Обслуговування в ресторані

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2014
Тип роботи:
Курсова робота
Предмет:
ООП
Група:
430 ПР

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Міністерство освіти і науки України Київський технікум електронних приладів Курсова робота З об’єктно орієнтованого програмування На тему Ресторан Розробив________( ) “___”_______________ 2014р. Керівник________( ) “___”_______________ 2014р. ЗМІСТ 1 ВИРІШЕННЯ КОНКРЕТНИХ ВИРОБНИЧИХ ЗАДАЧ ТА СКЛАДАННЯ ПРОГРАМ АКТУАЛЬНИХ ДЛЯ ДАНОГО ВИРОБНИЦТВА 4 1.1 Постановка задачі 4 1.1.1 Функціональне призначення 5 1.1.2 Опис логічної структури.............................................................................................................12 1.2 Реалізація 14 1.2.1 Процес роботи програми 14 2 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ПІДВИЩЕННЮ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ВІДДІЛУ……...............................................................................................................................................22 3 ВИМОГИ ДО ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ ПРИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ, РЕМОНТІ ТА НАЛАШТУВАННІ ПРЕСОНАЛЬНОГО КОМП`ЮТЕРА 23 3.1 Основні положення 23 3.2 Вимоги безпеки перед початком роботи 26 3.3 Вимоги безпеки під час роботи 28 3.4 Вимоги безпеки після закінчення роботи 29 ДОДАТОК………………………………………………………………………………………………...…………………………………………………31 ВИРІШЕННЯ КОНКРЕТНИХ ВИРОБНИЧИХ ЗАДАЧ ТА СКЛАДАННЯ ПРОГРАМ АКТУАЛЬНИХ ДЛЯ ДАНОГО ВИРОБНИЦТВА Постановка задачі В навчальних цілях було поставлено задачу у здійсненні об’єктно орієнтованого аналізу , об’єктно-орієнтованого проектування інформаційної системи та її реалізації. Програма повинна відображувати процес обслуговування клієнтів у ресторані. Програма повинна виконувати наступну функціональність: • можливість резервування столика у ресторані; • здається верхній одяг у гардероб; • розміщення клієнта за сервірованим столиком метрдотельом ; • характеризування блюд офіціантом; • замовлення в меню блюд(холодних закусок, гарячих блюд, десертів); • оплата рахунку, який приносить офіціант; • обслуговуючий персонал готує столик для нових клієнтів. У ресторані працюють офіціанти, обслуговуючий персонал, шеф кухар, метрдотель, які виконують всі операції обслуговування. Функціональне призначення Програма «Restaurant» призначена для автоматизації роботи персоналу ресторана, клієнтів ресторана. Програма може бути використана для вирішення наступних задач: Резервування столиків у ресторані; Ведення списку зарезервованих столиків у ресторані; Ведення списку вільних столиків у ресторані; Пошук страви в меню; Замовляти страви; Формування замовлення ; Формування рахунку. 2.1.2 опис логічної структури Опис логічної структури, починається з опису бізнес-логіки системи. Основні події, що відбуваються під час обслуговування клієнтів у ресторані, такі: Клієнт приходить у ресторан і здає одяг у гардероб; Метрдотель розміщує клієнта за сервірованим столиком, викликає офіціанта; Офіціант приносить меню та характеризує блюда. Клієнт вибирає блюда, офіціант записує замовлення на бланку, який віддає шеф-кухарю; Офіціант подає блюда. Після закінчення обіду офіціант пропонує десерт і каву або чай і приносить рахунок; Через декілька хвилин офіціант отримує плату по рахунку. Офіціант приносить здачу; Клієнт одягається і виходить; Обслуговуючий персонал готує столик для нових клієнтів (прибирають посуд, міняють скатерку, сервірують). Сценарій поведінки. 1.Управління персоналом. Метрдотель організовує роботу персоналу. 1.2. Метрдотель слідкує за персоналом. 1.3. Метрдотель, дозволяє керувати діями персоналу,повідомляти їм про резервування столиків. 2.Початкове обслуговування. 2.1. Метрдотель, дозволяє вносити корегувати дані про прихід клієнтів, змінювати дизайн сервірування столиків. 2.2.”Управління інформацією про клієнта “, це правило дозволяє корегувати та вносити нові дані. 2.3.”Оформлення замовлення послуг”,що дозволяє оформлювати замовлення додаткових послуг на окремий рахунок. Наприклад(тамада, караоке, жива музика) 3.Виконання послуг 3.1. Персонал ресторану включає в себе офіціантів, поварів, швейцарів, прибиральників. 3.2. Метрдотель зустрічає відвідувачів, відкриває двері і вітає гостей. 3.3. Офіціант подає меню, оформлює заказ та відносить його на кухню. 3.4. Офіціант подає страви. 3.5. Розрахунок з клієнтом. Перед побудовою діаграм класів потрібно робити аналіз таблиць іменників і таблиць дієслів. Даний аналіз відображен у наступних таблицях. Таблиця 1-Таблиця іменників Іменник або іменникова фраза в умові задачі Інтерпретація, обгрунтування вибору Чому цей іменник (фраза) відповідає  Годинник Відокремлена від прикладної області задачі сутність, що виконує дію (відраховує час) і має властивість (поточний час) => клас => клас Клас Clock  Страва Має властивості (назва, кількість,ціна,)(змінюється в ціні) => клас Клас Strava  Назва страви Атрибут класу “ Страва ”, адже виражає його властивість Атрибут pr_name класу Strava  Кількість страв Атрибут класу “ Страва ”, адже виражає його кількісну властивість, є мірою Атрибут pr_quantity класу Strava  Ціна страви Атрибут класу “ Страва ”, адже виражає його властивість Атрибут pr_price класу Strava  Метрдотель Сутність, що має властивості (ім’я, рахунок, дані про страви, що він його має) та виконує дії (організовує працю персоналу, слідкує за порядком у ресторані) => клас Клас Headwaiter   Продовження таблиці 1 Кухня властивість ресторану (атрибут), адже він виражає особливість ресторану. Атрибут класу Restaurant  Персонал ресторану Сутність, що має властивості (ім’я, рахунок) та виконує дії (обслуговування клієнтів, прибирання, приготування страв ) => клас Клас Staff  Наявність страв у ресторані властивість ресторану (атрибут), виражає особливість ресторану, не є ані класом, ані методом Атрибут класу Restaurant  Ресторан Сутність, що має властивості (меню, популярні страви,) та яка впливає на процеси в системі (замовлення клієнтом страви) Клас Restaurant   Таблиця 2 - Ідентифікація методів класів: Дієслово або дієслівна фраза в умові задачі Інтерпретація, обгрунтування вибору Чому це дієслово (фраза) відповідає  Приходити до ресторану Дія, виконувана клієнтом, клієнт є класом, отже, це метод класу “Клієнт” (Сlient) Метод класу “Клієнт” (Сlient)  Вибирати страву Дія, виконувана клієнтом, є класом, отже, це метод класу “Клієнт” (Сlient) Метод класу “Клієнт” (Сlient)  Отримувати страви Дія, виконувана клієнтом, є класом, отже, це метод класу “Клієнт” (Сlient) Метод класу “Клієнт” (Сlient)  Розраховуватись Дія, виконувана клієнтом, є класом, отже, це метод класу “Клієнт” (Сlient) Метод класу “Клієнт” (Сlient)   Продовження таблиці 2 Приносити страви Дія, виконувана офіціантом, є класом, отже, це метод класу “ Персонал ресторану ” (Staff) Метод класу “ Персонал ресторану ” (Staff)  Характеризувати страви Дія, виконувана офіціантом, є класом, отже, це метод класу “ Персонал ресторану ” (Staff) Метод класу “ Персонал ресторану ” (Staff)  Подавати страви Дія, виконувана офіціантом, є класом, отже, це метод класу “ Персонал ресторану ” (Staff) Метод класу “ Персонал ресторану ” (Staff)  Викликати офіціанта Дія, виконувана клієнтом, є класом, отже, це метод класу “Клієнт” (Сlient) Метод класу “Клієнт” (Сlient)  Записати замовлення Дія, виконувана офіціантом, є класом, отже, це метод класу “ Персонал ресторану ” (Staff) Метод класу “ Персонал ресторану ” (Staff)  Оформлювати послуги Дія, виконувана метрдотелем , є класом, отже, це метод класу “ Метрдотель ” (Headwaiter) Метод класу “ Метрдотель ” (Headwaiter)  Керувати інформацією про клієнтів Дія, виконувана метрдотелем , є класом, отже, це метод класу “ Метрдотель ” (Headwaiter) Метод класу “ Метрдотель ” (Headwaiter)    Рисунок 2.1 - Діаграма прецедентів ресторану  Рисунок 2.1 Діаграма класів ресторану 2.2 Реалізація Для початку написання програми запускаємо Microsoft Visual Studio 2010  Рисунок 2.2 Стартова сторінка Visual Studio 2010 Наступним кроком є створення нового проекту. Для цього в меню File необхідно вибрати New - Project (або комбінацію клавіш Ctrl + Shift + N).  Рисунок 2.2 Вікно з вибором нового проекту Середа Visual Studio відобразить вікно New Project, в якому необхідно вибрати тип створюваного проекту. Проект (project) використовується в Visual Studio для логічного угрупування декількох файлів, що містять вихідний код, на одному з підтримуваних мов програмування, а також будь-яких допоміжних файлів. Зазвичай після складання проекту (яка включає компіляцію всіх вхідних в проект файлів вихідного коду) створюється один виконуваний модуль. У вікні New Project слід розгорнути вузол Visual С + +, звернутися до пункту Win32 і на центральній панелі вибрати Win32 Console Application.  Рисунок 2.2 Вибір типу проекту Потім у полі редактора Name (де за замовчуванням мається <Enter_name>) слід ввести ім'я проекту, наприклад, “Restaurant”,. 2.2.1 Процес роботи програми Програма “Restaurant”, призначена для моделювання процесу обслуговування клієнтів у ресторані, при запуску відбувається наступне: На екрані з’являється меню ресторану:  Рисунок 2.2- Меню ресторану Є окрема вкладка у меню ,коли можливо завчасно зарезервувати столик. Для цього потрібно натиснути 4.  Рисунок 2.2 Вкладка у меню ,коли можливо завчасно зарезервувати столик. Програма виводить замовлення клієнта, після чого повертая до меню.  Рисунок 2.2 Меню ресторану Знову з’явилось меню. Тепер клієнт може зайти в вкладку «Новый клиент». Для цього потрібно натиснути 1 . З’являється повідомлення, про те чи зарезервували столик.  Рисунок 2.2 Повідомлення, про резервування столика Далі якщо відповісти 1.Да з'являється вікно в якому потрібно відповісти, який ви столик зарезервували.  Рисунок 2.2 Вікно в якому потрібно відповісти, який ви столик зарезервували. А якщо на теж саме питання, відповісти 2.Нет, з'являється вікно, де питають за який столик ви хочете сісти.  Рисунок 2.2 Вікно, де питають за який столик ви хочете сісти, якщо ви не зарезервували столик Але якщо столик зайняли, виводить наступне повідомлення.  Рисунок 2.2 Повідомлення, про те що столик зайнят На екрані з’являється таблиця з меню, де клієнт може вибирати страви.  Рисунок 2.2 Меню, де клієнт може вибирати страви Тепер клієнт заходить у вкладку “Заказать первое” і вибирає щось з списку:  Рисунок 2.2 Список перших страв Повертаемося у меню , щоб замовити ще щось з меню для цього натисніть 0.  Рисунок 2.2 Меню, де клієнт може вибирати страви Тепер клієнт заходить у вкладку “Заказать десерт” і вибирає щось з списку:  Рисунок 2.2 Список десертів Програма виводить замовлення клієнта, після чого можна повернутися до меню та вибирати счет, для цього натисніть 0.  Рисунок 2.2 Меню ресторану Тепер клієнт може попросити "Счет". Для цього треба натиснути 3. З’являється повідомлення, про те який столик клієнт хоче покинути.  Рисунок 2.2 Повідомлення, про те який столик клієнт хоче покинути Далі з'являється рахунок, який потрібно оплатити.  Рисунок 2.2 Рахунок, який потрібно оплатити 3 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ПІДВИЩЕННЮ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ВІДДІЛУ Використання Microsoft Visual Studio є гарним вибором підприємства , так як вона дає змогу скоротити витрати та час на розробку програмного рішення ,допомагає вам реалізувати гнучкий підхід в зручні для вас терміни. Працюючи локально ви можете використовувати засоби управління життєвим циклом Microsoft Visual Studio, щоб реалізувати програмне забезпечення за більш короткий час з більшою гнучкістю, підвищуючи при цьому якість програмного забезпечення. Також можливо розробляти важливі програми. NET, писати неймовірно швидкий код за допомогою C ++ або тестувати і налагоджувати додаток на HTML або JavaScript, яке працює на безлічі пристроїв. За допомогую Visual Studio С++ можно дуже полегшити роботу відділу програмістів. 4 ВИМОГИ ДО ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ ПРИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ, РЕМОНТІ ТА НАЛАШТУВАННІ ПРЕСОНАЛЬНОГО КОМП`ЮТЕРА Виконання правил технічної безпеки при роботі за персональним комп’ютером є невід’ємною частиною виробничого процесу. Згідно з чинним законодавством України встановлені основні положення що до правил користування ПЕОМ. 4.1 Основні положення - Ця інструкція містить основні вимоги з охорони праці і має на меті створення безпечних умов при експлуатації та обслуговуванні персональних електронних обчислювальних машин. Інструкція розроблена для користувачів ПЕОМ. Працівник зобов'язаний:  дбати про особисту безпеку і здоров'я, а також про безпеку і здоров'я оточуючих людей в процесі виконання будь-яких робіт чи під час перебування на території підприємства;  знати і виконувати вимоги нормативно-правових актів з охорони праці, правила поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, користуватися засобами колективного та індивідуального захисту;  проходити у встановленому законодавством порядку попередні та періодичні медичні огляди. Працівник несе безпосередню відповідальність за порушення зазначених вимог. У цій Інструкції вживаються нижче зазначені позначення та скорочення: ВДТ - відеодисплейний термінал (відеотермінал, дисплей, монітор, візуальний дисплейний термінал), частина ПЕОМ, що містить пристрій для подання візуальної інформації. ПЕОМ - електронно-обчислювальна машина або персональний комп'ютер. -До робіт на ПЕОМ допускаються особи:  не молодші 18 років, що пройшли обов'язковий при прийомі на роботу і щорічні медичні огляди в порядку та у строки, встановлені законодавством України та внутрішніми правилами університету;  які пройшли навчання безпечним прийомам і методам праці за програмою, затвердженою керівництвом університету;  які пройшли вступний інструктаж та інструктаж з охорони праці на робочому місці по даній інструкції;  які знають принцип роботи ПЕОМ і методику правильної її експлуатації, знають порядок включення і відключення електронних пристроїв. Користувач ПЕОМ повинен:  виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, дотримуватися режиму праці та відпочинку в залежності від тривалості, виду та категорії робіт;  не допускати в робочу зону сторонніх осіб;  не виконувати вказівок, які суперечать правилам охорони праці;  пам'ятати про особисту відповідальність за виконання правил охорони праці та безпеку колег;  вміти надавати першу долікарську допомогу потерпілим від нещасних випадків, знати розташування засобів пожежогасіння та вміти ними користуватися;  виконувати правила особистої гігієни;  протягом усього робочого дня тримати в порядку і чистоті робоче місце;  знати можливі шкідливі виробничі фактори, характерні для роботи з ПЕОМ;  сповіщати керівника робіт або технічний персонал про всі неполадки в роботі ПЕОМ. - Основні небезпечні та шкідливі виробничі фактори, які можуть впливати на користувача: Фізичні:  підвищений рівень статичної напруги, а також ураження електричним струмом;  підвищений рівень електромагнітного, рентгенівського, ультрафіолетового та інфрачервоного випромінювання;  підвищений рівень запиленості повітря робочої зони;  підвищений вміст позитивних і негативних аероіонів в повітрі робочої зони;  понижена або підвищена вологість і рухливість повітря робочої зони;  підвищений рівень шуму на робочому місці (від вентиляторів, процесорів, аудіоплат, принтерів тощо);  підвищений або понижений рівень освітленості, а також нерівномірність розподілу або перевищення яскравості в полі зору;  підвищений рівень прямої і відбитої блисткості, засліпленості;  підвищений рівень пульсації світлового потоку. Хімічні: підвищений вміст в повітрі робочої зони двоокису вуглецю, озону, аміаку, фенолу, формальдегіду. Біологічні: підвищений вміст в повітрі робочої зони мікроорганізмів. -Тривалість безперервної роботи за ПЕОМ без регламентованої перерви не повинна перевищувати 2-х годин. -Щоденно перед початком роботи необхідно проводити вологе прибирання та очищення екрана ВДТ від пилу та ін. -Робоче місце має бути обладнане так, щоб виключити незручні пози і тривалі статичні напруги тіла. 4.2 Вимоги безпеки перед початком роботи Користувачі ПЕОМ перед початком роботи з обладнанням повинні виконати наступні заходи: Перевірити усунення зауважень до робочого місця попереднього дня. Відрегулювати освітлення на робочому місці, переконатися у відсутності бліків на екрані ВДТ. Провести візуальний огляд ПЕОМ, переконатися у справності електророзеток, штепсельних вилок, що живлять електрошнури, і правильності підключення обладнання до електромережі. Переконатися в наявності заземлення системного блоку та ВДТ. Оглянути робоче місце і навести на ньому порядок: переконатися, що на ньому відсутні сторонні предмети, все обладнання і блоки ПЕОМ з'єднані з системним блоком за допомогою з'єднувальних шнурів. Протерти антистатичною серветкою поверхню екрана ВДТ. ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ використовувати рідину або аерозольні засоби для чищення поверхонь ПЕОМ. Підготувати робоче місце щодо усунення чи зменшення дії шкідливих факторів на людину. Перевірити правильність встановлення столу, стільця, підставки для ніг, пюпітра, кута нахилу екрану, положення клавіатури, положення "миші" на спеціальному килимку, при необхідності провести регулювання робочого столу і крісла, а також розташування елементів ПЕОМ відповідно до вимог ергономіки та з метою виключення незручних поз і тривалих напруг тіла. ВДТ має стояти не на краю стола. Повернути ВДТ так, щоб було зручно дивитися на екран ( під прямим кутом (а не збоку) і трохи зверху вниз, при цьому екран має бути трохи нахилений – нижній його кінець ближче до користувача. Відрегулювати яскравість свічення та контрастність екрану ВДТ. -У разі необхідності приєднати до процесора необхідну апаратуру (принтер, сканер і т.п.). Всі кабелі, що з'єднують системний блок (процесор) з іншими пристроями, слід вмикати і вимикати тільки при вимкненому ПЕОМ. - Забороняється приступати до роботи при: вираженому тремтінні зображення на ВДТ; виявленні несправності обладнання; наявності пошкоджених кабелів або проводів, роз'ємів, штепсельних з'єднань; відсутності або несправності захисного заземлення (занулення) обладнання. Вимоги безпеки під час роботи - Під час роботи слід бути уважним, не відволікатися сторонніми справами і розмовами. - При роботі з текстами на папері листи треба розташовувати якомога ближче до екрана, щоб уникнути частих рухів головою й очима при перенесенні погляду. - При роботі з текстовою інформацією слід вибирати найбільш фізіологічний режим представлення чорних символів на білому фоні. - Користувач ПЕОМ під час роботи зобов'язаний: виконувати вимоги, викладені в посібнику користувача ПЕОМ, а в разі виникнення помилок і неполадок слідувати інструкціям та рекомендаціям виробників устаткування; дотримуватися вимог охорони праці, виконувати санітарні норми; дотримуватися встановлених режимом робочого часу регламентованих перерв у роботі; виконувати тільки ту роботу, яка йому була доручена, і щодо якої він був проінструктований; виключати можливість одночасного дотику до обладнання та до частин приміщення або обладнання, які мають з'єднання із землею (радіатори батарей, металоконструкції); при необхідності припинення роботи на деякий час коректно закрити всі активні завдання; при тривалій перерві в роботі слід знеструмити ПЕОМ, від'єднавши від мережі. Користувачу при роботі на ПЕОМ забороняється: виконувати дії, які суперечать інструкції з експлуатації ПЕОМ; доторкатися до задньої панелі системного блоку (процесора) при включеному живленні; допускати захаращеність робочого місця і пристроїв папером і сторонніми предметами з метою недопущення накопичення органічного пилу; допускати потрапляння вологи на ПЕОМ; проводити самостійне відкривання і ремонт обладнання, не маючи відповідних навичок і підготовки; здійснювати часті перемикання або вимикання живлення під час виконання активної задачі, а також висмикувати електровиделку, тримаючись за шнур; включати сильноохолоджене (принесене з вулиці в холодний період року) обладнання; залишати без нагляду включене обладнання; витирати пил на включеному обладнанні. У разі виникнення у працюючих за ВДТ зорового дискомфорту та інших несприятливих суб'єктивних відчуттів, що настають, незважаючи на дотримання санітарно-гігієнічних і ергономічних вимог, режимів праці та відпочинку, слід застосовувати індивідуальний підхід в обмеженні часу робіт за ВДТ та корекцію тривалості перерв для відпочинку або проводити заміну іншими видами робіт (не пов'язаними з використанням ВДТ). Вимоги безпеки після закінчення роботи Після закінчення роботи користувач ПЕОМ зобов’язаний: - Коректно завершити усі активні завдання. - Коректно витягнути зовнішні носії інформації (дискета, CD-/DVD- диск, USB накопичувач тощо). - Вимкнути живлення ПЕОМ та усіх периферійних пристроїв. - Відключити блок безперебійного живлення. - Відключити стабілізатор напруги (якщо він використовується). - Відключити кабель живлення від мережі. - Оглянути та навести лад на робочому місці. - Сповістити безпосереднього керівника або осіб, що здійснюють технічне обслуговування обладнання, щодо несправностей обладнання та інших зауважень до роботи з ПЕОМ, якщо такі мали місце. - За необхідності вимити руки з милом. - За необхідності виконати вправи для очей і пальців рук на розслаблення - Вимкнути освітлення та загальне електропостачання приміщення. - Здати приміщення під охорону. ДОДАТКИ RestaurantClass.h #pragma once #include "MenuClass.h" class RestaurantClass { int Count; int Index; MenuClass **Orders; bool *Reserve; public: RestaurantClass(int count); void NewCustomer(); void MakeReservation(int index); void Check(); void Reservation(); ~RestaurantClass(void); }; MenuClass.h #pragma once #include "Dish.h" class MenuClass { int ColdCount; int HotCount; int DessertCount; int DrinksCount; Dish **ColdDishes; Dish **HotDishes; Dish **Dessert; Dish **Drinks; public: bool Status; float Invoice; MenuClass(bool status); float OrderCold(); float OrderHot(); float OrderDessert(); float OrderDrinks(); void Check(); ~MenuClass(void); }; Dish.h #pragma once class Dish { public: char Name[60]; float Price; Dish(char *name, float price); ~Dish(void); }; RestaurantClass.cpp #include "RestaurantClass.h" #include <iostream> #include <Windows.h> using namespace std; RestaurantClass :: RestaurantClass(int count) { Count = count + 1; Index = 1; Orders = new MenuClass*[Count]; Reserve = new bool[Count]; for(int i = 1; i < Count; i++) { Reserve[i] = false; Orders[i] = new MenuClass(false); } } void RestaurantClass :: NewCustomer() { system("cls"); int index; cout<<"Вы зарезервивовали столик? (1. Да/ 2. Нет)"<<endl; cin>>index; if(index == 1) { cout<<"Введите номер столика, который вы забронировали: "; cin>>index; if(Reserve[index] == false && Orders[index] -> Status == true) { cout<<"Столик не был зарезервирован и сейчас занят!!! Выберите другой!!!"<<endl; if(Index == Count - 1) { cout<<"Нет свободных столиков!!!"<<endl; return; } Sleep(2000); while(true) { system("cls"); cout<<"Выберите номер столика:"; cin>>index; if(index == 0) return; if(index < Count && index > 0) { if(Orders[index] -> Status == false && Reserve[index] == false) { break; } else { cout<<"Столик занят!!!"<<endl; Sleep(1000); } } } } else { Reserve[index] = false; } } else { if(Index == Count - 1) { cout<<"Нет свободных столиков!!!"<<endl; return; } while(true) { system("cls"); cout<<"Выберите номер столика:"; cin>>index; if(index == 0) return; if(index < Count && index > 0) { if(Orders[index] -> Status == false && Reserve[index] == false) { break; } else { cout<<"Столик занят!!!"<<endl; Sleep(1000); } } } } Index++; Orders[index] -> Status = true; MakeReservation(index); } void RestaurantClass :: MakeReservation(int index) { system("cls"); if(index == -1) { while(true) { cout<<"Введите номер столика который хочет следать заказ"<<endl; cin>>index; if(index == 0) return; if(index < Count && index > 0) { if(Orders[index] -> Status == true) break; } } } int index2; while(true) { system("cls"); cout<<"1. Заказать первое"<<endl; cout<<"2. Заказать второе"<<endl; cout<<"3. Заказать десерт"<<endl; cout<<"4. Заказать напиток"<<endl; cout<<"0. Назад"<<endl; cin>>index2; switch(index2) { case 0: return; case 1: Orders[index] -> OrderCold(); break; case 2: Orders[index] -> OrderHot(); break; case 3: Orders[index] -> OrderDessert(); break; case 4: Orders[index] -> OrderDrinks(); break; default: break; } } } void RestaurantClass :: Check() { while(true) { system("cls"); int index; cout<<"Введите номер столика, который хочет покинуть ресторан: "; cin>>index; if(index == 0) return; if(index < Count && index > 0) { if(Orders[index] -> Status) { Orders[index] -> Check(); Orders[index] -> Status = false; Index--; cout<<"Спасибо! Приходите к нам еще!"<<endl; Sleep(1000); return; } } cout<<"Не верно введен номер столика!! Столик пуст!!!"<<endl; Sleep(2000); } } void RestaurantClass :: Reservation() { int index; while(true) { system("cls"); cout<<"Введите столик, который хотите зарезервировать:"<<endl; cin>>index; if(index > 0 && index < Count) { if(Reserve[index] == false) { cout<<"Столик заказан!!!"<<endl; Sleep(2000); return; } else { cout<<"Столик занят!!! Выберете другой!!!"<<endl; Sleep(2000); } } } } RestaurantClass :: ~RestaurantClass(void) {} MenuClass.cpp #include "MenuClass.h" #include <Windows.h> #include <iostream> using namespace std; MenuClass :: MenuClass(bool status) { Status = status; Invoice = 0.0; ColdCount = 5; ColdDishes = new Dish*[ColdCount]; ColdDishes[0] = new Dish("Похлебка «Депардье» с потрошками", 89.00); ColdDishes[1] = new Dish("Консоме по-милански", 45.00); ColdDishes[2] = new Dish("Крем-суп с креветками и лососем", 78.00); ColdDishes[3] = new Dish("Традиционный луковый суп", 48.00); ColdDishes[4] = new Dish("Суп из морепродуктов", 175.00); HotCount = 5; HotDishes = new Dish*[HotCount]; HotDishes[0] = new Dish("Салат с хрустящей уткой под соусом «Буа-дюр»", 145.00); HotDishes[1] = new Dish("Салат «Мексиканский»", 68.00); HotDishes[2] = new Dish("Рыбное ассорти", 267.00); HotDishes[3] = new Dish("Салат с рисовой лапшой с грибом шиатаки", 74.00); HotDishes[4] = new Dish("Салат с угрем", 149.00); DessertCount = 5; Dessert = new Dish*[DessertCount]; Dessert[0] = new Dish("Десерт из ароматной сливы", 76.00); Dessert[1] = new Dish("Шоколатиссимо", 69.00); Dessert[2] = new Dish("Мороженое с фруктами", 58.00); Dessert[3] = new Dish("Крем-брюлле «Ваниль»", 76.00); Dessert[4] = new Dish("Крем-карамель «От Надин»", 54.00);
Антиботан аватар за замовчуванням

25.11.2014 17:11-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!