ВИВЧЕННЯ ОСНОВ ПАРАМЕТРИЧНОЇ АНІМАЦІЇ

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Інші
Інститут:
Не вказано
Факультет:
КН
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2014
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Дизайн

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Міністерство освіти та науки України Івано-Франківський національний університет нафти і газу Кафедра комп’ютерних систем та мереж Лабораторна робота №6 Тема: ВИВЧЕННЯ ОСНОВ ПАРАМЕТРИЧНОЇ АНІМАЦІЇ Мета: Створити презентаційну анімацію логотипа. Хід виконання роботи: Видаляю куб і додайте замість нього текст. Повертаю його на 90 градусів по осі X. Перейдіть в режим редагування і змініть стандартний напис на слово Riot. Перейдіть на вкладку тексту і надайте напису глибину: / Дублюю даний текст (Shift + D). У вікні Outliner приховую з уваги перший текст і змінюю другий на Games. / Після цього розташовую камеру перед написами і вирівняйте обидві по центру: / Для обох написів встановлюю ключові кадри LocRot. Приховую напис Games. Виділяю напис Riot, переходжу на 40-й кадр і встановлюю ключовий кадр Переходжу на 1-й кадр, повертаю напис по осях Z і Y на 175 градусів: (R | Z | 175 | Enter), (R | Y | 175 | Enter) і опускаю вниз по осі Z, щоб приховати з уваги камери. Після встановлюю ключовий кадр. З 40-го по 80-й кадри напис повинен знаходиться в центрі. Перейджу на 80-й кадр і встановлюю для нього ключовою кадр. Переходжу на 120-й кадр, повертаю напис по осі Z (R | Z | 175 | Enter), потім зміщую її в центр і опустіть знову вниз, щоб приховати з уваги камери і встановіть ключовий кадр. / Тепер анімую друге слово. Повертаю її відображення (Alt + H), а перше приховую (H). Переходжу на 120-й кадр і встановлюю ключовий кадр. Переходжу на 80-й кадр. Повертаю напис по осі Z (R | Z | 175 | Enter). Зміщую напис по центру і піднімаю вгору, щоб приховати з уваги камери і потім встановлюю ключовий кадр. Переходжу на 1-й кадр і встановлюю ключовий кадр. / Не знімаючи виділення з напису Riot переходжу на вкладку матеріалів і створюю простий матеріал. Потім такий же, але іншого кольору для другої написи: // Відкриваю вікно Node Editor і налаштовуюю невелику в'язку нодів. Перебуваючи на першому кадрі встановлюю значення Angel Offset рівним 1 і натискаю I навівши курсор на нього і потім значення 160 на сто шести десятий кадрі і знову I. Результати виконання роботи: // // / / / / / / // // / / Висновок: На даній лабораторній роботі я навчилась створювати презентаційну анімацію за допомогою Blender.
Антиботан аватар за замовчуванням

22.11.2014 22:11-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!