat”. Програма мовою Visual С++ зчитує ці дані з файлу і виводить результат на екран . Якщо результат вивели на екран – основна задача та мета роботи досягнута. Додаток 1. Лістинг програми мовою С++ паекту Visual C++6.0 #include <afxwin.h> #include "resource.h" #include<stdlib.h> #include <stdio.h> #include <conio.h> #include <afxdlgs.h> #include <iostream.h> #include <fstream.h> char str2[300]; int radio1=1,radio2=0,radio3=0; int t, i, j; char str[80]; char buf1[80]; char buf2[80]; int matrix[20][20]; char str1[300],listStr[10]; int index,inde,ind=10; short int average ,max,min; class CMyDialog:public CDialog { public: CString m_text; CMyDialog():CDialog(IDD_DIALOG) { m_text=_T("text"); } protected: afx_msg void OnInput(); virtual void DoDataExchange(CDataExchange *pDX); BOOL OnInitDialog(); afx_msg void OnLIST2(); afx_msg void OnLIST3(); DECLARE_MESSAGE_MAP() }; BEGIN_MESSAGE_MAP(CMyDialog,CDialog) ON_COMMAND(IDC_OK,OnInput) ON_LBN_DBLCLK(IDC_LIST2,OnLIST2) ON_LBN_DBLCLK(IDC_LIST3,OnLIST3) END_MESSAGE_MAP() void CMyDialog::DoDataExchange(CDataExchange *pDX) { CDialog::DoDataExchange(pDX); DDX_Text(pDX,IDC_EDIT1,m_text); //AfxMessageBox(m_text); } void CMyDialog::OnInput() { //CEdit *ped=(CEdit*)GetDlgItem(IDC_EDIT1); //ped->GetWindowText(str1,sizeof(str1-1)); //AfxMessageBox(str1); //CDialog::OnOk(); GetDlgItemText(IDC_EDIT1,str1,255); {char t[10]; int arr[10]; int i=0,n=0,j=0,m=0; while(str1[n]!='\0') { while(isdigit(str1[n])) { t[i++]=str1[n]; n++; } if(i>0) {t[i]='\0';i=0;arr[m++]=atoi(t);} n++; } int a=50,b=80; i=0; //initialization of matrix by the numbers inputed in edit box //int matrix[20][20]; for(m=0;m<ind;m++) for(n=0;n<inde;n++) matrix[m][n]=arr[i++]; _int16 *NewArray16=new _int16[ind*inde]; m=0; for(i=0;i<ind;i++) for(j=0;j<inde;j++) NewArray16[m++]=(_int16)matrix[i][j]; for(m=0;m<ind*inde;m++) { NewArray16[m]=(_int16)matrix[i][j]; if(j==inde) { i++;j=0; } j++; if(i==ind) break; } } SendMessage(WM_CLOSE); } BOOL CMyDialog::OnInitDialog() /* CButton*cbpr1=(CButton*)GetDlgItem(IDC_RADIO1); CButton*cbpr2=(CButton*)GetDlgItem(IDC_RADIO2); CButton*cbpr3=(CButton*)GetDlgItem(IDC_RADIO3); cbpr1->SetCheck(radio1); cbpr2->SetCheck(radio2); cbpr3->SetCheck(radio3); return TRUE; */ { char temp1[10]; CDialog::OnInitDialog(); CListBox *d=(CListBox*)GetDlgItem(IDC_LIST2); for(int i1=0;i1<ind;i1++) { sprintf(temp1,"%d",i1); d->AddString(temp1); } char temp2[10]; CDialog::OnInitDialog(); CListBox *k=(CListBox*)GetDlgItem(IDC_LIST3); for(int i2=0;i2<ind;i2++) { sprintf(temp2,"%d",i2); k->AddString(temp2); } return TRUE; } void CMyDialog::OnLIST2() { //here we are getting list pointer with indentifier IDC_LIST1 CListBox* lbd=(CListBox*)GetDlgItem(IDC_LIST2); //after obtaining the pointer,we are defining index of selected element inde=lbd->GetCurSel(); //find out name of selected element lbd->GetText(inde,listStr); MessageBox(listStr,"Selection is"); } void CMyDialog::OnLIST3() { //here we are getting list pointer with indentifier IDC_LIST1 CListBox* lbk=(CListBox*)GetDlgItem(IDC_LIST3); //after obtaining the pointer,we are defining index of selected element ind=lbk->GetCurSel(); //find out name of selected element lbk->GetText(ind, listStr); MessageBox(listStr,"Selection is"); } float C; const char szPashaWndTitle[] = "Pasha's application uses MFC"; const StepNum = 20; bool bRunned; class CPashaWnd : public CFrameWnd { public: _int16 *NewArray16; CPashaWnd() { NumOfRow = 2; bRunned = false; RECT r; r.top=r.left=50; r.bottom=r.right=500; Create(NULL,"In any business the most difficul is beginning", WS_OVERLAPPEDWINDOW|WS_VISIBLE,r,NULL,MAKEINTRESOURCE(IDR_MENU1)); }; ~CPashaWnd() {}; afx_msg void OnOPEN(); afx_msg void OnHELP(); afx_msg void OnSAVE(); afx_msg void OnINFO(); afx_msg void OnRENAME(); afx_msg void OnCreateChildWindow(); afx_msg void OnQUIT(); afx_msg void OnDialog(); afx_msg void OnRUUN(); afx_msg void OnRESULT(); afx_msg void OnPaint(); afx_msg void OnRogy(); afx_msg void OnINPUT(); DECLARE_MESSAGE_MAP() int NumOfRow; }; BEGIN_MESSAGE_MAP( CPashaWnd, CFrameWnd) ON_COMMAND( ID_CHILD,OnCreateChildWindow) ON_COMMAND( ID_CHILDNEXT,OnRogy) ON_COMMAND( ID_FILE_OPEN, OnOPEN) ON_COMMAND( ID_FILE_INFO, OnINFO) ON_COMMAND( ID_FILE_HELP, OnHELP) ON_COMMAND( ID_FILE_SAVE, OnSAVE) ON_COMMAND( ID_RUUN_RUUN, OnRUUN) ON_COMMAND( AFX_ID_FILE_RENAME, OnRENAME) ON_COMMAND( AFX_ID_FILE_QUIT, OnQUIT) // ON_COMMAND( AFX_ID_RUN_RUN, OnRUN) ON_COMMAND( AFX_ID_RESUET_RESUET, OnRESULT) ON_COMMAND( AFX_ID_FILE_Dialog, OnDialog) END_MESSAGE_MAP() //------------------------------------------------------------------- class CChildWnd:public CFrameWnd { protected: POINT p; afx_msg void OnPaint(); DECLARE_MESSAGE_MAP(); public: CChildWnd(CWnd *pParent) { CRect wndSize(0,0,300,300); Create(NULL,"ChildWindow",WS_OVERLAPPEDWINDOW| WS_CHILD,wndSize,pParent); } }; BEGIN_MESSAGE_MAP(CChildWnd,CFrameWnd) ON_WM_PAINT() END_MESSAGE_MAP() void CChildWnd::OnPaint() { CPaintDC dc(this); if (!bRunned) { char str2[20]; CPen pen,pen1; CRect rect; CString tmp = _T(""); sprintf(str2," %f ",average); pen.CreatePen(PS_SOLID, 2, RGB(0,250,0)); pen1.CreatePen(PS_SOLID, 2, RGB(255,255,255)); dc.SelectObject(&pen); GetClientRect(&rect); int step = (rect.right - rect.left) / StepNum; int x = average * step + 50; step = (rect.bottom - rect.top) / Nmax; pen.DeleteObject(); CBrush brush,brush1,brush2,brush3; brush.CreateSolidBrush(RGB(255,255,255)); brush2.CreateSolidBrush(RGB(255,200,255)); brush3.CreateSolidBrush(RGB(0,0,0)); brush1.CreateSolidBrush(RGB(255,255,255)); dc.SelectObject(&brush); int y = rect.bottom - index*step; int k,d,dy = 1; int flag=1; int top = 5; k = top; while(top < y) { dc.SelectObject(&brush2); dc.SelectObject(&pen); dc.Ellipse(x, k, x+30, k-30); for(d=0;d<1000000;d++); dc.SelectObject(&brush2); dc.SelectObject(&pen1); dc.Ellipse(x, k, x+30, k-30);
Антиботан аватар за замовчуванням

16.03.2014 23:03-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!