Побудова аплетів з графічними зображеннями

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Інститут післядипломної освіти
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2014
Тип роботи:
Звіт про виконання лабораторної роботи
Предмет:
Інші

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ / ЗВІТ про виконання лабораторної роботи №2 «Побудова аплетів з графічними зображеннями» Тема роботи: Побудова аплетів з графічними зображеннями. Мета роботи: Освоїти елементи програмування мовою JAVA при розробленні аплетів, а також засвоїти класи і методи бібліотек java.awt, java.applet. Теоретичні відомості Java можна використовувати, щоб створювати два типи програм - програми та аплети. Додатки - це самостійні Java-програми, а програми, що працюють під управлінням інших програм (Web-броузерів), називаються апплетами. Родзинкою Java є здатність створювати аплети. При роботі з програмами , отриманими з мережі , користувач може зіткнутися з неприємними наслідками їх роботи. Існує безліч вірусів , " троянських коней" або просто неякісних програм , які можуть просто напаскудити вам і відформатувати диск C: , наприклад. Аплет автоматично запускається , при завантаженні web -сторінки , тому аплети вимагають підвищеної режиму безпеки . Для забезпечення захисту , творцями Java був розроблений механізм , який отримав назву " пісочниці " . Він обмежує доступ " ненадійних " аплетів до комп'ютера користувача . Якщо розробнику аплету знадобилося розширити можливості аплету - йому необхідно поставити цифровий підпис, тоді аплет сприймається броузером як " надійний" , і ви самі вирішуєте : довіряти аплету чи ні. Хоча цифровий підпис не забезпечує вашої безпеки , ви можете встановити походження аплету, при виникненні проблем. " Пісочниця" включає в себе три основних механізми захисту: перевірки на рівні JVM ; захист на рівні мови ; інтерфейс JavaSecurity . Аплети в бібліотеці Java представлені стандартним класом Applet , але для користувача не представляє інтересу створення екземпляра цього класу. Для того щоб надати аплету осмисленість, необхідно створити свій клас , що є похідним від класу Applet . Від цього класу вони успадковують всі необхідні методи для правильної завантаження і роботи аплету. Таким чином, користувач може перевизначити ті методи , які йому необхідні. Основні з них , які управляють створенням і виконанням аплету на web - сторінці : Метод Дія  init ( ) Викликається автоматично при першому запуску аплета , для проведення ініціалізації та розміщення компонентів на формі.  start ( ) Викликається кожен раз при переміщенні аплету у видиму зону. Викликається також після методу init ( ) .  stop ( ) Викликається кожен раз , коли аплет покидає видиму зону.  destroy ( ) Викликається , коли аплет вивантажується зі сторінки , для того , щоб він зміг провести звільнення своїх ресурсів.   2. Умова завдання: Створити аплет, що малює круг певного кольору, а після подійного кліку мишкою колір змінюється. 3. Виконання роботи Код програми написано в блокноті та відкомпільовано за допомогою Java Development Kit, скорочено JDK — безплатно розповсюджуваний Oracle (раніше Sun) комплект розробника застосунків на мові Java, який включає до себе компілятор Java (javac), стандартні бібліотеки класів Java, приклади, документацію, різноманітні утиліти і виконавчу систему Java (JRE). В склад JDK не входить інтегроване середовище розробки на Java (IDE), тому розробник, що використовує тільки JDK, повинен використовувати текстовий редактор і компілювати та виконувати свої програми через утиліти командного рядка. 4. Код JAVA-аплету. import javax.swing.*; import java.awt.*; import java.awt.event.*; public class JPanelDrawWithClick extends JFrame { public static void main(String args[]) { new JPanelDrawWithClick(); } public JPanelDrawWithClick() { setSize(300, 300); //Величина вікна setTitle("Круг з випадковими кольорами"); //Титулка MyJPanel panel = new MyJPanel(); Container container = getContentPane(); container.add(panel); setVisible(true); } //Inner Class public class MyJPanel extends JPanel implements MouseListener { public MyJPanel() { addMouseListener(this); } public void paintComponent(Graphics graphics) //Випадковий вибір кольору { int r= (int)Math.round((Math.random()*255)); int g= (int)Math.round((Math.random()*255)); int b= (int)Math.round((Math.random()*255)); graphics.setColor(new Color(r,g,b)); //Встановлення кольору graphics.fillOval(30,30,200,200); //Перемалювати коло } public void mousePressed(MouseEvent e) {} public void mouseReleased(MouseEvent e) {} public void mouseEntered(MouseEvent e) {} public void mouseExited(MouseEvent e) {} public void mouseClicked(MouseEvent e) { if (e.getClickCount() == 2) { //Якщо подвійний клік перемалювати repaint();} } } } Створимо простеньку html-сторінку для відображення та виконання нашого аплету: <HTML> <HEAD> </HEAD> <BODY BGCOLOR="000000"> <CENTER> <APPLET code = "JPanelDrawWithClick.class" width = "500" height = "300"> </APPLET> </CENTER> </BODY> </HTML> 5. Результат виконання програми Відкомпілюємо java-код, за допомогою утиліти javac (рис.1) в проміжний код JVM та запустимо та переглянемо результат завершеної роботи, за допомогою утиліти appletviewer (рис.2). Рис.1. Виконання утиліт javac та appletviewer / Рис.2. Запуск виконання аплету Після подвійного кліку мишкою колір круга змінюється (рис.3): / Рис.3. Колір круга змінюється Відповідно після кожного наступного подвійного кліку мишкою колір змінюється (рис. 4): / Рис. 4. Колір змінюється на випадковий І ще… (рис.5): / Рис.5. Колір далі змінюється Висновок. Виконуючи дану лабораторну роботу я ознайомився з базовими принципами програмування мовою JAVA, компілювання та виконання JAVA-аплетів, освоїв принципи побудови аплетів, а також засвоїв класи і методи бібліотек java.awt, java.applet.
Антиботан аватар за замовчуванням

02.06.2014 21:06-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!