Управління обчисленнями в ОС Android

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
КН
Кафедра:
Кафедра ЕОМ

Інформація про роботу

Рік:
2014
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Мережеві операційні системи

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Міністерство освіти і науки України Національний університет «Львівська політехніка» Кафедра ЕОМ / Лабораторна робота №2 з предмету: «Мережні операційні системи» на тему: «Управління обчисленнями в ОС Android» Мета роботи: Оволодіти навичками роботи з Android Activity та Activity stack. Методи активності: При переході активності від одного стану до іншого, вона одержує повідомлення через захищені методи: onCreate (); onStart (); onRestart (); onResume (); onPause (); onStop (); onDestroy () З перерахованих методів у вашому класі обов'язково повинен бути метод onCreate (), яка задає початкову установку параметрів при ініціалізації активності. Другим за популярністю є метод onPause (), використовуваний для збереження налаштувань користувача активності і підготуватися до припинення взаємодії з користувачем. / Рис.1 Схема життєвого циклу Android Activity Сім перерахованих методів визначають весь життєвий цикл активності. Є три вкладених циклу, які ви можете відслідковувати в класі активності: повний час життя (entire lifetime) - час з моменту першого виклику методу onCreate () до виклику onDestroy (). Активність робить всю початкову установку свого глобального стану в методі onCreate () і звільняє всі ресурси, які залишилися в onDestroy (). Наприклад, якщо активність породжує додатковий потік, що виконується в фоновому режимі, можна створити цей потік в методі onCreate () і потім зупинити потік в методі onDestroy (); видимий час життя (visible lifetime) - час між викликом методу onStart () і викликом onStop (). В цей час користувач може бачити вікно активності на екрані, хоча вікно може не бути на передньому плані і може не взаємодіяти з користувачем. Між цими двома методами ви можете підтримувати в коді ресурси, які необхідні, щоб відображати активність користувачеві; активний час життя (foreground lifetime) - час між викликами onResume () і onPause (). В цей час вікно активності знаходиться на передньому плані і взаємодіє з користувачем. Активність в процесі роботи додатка може часто переходити між станами active і paused, тому код в цих двох методах повинен бути або невеликим за обсягом (щоб не сповільнювати роботу програми під час виконання), або породжувати додаткові потоки, якщо потрібне виконання завдань, які займають тривалий час. Лістинг тестової програми: MainActivity.java package ua.mos.lab2; import android.app.Activity; import android.content.Intent; import android.os.Bundle; import android.util.Log; import android.view.View; import android.view.View.OnClickListener; import android.widget.Button; public class MainActivity extends Activity implements OnClickListener { final String TAG = "States"; Button btnActTwo; @Override public void onCreate(Bundle savedInstanceState) { super.onCreate(savedInstanceState); setContentView(R.layout.main); btnActTwo = (Button) findViewById(R.id.btnActTwo); btnActTwo.setOnClickListener(this); Log.d(TAG, "MainActivity: onCreate()"); } @Override protected void onRestart() { super.onRestart(); Log.d(TAG, "MainActivity: onRestart()"); } @Override protected void onStart() { super.onStart(); Log.d(TAG, "MainActivity: onStart()"); } @Override protected void onResume() { super.onResume(); Log.d(TAG, "MainActivity: onResume()"); } @Override protected void onPause() { super.onPause(); Log.d(TAG, "MainActivity: onPause()"); } @Override protected void onStop() { super.onStop(); Log.d(TAG, "MainActivity: onStop()"); } @Override protected void onDestroy() { super.onDestroy(); Log.d(TAG, "MainActivity: onDestroy()"); } @Override public void onClick(View v) { Intent intent = new Intent(this, ActivityTwo.class); startActivity(intent); } } main.xml <?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> <LinearLayout xmlns:android="http://schemas.android.com/apk/res/android" android:orientation="vertical" android:layout_width="fill_parent" android:layout_height="fill_parent"> <Button android:id="@+id/btnActTwo" android:layout_width="match_parent" android:layout_height="wrap_content" android:text="Перехід в Activity 2" > </Button> </LinearLayout> ActivityTwo.java package ua.mos.lab2; import android.app.Activity; import android.os.Bundle; import android.util.Log; public class ActivityTwo extends Activity { final String TAG = "States"; @Override public void onCreate(Bundle savedInstanceState) { super.onCreate(savedInstanceState); setContentView(R.layout.two); Log.d(TAG, "ActivityTwo: onCreate()"); } @Override protected void onRestart() { super.onRestart(); Log.d(TAG, "ActivityTwo: onRestart()"); } @Override protected void onStart() { super.onStart(); Log.d(TAG, "ActivityTwo: onStart()"); } @Override protected void onResume() { super.onResume(); Log.d(TAG, "ActivityTwo: onResume()"); } @Override protected void onPause() { super.onPause(); Log.d(TAG, "ActivityTwo: onPause()"); } @Override protected void onStop() { super.onStop(); Log.d(TAG, "ActivityTwo: onStop()"); } @Override protected void onDestroy() { super.onDestroy(); Log.d(TAG, "ActivityTwo: onDestroy()"); } } two.xml <?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> <LinearLayout xmlns:android="http://schemas.android.com/apk/res/android" android:orientation="vertical" android:layout_width="match_parent" android:layout_height="match_parent"> <TextView android:id="@+id/textView1" android:layout_width="wrap_content" android:layout_height="wrap_content" android:text="Вітаємо на Activity 2!" android:textAppearance="?android:attr/textAppearanceMedium" /> </LinearLayout> Результати виконання програми: / / Висновок: На цій лабораторні роботі я оволодів навичками роботи з Android Activity та Activity stack.
Антиботан аватар за замовчуванням

28.02.2015 15:02-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!