Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Кафедра ЕОМ

Інформація про роботу

Рік:
2011
Тип роботи:
Курсова робота
Предмет:
Структури даних та алгоритми

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Мiнiстерство освiти і науки, молоді та спорту України Національний університет «Львівська політехніка» Кафедра ЕОМ Курсова робота з дисципліни «Програмування. Частина ІІІ. Структури даних та алгоритми» 2.1 № варіанта =(((14*220)%15)*5+220)%30=5 2.2 № варіанта = ((14+220)*(15+5))%30 = 0 2.3 № варіанта =(220*10+15*5)%30 = 25 2.4 № варіанта = (14*3*15+5%3*220)%30 = (630+440)%30 = 20 2.5№ варіанта = (14+5+15*220+14*5)%30 = 20 Завдання на курсову роботу Завдання 1. Визначити внутрішнє представлення в пам’яті комп’ютера даних базових типів. Розглянути основні прості (цілі, дійсні, символьні, логічні) типи даних: Варіант: MN(5)%5 = 0; DN(14)%6 = 2; bool b=0; char ch1='R'; short i2=-1750; long double d3=-90.14e5; Завдання 2: Внутрішні формати похідних типів Визначити представлення в пам’яті комп’ютера рядків символів. Оголосити рядок символів і ініціалізувати його. Після цього виконати деякі переприсвоювання згідно варіанту. //0634699666 char *string5 = "35j\5\x4 3y\34d df\\""'4""\n"; string0 [0] = '3'; string0 [2] = '4'; string0 [4] = '6'; string0 [6 ] = '9'; string0 [8] = '9'; string0 [10] = '6'; string0 [12] = '6'; string0 [14] = '6'; Відповідь: char *string5 = "35j\5\x4 3y\34d df\\""'4""\n"; Визначити представлення в пам’яті комп’ютера переліків. Оголосити три змінні перелікового типу і надати їм значення згідно варіанту. enum color0 { BLUE, GREEN, CYAN, RED = 11, BROWN, GRAY, YELLOW = -2, WHІTE, MAGENTA, LІGHTGRAY, DARKGRAY = 0, BLACK } c1= CYAN, c2= BROWN, c3= DARKGRAY; Визначити представлення в пам’яті комп’ютера масивів. Оголосити масив та ініціалізувати його. Після цього виконати переприсвоювання згідно варіанту. char array25[][4][3] = {{6,74,5,{}}} array0[0][0][0] = 0; // 0 * 14 = 0 array0[0][0][1] = 6; // 6 * 14 = 84 array0[0][1][0] = 3; // 3 * 14 = 42 array0[0][1][1] = 4; // 4 * 14 = 56 array0[0][2][0] = 6; // 6 * 14 = 84 array0[0][2][1] = 9; // 9 * 14 = 126 array0[1][0][0] = 9; // 9 * 14 = 126 array0[1][0][1] = 6; // 6 * 14 = 84 array0[1][1][0] = 6; // 6 * 14 = 84 array0[1][1][1] = 6; // 6 * 14 = 84 Визначити представлення в пам’яті комп’ютера структур. Оголосити структуру, після цього надати всім елементам структури значення згідно варіанту. struct str20 { unsigned char :8; long b:7; short d; char c[8]; unsigned e:2; wchar_t f; long double a; }str; str.a = 14.70; str.b = 220*15*124; // 220*15*124 = 409200 str.c[0] = ‘R’; str.c[1] = ‘o’; str.c[2] = ‘m’; str.c[3] = ‘a’; str.c[4] = ‘n’; str.d = 764 * 220 * 6; // 764 * 220 * 6 = 1008480 str.e = 14 * 5 * 36; // 14 * 5 * 36 = 2520 str.f = 6; Визначити представлення в пам’яті комп’ютера об'єднань. Оголосити об'єднання, надати деяким елементам об'єднання початкові значення. union un20 { int b; struct { char c; double e; }; struct { double f; char a[10]; }; } un; un.e = 220 * 325 + 1993 * 14; // 220 * 325 + 1993 * 14 = 99402 un.c = 1* (5 + 220) * 100; // 1* (5 + 220) * 100 = 22500 un.a[0] = ‘9’; un.a[1] = ‘9’; un.a[2] = ‘6’; un.a[3] = ‘6’; un.a[4] = ‘6’; Зміст Вступ Теоретична частина Алгоритм розв’язання задачі Система тестів Внутрішні формати базових типів Логічний тип Символьний тип Цілий тип Дійсний тип Внутрішні формати похідних типів Рядок символів Перерахування Масив Структура Об’єднання Результати виконання програми Висновки Список літератури Додатки Вступ Дана курсова робота полягає у вивченні представлення в мові програмування С++ різних типів даних, як простих (логічний, символьний, дійсні, цілі), так і похідних(структури, масиви, перерахування, об’єднання) Знати про структури даних важливо, оскільки від правильного вибору структур, на яких буде реалізуватися програмний продукт, залежить ефективність роботи програми. В цій роботі й буде продемонстровано, як саме різні типи даних зберігаються в комп’ютері. Теоретична частина 1.1 Базові типи даних 1.1.1 Логічний тип даних В мові C++ логічний тип (bool) характеризується двома значеннями: false (0) і true (1). В пам'яті комп'ютера змінна типу bool займає 1 байт. Логічні значення можна асоціювати зі значеннями типу int: значенню false відповідає нуль, значенню true відповідають всі інші числа.В арифметичних і логічних виразах логічні значення перетворюються в цілі числа. Арифметичні та бітові логічні операції виконуються над перетвореними величинами. Якщо результат приводиться знову до логічного типу, то 0 перетворюється в false, а ненульове значення перетворюється в true. 1.1.2 Символьні типи даних Ідентифікатором символьного типу є ключове слово char. Символьні константи (символьні літерали) можна представляти як клавіатурні, кодові, кодові числові. Значеннями змінних типу char є множина символів таблиці ASCII. Код символу - це його порядковий номер у таблиці символів ASCІІ. В пам’яті комп’ютера дані символьного типу зазвичай займають 1 байт. В цей байт записується порядковий номер символа в таблиці ASCII. Символьна константа може мати префікс L (наприклад, L'a'), який означає спеціальний розширений символьний тип (wchar_t), що застосовується для зберігання символів національних алфавітів, якщо вони не можуть бути представлені звичайним однобайтовим типом char. Розмір цього типу залежить від реалізації; як правило, він відповідає типу short і займає 2 байта пам'яті. 1.1.3 Цілочисельні типи даних Згідно зі стандартом мови С++ розмір типу int відповідає розміру машинного слова, властивому програмно-апаратній платформі конкретної системи програмування. До типу int можна застосувати модифікатори long (довге ціле) та short (коротке ціле). Модифікатор типу long вказує, що дане буде займати не менше як 4 байти (у більшості систем програмування тип long має розмір саме 4 байти). Модифікатор short вказує, що дане не повинно перевищувати розмір типу int (у більшості реалізацій тип short займає 2 байти). Тип int та його модифікації є знаковими типами. Це означає, що один біт (здебільшого найстарший) двійкового коду числа займає знак. Прийнято, що знак плюс позначається нулем, а знак мінус – одиницею. Від'ємні цілі числа у більшості комп'ютерних реалізацій зберігаються в доповнювальному коді. Якщо певні дані набувають тільки додатних значень, то можна вдвічі збільшити діапазон їх додатних значень, оголосивши такі дані з модифікатором unsigned (беззнаковий). B беззнакових даних біт знака розглядається як звичайний числовий біт. Модифікатор unsigned можна застосовувати і до даних з типами long або short. Внутрішнє представлення змінної цілого типу — ціле число у двійковому коді. Згідно формату IEEE всі додатні цілі числа зберігаються в пам'яті комп'ютера в прямому коді, а всі від'ємні – в доповняльному коді. Цілі числа зберігаються в пам'яті комп'ютера у зворотньому порядку розміщення байт числа. 1.1.4 Дійсні типи даних Для збереження й опрацювання дійсних чисел (тобто чисел, що складаються з цілої та дробової частин) мова С++ підтримує три дійсних типи: float, double і long double. Старший біт числа займає знак мантиси, за ним записується двійковий порядок числа, а потім - сама мантиса. Мантиса зберігається в нормалізованій формі, тобто старшою цифрою мантиси завжди є двійкова одиниця (нормалізація мантис виконується шляхом зсуву їх уліво з відповідним зменшенням значення порядку). Розміри мантиси і порядку для трьох дійсних типів є різними, вони визначають точність чисел і діапазон їх значень. В пам'яті комп'ютера змінна типу float займає 4 байти, в яких один біт виділяється під знак, 8 – під порядок, 23 – під мантису. Тип double займає 8 байт, у яких один розряд виділяється під знак, 11 – під порядок, 52 – під мантису. Насправді в мантисі 53 розряди, але старший завжди дорівнює одиниці і тому не зберігається. Тип long double займає 10 байт (або 8 байт), в яких один розряд виділяється під знак, 15 – під порядок, інші 64 – під мантису. Записуються всі 64 розряди мантиси разом зі старшою одиницею. Оскільки порядок може бути додатній і від'ємний, у двійковому коді він зберігається в зміщеному виді: до нього додається константа, яка рівна абсолютній величині максимального по модулю від'ємного порядку. У випадку типу float вона дорівнює 127, у випадку double – 1023, long double – 16383. Таким чином, максимальний по модулю від'ємний порядок представляється нульовим кодом. Дійсні числа зберігаються в пам'яті комп'ютера у зворотньому порядку розміщення байт числа. 1.2 Похідні типи даних 1.2.1 Тип даних «Рядок» По своїй суті тип рядок є ідентичним типу даних масив. Елементи рядка зберігаються в пам’яті комп’ютера так само, як і елементи масиву. Відмінністю є тільки те, що базовим типом для рядка є лише тип char[], та обмеження кількості елементів до 255. 1.2.2 Тип даних «Перерахування» («Перелік») Змінна, котра може приймати значення з деякого списку значень, називається змінною перелічуваного типу або переліком. Оголошення переліку задає тип змінної переліку і визначає список іменованих констант, що називається списком переліку. Імена елементів списку переліку задаються в фігурних дужках через кому. Значенням кожного імені списку є деяке ціле число. Змінна типу переліку може приймати значення однієї з іменованих констант списку. Кожен ідентифікатор іменує елемент переліку. Всі ідентифікатори в списку переліку повинні бути унікальними і повинні відрізнятись від всіх інших ідентифікаторів в тій самій області видимості, включаючи імена звичайних змінних та ідентифікатори з інших списків переліку. У випадку відсутності константного виразу перший ідентифікатор набуває значення 0, наступний ідентифікатор - значення 1, наступний - 2 і т.д. Отже, пам'ять, що відводиться під змінну типу перелік - це пам'ять, необхідна для розміщення значення типу іnt. Ідентифікатор, зв'язаний з константним виразом, приймає значення, що задається цим константним виразом. Константний вираз повинен мати тип іnt і може бути як додатнім, так і від’ємним. Константні вирази можуть містити однакові значення. Наступний ідентифікатор в списку отримує значення, рівне константному виразу плюс 1, якщо цей ідентифікатор не має свого константного виразу. 1.2.3 Тип даних «Масив» Масив - це однорідна складена структура даних статичної структури. Кожен компонент масиву характеризується своїм індексом. Допустимими типами індексів є всі порядкові типи. Для доступу до елементів масиву необхідно вказати ідентифікатор масиву з одним чи кількома індексами в дужках. Він зберігається як неперервна послідовність змінних того типу, якого оголошені елементи масиву. Розмір пам'яті, що відводиться для зберігання масиву, обчислюється як добутку кількості елементів на розмір елемента. Елементи масиву з найменшим індексом зберігаються по найменшій адресі пам’яті. Багатовимірні масиви зберігаються так, що найбільш правий індекс збільшується першим. 1.2.4 Тип даних «Структура» На відміну від масиву, всі елементи якого однотипні, структура може містити елементи різних типів. В мові C++ структура є видом класу і має всі його властивості, але в багатьох випадках достатньо використовувати структури так, як вони визначені в мові С: struct [ім'я_типу] { тип_1 елемент _1: тип_2 елемент _2; тип_n елемент _n; } [ список_оголошень ]; Елементи структури називаються полями структури і можуть мати будь-які типи, крім типу цієї ж структури, але можуть бути вказівниками на неї. Для змінних одного й того ж структурного типу визначена операція присвоювання, при цьому відбувається поелементне копіювання. Структуру можна передавати в функцію і повертати як значення функції. Доступ до полів структури виконується за допомогою операцій вибору: "." (крапка) - при звертанні до поля через ім'я структури і "->" - при звертанні через вказівник. У пам'яті комп’ютера під кожний елемент структури виділяється визначений відповідно до типу цього елемента об’єм пам'яті. Елементи в пам'яті зберігаються в тому ж порядку, в якому вони були представлені в описі структури. Розмір змінної структурного типу не можна обчислити просто як суму його елементів, тому що змінні певних типів мають вирівнюватись в пам'яті комп’ютера по деяким залежним від реалізації границям. 1.2.5 Тип даних «Об’єднання» Об’єднання дуже схожі на структури. Однак на відміну від структури об'єднання зберігає значення тільки одного елемента в кожний момент часу. Інакше кажучи, коли виконується операція присвоювання значення елементу об'єднання, то перезаписується будь-яке попереднє присвоювання. Головною особливістю об'єднання є те, що для кожного з оголошених елементів виділяється та сама область пам'яті, тобто вони перекриваються. Пам'ять, що відповідає змінній типу об'єднання, визначається величиною, необхідною для розміщення найбільш довгого елемента об'єднання. Коли використовується елемент меншої довжини, то змінна типу об'єднання може містити зайву пам'ять, що не використовується. Всі елементи об'єднання зберігаються в одній і тій cамій області пам'яті, починаючи з однієї адреси. Алгоритм розв’язання задачі Система тестів 3.1 Базові типи даних 3.1.1 Логічний тип даних Представлення логічної змінної bool b = 0; Оскільки значення змінної b нульове, отже b = false (0). В пам’яті комп’ютера змінна b зберігається послідовність біт: 0000 0000. В 16-ковій системі числення: 00 3.1.2 Символьний тип даних Представлення символьної змінної : char ch1='R'; За таблицею кодів ASCIІ: символ ’R’ має порядковий номер 8210. 8210 = 5216 = 0101 00102 Тип char в пам’яті комп’ютера займає 1 байт. Отже, цей символ в пам’яті комп’ютера буде представлений як послідовність: 0101 00102. В 16-ковій системі числення: 52 3.1.3 Цілий тип даних Число -1750 типу short в пам'яті комп’ютера зберігається в прямому коді і займає 2 байти: -175010 = F9 2A16 = 1111 1001 0010 10102. В пам’яті комп’ютера зберігається у зворотному порядку розміщення байт числа: 0010 1010 1111 10012 Результат в 16-ковій системі числення: 2A F9. 3.1.4 Дійсний тип даних Представлення дійсної змінної: long double d3=-90.14e5; Переведення цілої частини: 90,14∙105 = 901400010 = 898AF016 = = 0000 0000 1000 1001 1000 1010 1111 00002 Нормалізація: 1, 000 1001 1000 1010 1111 0000∙1010111 Мантиса: m = 000 1001 1000 1010 1111 0000 Порядок: e = 102310 + 2310 = 104610 = 41616 = 100 0001 01102 Знак: s = 1 (число від’ємне) Внутрішнє представлення: s E M  1 100 0001 0110 0001 0011 0001 0101 1110 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000      1100 0001 0110 0001 0011 0001 0101 1110 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 2 с.ч.  C1 61 31 5E 00 00 00 00 16 с.ч.  В пам’яті комп’ютера результат зберігатиметься в зворотному розміщенні байт числа: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0101 1110 0011 0001 0110 0001 1100 0001 2 с.ч.  00 00 00 00 5E 31 61 C1 16 с.ч.   3.2 Похідні типи даних 3.2.1 Рядок символів char *string5 = "35j\5\x4 3y\34d df\\""'4""\n"; string0 [0] = '3'; string0 [2] = '4'; string0 [4] = '6'; string0 [6 ] = '9'; string0 [8] = '9'; string0 [10] = '6'; string0 [12] = '6'; string0 [14] = '6'; Після виконання операцій присвоювання рядок матиме вигляд: 354\56 9y9d6d6\64\n CH HEX  CH HEX  CH HEX  CH HEX  3 33   20  6 36  4 34  5 35  9 39  d 64  \n 0A  4 34  y 79  6 36     ♣ 05  9 39  \ 5C     6 36  d 64  6 36    CH – символ, HEX – код в 16-ковій системі числення. Останньою буде записана ознака кінця рядка \0 (в 16-ковій системі - 00). Отже, в пам’яті комп’ютера рядок зберігатиметься як послідовність: 33 35 34 05 36 20 39 79 39 64 36 64 36 5C 36 34 0A 00 3.2.2 Перерахування enum color0 { BLUE, GREEN, CYAN, RED = 11, BROWN, GRAY, YELLOW = -2, WHІTE, MAGENTA, LІGHTGRAY, DARKGRAY = 0, BLACK } c1= CYAN, c2= BROWN, c3= DARKGRAY; Значення кожного елемента переліку: BLUE = 0 GREEN = 1 CYAN = 2 RED = 11  BROWN = 12 GRAY = 13 YELLOW = -2 WHІTE = -1  MAGENTA = 0 LІGHTGRAY = 1 DARKGRAY = 0 BLACK = 1   Змінна с1 = CYAN (2), зберігатиметься в прямому коді і займатиме 4 байти (int). 210 = 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 00102 = 00 00 00 0216 В пам’яті комп’ютера результат зберігатиметься в зворотному розміщенні байт числа: 02 00 00 00 Змінна с2 = BROWN (12), зберігатиметься в прямому коді і займатиме 4 байти (int). 410 = 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 11002 = 00 00 00 0C16 В пам’яті комп’ютера результат зберігатиметься в зворотному розміщенні байт числа: 0C 00 00 00 Змінна с3 = DARKGRAY (0), зберігатиметься в доповняльному коді і займатиме 4 байти (int). 010 = 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 00002 = 00 00 00 0016 В пам’яті комп’ютера результат зберігатиметься в зворотному розміщенні байт числа: 00 00 00 00 3.2.3 Масив char array25[][4][3] = {{6,74,5,{}}} array0[0][0][0] = 0; // 0 * 14 = 0 array0[0][0][1] = 6; // 6 * 14 = 84 array0[0][1][0] = 3; // 3 * 14 = 42 array0[0][1][1] = 4; // 4 * 14 = 56 array0[0][2][0] = 6; // 6 * 14 = 84 array0[0][2][1] = 9; // 9 * 14 = 126 array0[1][0][0] = 9; // 9 * 14 = 126 array0[1][0][1] = 6; // 6 * 14 = 84 array0[1][1][0] = 6; // 6 * 14 = 84 array0[1][1][1] = 6; // 6 * 14 = 84 Після ініціалізації масив буде складатись з 1-ї матриці на 4 рядки і 3 стовцпі.                                Після присвоювань масив матиме виляд: 0 6 5  3 4 0  6 9 0  0 0 0   В шістнадцятковій системі числення: 00 06 05  03 04 00  06 09 00  00 00 00   В пам’яті комп’ютера масив зберігається як послідовність чисел яка читається справа наліво і зверху вниз по матрицях масиву. Результат: 00 06 05 03 04 00 06 09 00 00 00 00 3.2.4 Структура struct str20 { unsigned char :8; long b:7; short d; char c[8]; unsigned e:2; wchar_t f; long double a; }str; str.a = 14.70; str.b = 220*15*124; // 220*15*124 = 409200 str.c[0] = ‘R’; str.c[1] = ‘o’; str.c[2] = ‘m’; str.c[3] = ‘a’; str.c[4] = ‘n’; str.d = 764 * 220 * 6; // 764 * 220 * 6 = 1008480 str.e = 14 * 5 * 36; // 14 * 5 * 36 = 2520 str.f = 6; Структура, полям якої не присвоєно ніяких значень має всі байти однаковими і їх початковим значенням є число 11002 = С16, тому це може впливати на відображення певних полів при виводі зображення структури в пам’яті. Представлення кожного поля в пям’яті комп’ютера: Представлення змінної unsigned char :8 Представлення змінної long b:7 b=40920010=63E7016=011000111110011100002 Оскільки b:7, то b = 111 0000 = 70 Представлення змінної short d = 1008480 d = 100848010 = F636016 = 1111 0110 0011 0110 00002 В пам’яті комп’ютера змінна зберігатиметься в зворотному розміщенні байт числа: 60 63 Представлення змінної char c[7]: c[0] = ‘R’ = 5216 c[1] = ‘o’ = 6F16 c[2] = ‘m’ = 6D16 c[3] = ‘a’ = 6116 c[4] = ‘n’ = 6E16 Значення елементів c[5], c[6], c[7] залишаються невизначеними. В пам’яті комп’ютера рядок зберігатиметься як: 52 6F 6D 61 6E CC CC CC unsigned e:2 e = 252010 = 9D816=1001 1101 10002 e = 002 Представлення змінної wchar_t f: f = 610 = 0000 0000 0000 01102 = 00 0616 В зворотньому порядку: 06 00 Представлення дійсної змінної long double a = 14,70 a = 14,7010 = E, B33333333333 = 1110,1011 0011 0011 0011 0011 0011 0011 0011 0011 0011 0011 0011 00112 Нормалізація: 1,110 1011 0011 0011 0011 0011 0011 0011 0011 0011 0011 0011 0011 00112 Знак s = 0 (число додатнє). Порядок e = 102310 + 310= 40216 = 100 0000 00102. Мантиса: m = 1101 0110 0110 0110 0110 0110 0110 0110 0110 0110 0110 0110 0110 s e m  0 100 0000 0010 1101 0110 0110 0110 0110 0110 0110 0110 0110 0110 0110 0110 0110   0100 0000 0010 1101 0110 0110 0110 0110 0110 0110 0110 0110 0110 0110 0110 0110 4 0 2 D 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 Отже, змінна double a = 14,70 ВПК виглядатиме: 66 66 66 66 66 66 2D 40 Для розміщення даної структури в пам’яті комп’ютера вистачає 27 байт, але враховуючи вирівнювання і те, що найбільшим елементом є double a (8 байт), то структура займатиме в пам’яті комп’ютера 32 байти: Результат: CC CC CC CC F0 CC CC CC 60 63 52 6F 6D 61 6E CC CC CC CC CC CC CC CC CC 06 00 CC CC CC CC CC CC 66 66 66 66 66 66 2D 40 3.2.5 Об’єднання union un20 { int b; struct { char c; double e; }; struct { double f; char a[10]; }; } un; un.e = 220 * 325 + 1993 * 14; // 220 * 325 + 1993 * 14 = 99402 un.c = 1* (5 + 220) * 100; // 1* (5 + 220) * 100 = 22500 un.a[0] = ‘9’; un.a[1] = ‘9’; un.a[2] = ‘6’; un.a[3] = ‘6’; un.a[4] = ‘6’; Представлення кожної змінної об’єднання в пам’яті комп’ютера: double e=9940210=1844A16=0001 1000 0100 0100 10102=1.1000 0100 0100 1010 ∙1010000 У 8 байт пам’яті запишеться число типу double: s = 0 e = (16 + 1023)10 = 103910 = 40F16 = 100 0000 11112 m =1000 0100 0100 1010 2 Заокруглення не змінює мантису (53 біт = 0). s e m  0 100 0000 1111 1000 0100 0100 1010 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000  0100 0000 1111 1000 0100 0100 1010 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 В 16-ковій системі числення: 40 F8 44 A0 00 00 00 00 В зворотному розміщенні байт числа: 00 00 00 00 A0 44 F8 40 На цьому етапі union представлятиметься в пам’яті комп’ютера, як: char c = 2250010 = 57E416 = 0101 0111 1110 01002 В пам’яті комп’ютера змінна char займає 1 байт: E416 Отже, структура матиме вигляд в пам’яті комп’ютера: E416 3. char a[10] a[0] = ‘9’ = 3916 a[1] = ‘9’ = 3916 a[2] = ‘6’ = 3616 a[3] = ‘6’ = 3616 a[4] = ‘6’ = 3616 Отже, масив у пам’яті комп’ютера виглядатиме: 39 39 36 36 36 Результат: E4 CC CC CC CC CC CC CC 39 39 36 36 36 44 F8 40 CC CC CC CC CC CC CC CC CC
Антиботан аватар за замовчуванням

04.06.2014 22:06-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!