Варіант № 11

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національного університету водного господарства та природокористування
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Кібернетики
Кафедра:
Кафедра обчислювальної техніки

Інформація про роботу

Рік:
2014
Тип роботи:
Практика
Предмет:
Інформатика

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Міністерство освіти і науки України Національний університет водного господарства та природокористування Навчально-науковий інститут автоматики, кібернетики та обчислювальної техніки Кафедра обчислювальної техніки Звіт з навчальної практики з дисципліни «Інформатика» Варіант № 11 Рівне-2014 Зміст Завдання I………………………………………………………………………..... 3 Завдання II ……………………………………………………………………..... 14 Завдання III …………………………………………………………………........ 19 Завдання IV………………………………………………………………....……. 24 Завдання V………………………………………………………………...……... 29 Завдання VI………………………………………………………………………. 33 Завдання VII…………………………………………………………………….... 36 Завдання I. Підготувати в середовищі ТР Word реферат обсягом 5-7 сторінок на тему: " Структурно-функціональна схема ПК. Призначення і характеристики основних пристроїв " ЗМІСТ Вступ Структура персонального комп'ютера Загальні відомості про периферійні пристрої ПК Системні периферійні пристрої Додаткової периферійні пристрої Висновок Джерела Вступ Персональні комп'ютери, робота яких ґрунтується на принципі програмного управління, мають схожу структуру. Вони включають такі апаратні засоби: центральний мікропроцесор, внутрішню і зовнішню пам'ять, системну шину, пристрої введення-виведення інформації. Далі розглядатимемо апаратне забезпечення комп'ютерів архітектури IBM PC. Центральний мікропроцесор, внутрішня пам'ять і системна шина конструктивно розташовані в окремому блоці, який називають системним. Пристрої зовнішньої пам'яті звичайно також розміщують у системному блоці, хоч інколи і розміщують в окремих блоках. Усі пристрої введення-виведення, а також пристрої внутрішньої пам'яті підмикають до системної шини через відповідні спеціальні плати, які називають адаптерами та контролерами. Центральний мікропроцесор, внутрішню пам'ять, системну шину, адаптери та контролери розміщують на одній платі, яку називають материнською. 1.Структура персонального комп'ютера Зазвичай персональний комп'ютер складається з трьох частин: системного блоку; клавіатури, що дозволяє вводити символи в комп'ютер; монітора (чи дисплея) - для зображення текстової або графічної інформації. Комп'ютери випускаються і в переносному варіанті (як дипломат) або блокнотном (ноутбук) виконанні. Тут системний блок, монітор і клавіатураукладені в один корпус: системний блок "захований" під клавіатурою, амонітор зроблений як кришка до клавіатури. Хоча з цих частин комп'ютера системний блок виглядає найменшефектно, саме він є в комп'ютері "головним". У ньому розташовуютьсявсі основні вузли комп'ютера: електронні схеми, що керують роботою комп'ютера (мікропроцесори, оперативна пам'ять, контролери пристроїв); блок живлення, що перетворить електроживлення мережі в постійний струм низької напруги, що подається на електронні схеми комп'ютера; накопичувачі (чи дисководи) для гнучких магнітних дисків, використовувані для читання і запису на гнучкі магнітні диски (дискети); накопичувач на жорстких магнітних дисках, призначені для читання і запису на незнімні жорсткі магнітні диски (вінчестер). Мікропроцесор - найважливіший елемент комп'ютера, так як їм визначаєтьсяшвидкість виконання машиною програм користувача. З часу появиперсональних комп'ютерів (ПК) змінилося кілька поколінь процесорів, що складає наступний ряд в порядку збільшення швидкості: 8088, 286, 386SX, 386DX, 486SX, 486DX, 486DX2, Pentium, Pentium Pro і інші. Параметри процесора: . розрядність - ширина "такту", по якому передається комп'ютерна інформація: 8, 16, 32 або 64 біта; . тактова частота, що характеризує кількість команд, що виконуються процесором за одну секунду (вимірюється в мегагерцах (МГц)). Зазвичай тактова частота відповідає 160 ... 200МГц. Мікропроцесор включає в себе: арифметико-логічний пристрій (АЛП), що виконує операції (мікрооперації), необхідні для виконання команд мікропроцесора; пристрій керування (УУ) - керує всіма частинами комп'ютера за допомогою принципів програмного управління; мікропроцесорна пам'ять (МПП). У мікропроцесорі є кілька осередків власної пам'яті, вони називаються регістрами. Деякі з них призначені для зберігання операндів - величин, що беруть участь в поточній операції. Такі регістри називаються регістрами загального призначення (RON). Виконання багатьох сучасних прикладних програм без них неможливо. Більшість жорстких дисків, на відміну від мають меншу ємність дискет, не можна зняти, тому їх іноді називають незнімними дисками. Можна, проте придбати і знімні жорсткі диски. Вони цінні, коли потрібно зберігати конфіденційність інформації і як засіб перенесення великих обсягів даних між комп'ютерами. Ємність сучасних накопичувачів на жорстких магнітних дисках може досягати декількох Гбайт. Більш популярні стають накопичувачі на оптичних дисках завдяки великої місткості і надійності. 2.Загальні відомості про периферійних пристроях ПК Різні типи периферійних пристроїв, які підключаються до комп'ютерноїсистемі, відіграють важливу роль у її роботі. Вони в значній мірівизначають можливості використання комп'ютерів та їх технічніхарактеристики. Широкий асортимент периферійних пристроївдозволяє вибирати ті з них, з якими професійні комп'ютеривикористовуються найбільш ефективно в різних областях діяльності. В залежності від функцій, які виконуються комп'ютерною системою, периферійні пристрої можуть підрозділятися на дві основні групи. Допершої належать ті периферійні пристрої, наявність яких абсолютнонеобхідно для функціонування комп'ютерної системи. Їх зазвичай називаютьсистемними периферійними пристроями. До цієї групи відносятьсявідео монітор, клавіатура, накопичувач на гнучкому магнітному диску (НГМД), накопичувач на жорсткому магнітному диску (НЖМД) і друкуючий пристрій (принтер). До другої групи периферійних пристроїв відносяться накопичувачі намагнітній стрічці, пристрої для введення графічної інформації, пристроїдля виведення графічної інформації (плотери), модем, сканер, аудіоплата, миша або трекбол, комунікаційні адаптери та інші. Вони надаютьпрофесійному комп'ютера додаткові можливості. Проте наявність їхв його конфігурації визначається конкретної областю діяльності. У зв'язку зцим дана група має назву додаткових периферійних пристроїв. Багато периферійних пристроїв приєднуються до комп'ютера через спеціальні гнізда (рознімання), що знаходяться зазвичай на задній стінці системногоблоку комп'ютера. Крім монітора і клавіатури такими пристроями є: . принтер - пристрій для виведення на друк текстової та графічної інформації; . миша - пристрій, що полегшує введення інформації в комп'ютер; . джойстик - маніпулятор у виді укріпленої на шарнірі ручки з кнопкою, вживається в основному для комп'ютерних ігор, а також інші пристрої. 3. Системні периферійні пристрої Відеомонітор Відеомонітор (екран або просто монітор) - пристрій відображеннятекстової та графічної інформації у стаціонарних ПК - на екрані електронно -променевої трубки, а в портативних ПК - на рідкокристалічному плоскомуекрані. Монітори бувають кольоровими і монохромними, можуть працювати в одному здвох режимів: текстовому або графічному. У текстовому режимі екран монітораумовно розбивається на окремі ділянки - знакомісць, чаші всього на 25рядків по 80 символів (знакомісць). У кожне знакомісць може бути виведенийодин з 256 заздалегідь заданих символів. У графічному режимі екран монітора складається з крапок, кожна зяких може бути темної чи світлої на монохромних моніторах або одногоз декількох квітів - на кольоровому. Кількість точок по горизонталі івертикалі називається роздільною здатністю монітора в даному режимі. Наприклад, вираз "роздільна здатність 640 (200" означає, що моніторв даному режимі виводить на екран 640 пікселів по горизонталі і 200 точок повертикалі. Слід зауважити, що роздільна здатність не залежить відрозміру екрана монітора, подібно тому як і великий, і маленький телевізоримають на екрані 625 рядків розгорнення зображення. Сучасні моніториволодіють роздільною здатністю до 1024 (768 або 1248 (1024 пікселів. Клавіатура Клавіатура - один з найважливіших елементів зв'язку людини з комп'ютером. Клавіатура є основним пристроєм введення інформації в персональнийкомп'ютер. Дані, які потрібно обробити, і команди, що підлягаютьвиконання, повідомляються комп'ютера за допомогою клавіатури. Крім того, через неї здійснюється управління роботою комп'ютера під час виконанняпрограми. Принтер Принтер (або друкуючий пристрій) призначений для виведення інформаціїна папір. Всі принтери можуть виводити текстову інформацію, багато хто з нихможуть виводити також малюнки і графіки, а деякі принтери можуть виводитиі кольорові зображення. Існує кілька тисяч моделей принтерів, які можутьвикористовуватися з ПК. Як правило, застосовуються принтери наступних типів: матричні, струменеві та лазерні, однак зустрічаються й інші (світлодіодні,термопринтери і так далі). Накопичувачі В якості зовнішньої пам'яті персональних комп'ютерів можутьвикористовуватися накопичувачі на магнітному диску та на магнітній стрічці. Накопичувачі на магнітному диску бувають з двома типами носіїв інформації - з гнучким магнітним диском (дискетою) і з жорстким (незнімним) магнітнимдиском (НЖМД). Наявність накопичувача на гнучкому магнітному диску (НГМД) є обов'язковим. Накопичувачі на магнітних дисках є пристрої з так званим циклічним доступом до інформації. Магнітні стрічки є носіями з послідовним доступом. У них зчитування або записпроводиться в осередку по черзі від початку до кінця стрічки. 4.Додаткові периферійні пристрої Графобудівник Графобудівник (плоттер) - пристрій для виведення графічноїінформації на папір. Для обслуговування плотерів використовується спеціальнепрограмне забезпечення, за допомогою якого можна з високою швидкістюкреслити графічні зображення різного формату. Графобудівники - це механічні пристрої, у яких закріпленоспеціальне перо. Щоб намалювати графік або символ, пір пересувається попапері. Перо (практично воно являє собою швидше за ручку) може бутизаповнено кольоровий пастою або чорнилом. Многоперьевие графобудівникиможуть по команді міняти що малює перо, що дозволяє виконувати багатобарвнізображення. Миша Миша - це маніпулятор для введення інформації в комп'ютер. Мишаявляє собою невелику коробочку з двома або трьома клавішами, легкозменшується в долоні. Разом з кабелем для підключення до комп'ютера цепристрій дійсно нагадує мишу з хвостом. Миша дозволяє пересувати курсор в потрібне місце екрана шляхомпереміщення миші по столу миші по столу або Вказати поверхні і фіксувативибір натисненням однієї з кнопок на своїй поверхні. Як і в іншихвипадках, програмне забезпечення повинно бути здатним розпізнатинаявність апаратного засоби, тобто миші, і сприйняти керуючісигнали. На щастя, більшість програм, які "розуміють" управліннякурсором з клавіатури, можуть використовувати мишу після підключення невеликийдодаткової програми, що представляє комп'ютера інформацію пропереміщенні миші у вигляді еквівалентної послідовності кодів, генеруються при натисканні клавіші управління курсором. Модем Модем - пристрій для обміну інформацією з іншими комп'ютерами черезтелефонну мережу. За конструктивним виконанням модеми бувають вбудованими (вставляються в системний блок ПК) або зовнішніми (підключаються черезкомунікаційний порт). Модеми відрізняються один від одного максимальною швидкістю передачі даних (1200, 2400, 9600 бод і так далі, 1 бод = біт всекунду), а також тим, чи підтримують вони засоби виправлення помилок (стандарти V42bis або MNP-5). Для стійкої роботи на вітчизнянихтелефонних лініях імпортні модеми повинні бути відповідним чиномадаптовані. Факс-модем Факс-модем - пристрій поєднує можливості модему, і кошти дляобміну факсимільними зображеннями з іншими факс-модемами і звичайнимителефакснимі апаратами. Сканер Сканер - пристрій для зчитування графичської і текстової інформаціїв комп'ютер. Сканери можуть вводить у комп'ютер малюнки. За допомогоюспеціального програмного забезпечення комп'ютер може розпізнати символи увведеної через сканер картинці, це дозволяє швидко вводити надрукований (а іноді й рукописний) текст в комп'ютер. Трекбол Трекбол - маніпулятор у формі кулі на підставці, використовується для заміни миші, особливо часто в портативних комп'ютерах. Висновок Материнська плата – це найважливіша частина комп’ютера, котра містить основні електричні компоненти машини. За допомогою материнської плати відбувається взаємодія між більшістю пристроїв машини. Конструктивно материнська плата представляє собою печатну плату площею 100-150кв. см, на якій розміщено велика кількість різноманітних мікросхем, роз’ємів та інших елементів. Серцем материнської плати є процесор – CPU (Central Processing Unit). Він контролює, регулює робочий процес. Виконує арифметичні і логічні операції, задані програмою перетворення інформації, керує обчислювальним процесом і координує роботу пристроїв системи (запам'ятовуючих, сортуючих, вводу — виводу, підготовки даних і ін.). Джерела: А. С. Грошев. Информатика. Учебник для вузов. — Архангельск: Арханг. гос. техн. ун-т, 2010. — 470 с. — ISBN 978-5-261-00480-6 Інтернет-ресурс: http://5ka.at.ua/load/informatika_programuvannja/osnovni_pristroji_pk_porjadok_vvimknennja_ta_vimknennja_priznachennja_klavish_tekhnika_bezpeki_laboratorna_robota/23-1-0-15056 Завдання II. Робота в середовищі ТП Exсel. МВ 044-149, стор.8 За заданими дійсними числами a,b (b>a) і цілому  обчислити значення функцій  для значень аргументу , де . Отримані результати  надрукувати у вигляді таблиці: Табуляція функції однієї змінної                                  Засобами ділової графіки побудувати: графік кожної функції на окремій системі координат; на спільній системі координат побудувати графік всіх функцій.          МВ 044-149, стор. 10 Обчислити значення означеного інтегралу , розбивши проміжок  на  рівних частин за формулою , де  змінюється в межах , а крок розбиття проміжку  обчислюється за формулою . Побудувати графік функції . Формула Симпсона:   МВ 044-149, стор. 10 Задано нелінійне рівняння . Протабулювати функцію  та побудувати її графік Відокремити корені нелінійного рівняння графічним та аналітичним способом, тобто вказати проміжки, на яких точно є корені. Знайти корені нелінійних рівнянь. ;  МВ 044-149, стор. 14 Розв’язати систему лінійних алгебраїчних рівнянь  матричним способом та методом Крамера. Зробити перевірку.   Завдання III. Основи програмування мовою Visual Basic. Виконати наступні завдання. Завдання №1 ІV. 2. Обчислити залишок на банківському рахунку після проведення банківської операції, якщо відомий залишок на рахунку до операції, надходження та зняття коштів з рахунку. Private Sub Command1_Click() Dim V, P, R As Currency V = Val(Text1.Text) P = Val(Text2.Text) R = Val(Text3.Text) S = V + P - R Text4.Text = Str(S) End Sub Завдання №2 Х. 2. Обчислити залишок на банківському рахунку після проведення банківської операції, якщо відомо залишок на рахунку до операції, зняття коштів з рахунку, а надходження визначається наступним чином: Операція Надходження (грн.)  №1 2000  №2 1300   Private Sub Command1_Click() Dim P, R, N As Single P = Val(Text1.Text) R = Val(Text2.Text) O = Val(Text3.Text) If O = 1 Then N = 2000 Else N = 1300 S = P - R + N Text4.Text = Str(S) End Sub Завдання №3 VІ. 2. Обчислити для кожного з N клієнтів залишок на банківському рахунку після проведення банківської операції, якщо відомо залишок на рахунку до операції, надходження та зняття коштів з рахунку кожного клієнта. Private Sub Command1_Click() Const N% = 3 Dim Nazva As String * 10 Print "Залишок", "Надходження", "Зняття", "Залишок" Print "до", "на рахунок", "з рахунок", "після" For i% = 1 To N% Title$ = "Залишок до" Prt$ = "Залишок до" & i% & "-го клієнта" zal = Val(InputBox(Prt$, Title$)) Title$ = "Надходження на рахунок" Prt$ = "Надходження на рахунок" & i% & "-го клієнта" nad = Val(InputBox(Prt$, Title$)) Title$ = "Зняття з рахунку" Prt$ = "Зняття з рахунку" & i% & "-го клієнта" zniat = Val(InputBox(Prt$, Title$)) r = zal + nad - zniat Print Format(Nazva, "##########"), zal, nad, zniat, r Next i% For i% = 1 To 50 Print "_"; Next i% Print End Sub Завдання №4 III. 2.В масиві Р(12)=(769.50, 769.50, 782.35, 782.35, 782.35, 782.35, 790.70, 790.70, 812.00, 815.50, 815.50, 820.00) записані дані про суми пенсії, яку отримав пенсіонер А. Г. Петренко протягом минулого року. Визначити, в яких місяцях проводили перерахунок пенсії і на яку суму вона збільшувалась. Private Sub Command1_Click() Const n% = 2 Dim P(1 To n%) As Single Dim K(1 To n%) As Single Debug.Print "суми пенсій" For i% = 1 To n% Title$ = "Введіть суми пенсій" Prt$ = "P(" & i% & ")" P(i%) = Val(InputBox(Prt$, Title$)) Debug.Print P(i%); " "; Next i% Debug.Print Debug.Print "сума збільшення пенсії" For i% = 1 To n% If P(i%) = 769.5 Then _ K(i%) = 0 Debug.Print K(i%); " "; If P(i%) > 769.5 Then _ K(i%) = P(i%) - 769.5 Debug.Print K(i%); " "; Next i% Debug.Print End Sub Завдання №5 Створити двовимірний масив BAL(8,4), в який записати оцінки (бали) студентів, отримані ними на іспитах. Вивести дані з масиву BAL на екран у вигляді таблиці. Виконати обчислення згідно варіанта: Обчислити середній бал другого за списком студента. Знайти його мінімальну і максимальну оцінки. Private Sub Command1_() Const n% = 8 Const m% = 4 Dim PRZV(1 To n%) As Single Dim BAL(1 To n%, 1 To m%) As Integer For i% = 1 To n% Title$ = "Введіть прізвище та ініціали" & i% & "-го" Prt$ = "PRSV(" & i% & ")" PRZV(i%) = InputBox(Prt$, Title$) Next i% For i% = 1 To n% For j% = 1 To m% Title$ = "Введіть бали" & i% & "-го" & "студента" Prt$ = "з" & j% & "-го іспиту" BAL(i%, j%) = Val(InputBox(Prt$, Title$)) Next j% Next i% For i% = 1 To 74 Debug.Print "_"; Next i% Debug.Print Debug.Print "| № | |"; Debug.Print " Екзаменаційна оцінка(бал) |" Debug.Print "|з/п|Прізвище та |"; Debug.Print Tab(26); For i% = 1 To 48 Debug.Print "_"; Next i% Debug.Print "|" Debug.Print "| |ініціали|"; Debug.Print "| Інформатика|Вища |БЖД|Історія|" Debug.Print "| |;" Debug.Print "| |математика| |України|" For i% = 1 To 74 Debug.Print "_"; Next i% Debug.Print For i% = 1 To n% Debug.Print Tab(3); i%; Tab(8); Format(PRZV(i%), _ "####################"); _ Tab(31); Format(BAL(i%, 1), "########"); Tab(45); _ Frmat(BAL(i%, 2), "########"); _ Tab(56); Format(BAL(i%, 3), "########"); Tab(67); _ Forat(BAL(i%, 4), "########") Next i% For j% = 1 To 74 Debug.Print "_"; Next j% Debug.Print Max = BAL(8, 4) For j% = 4 To m% If BAL(2, j%) > Max Then Max = BAL(2, j%) Next j% Debug.Print "Максимальний бал 2-го студента"; Max Min = BAL(8, 4) For i% = 2 To n% If BAL(i%, 2) > Min Then Min = BAL(i%, 2) Next i% Debug.Print "Мінімальний бал 2-го студента"; Min End Sub Завдання IV Комп’ютерна графіка Виконати завдання ЛР №1-3 МВ 044-159 Лабораторна робота № 1. Тема: Робота з графічним редактором Photoshop. Інструменти виокрем-лення. Завдання. Cкласти овочево-фруктового чоловічка:  Виокремте ягідку чорниці (інструмент Еліптична область). Перемістіть ягідку на моркву (інструмент Переміщення). Виокремте око (моркву з ягідкою) і перемістіть на обличчя (диню). Зробіть копію для другого ока (<Alt> і перетягнути). Виокремте рот (ківі) і перетягніть його на обличчя. Користуючись Чарівною паличкою (допуск (чутливість) – 48), виокремте грушу для носа і розмістіть її на обличчі. Інструментом Магнітне ласо виокремте та перемістіть бантик. Інструментом Ласо виокремте гриб і перемістіть його на голову чоловічка. Нахиліть гриб (Редакт. ( Произвольная трансформация). Використовуючи Магнітне ласо, виокрем-те червону частину грейпфрута (вухо). Перемістіть і прилаштуйте його до голови використовуючи команду Редакт. ( Произвольная трансформ. Скопіюйте друге вухо і відобразіть його вертикально (Редакт. ( Трансформация ( Отразить вертикально). Виокремте прямокутну область навколо редиски. Виберіть Чарівну палочку, натисніть <Alt> і клацніть чарівною паличкою на білому фоні біля редиски у виділеній прямокутній області. Розмістіть редиску на обличчі як ліву брову. Скопіюйте і розверніть копію як праву брову. Обріжте залишки зображень фруктів та овочів (Інструмент Кадрування). Лабораторна робота № 2. Тема: Редагування та ретушування зображень в графічному редакторі Photoshop. Завдання 1. Помістити квітку в фужер:  Виберіть інструмент Штамп клонування і створіть копію квітки на фужері. (Помістити курсор в центр квітки і клацнути лівою клавішею миші з натиснутою клавішею <Alt>. Перемістити курсор в місце, де буде розміщено центр копії, і, натиснувши ліву клавішу миші, плавними рухами переміщувати курсор, який буде відтворювати копію квітки. При цьому хрестик (+) показує місце, звідки відбувається клонування. Ефект квітки, що знаходиться за склом, можна отримати за допомогою інструмента Пензлик історії з непрозорістю 50%. Інструментом Штамп клонування виправте недоліки клонування квітки (замалюйте чорним фоном). Завдання 2. Реставрувати “зіпсовану” фотографію. (Інструментом Штамп вилучити стрілку і статую вершника.)  Лабораторна робота № 3. Тема: Використання фільтрів для художнього оформлення тексту і створення спецефектів у Photoshop. Завдання 1. Створити текст з ефектом Напис вогнем:  Створіть новий документ з такими параметрами: висота - 10 см, ширина – 20 см; роздільна здатність – 100 пікселів/см; режим – „Черно/Белое”; колір – білий. 2. Виберіть інструмент Текст (шрифт – Bookman Old Style; розмір – 100 pt; накреслення – Bold; колір – чорний). Введіть текст. Інструментом Переміщення розмістіть напис у центрі малюнка. 3. Об’єднайте шари: меню Слой ~ Склеить с Нижним. 4. Створіть ефект кристалізації тексту, використавши фільтр Кристалізація: меню Фильтр ~ Pixelate ~ Crystallize, розмір кристалу (Cell Size) – 6-8 пікселів. 5. “Розмийте” зображення фільтром Кругове розмиття: меню Фильтр ~ Blur ~ Radial Blur, радіус – 2 пікс. 6. Інвертуйте зображення: Изображ. ~ Установка ~ Инвертиров. 7. Поверніть на 900 проти год. стрілки: меню Изображение ~ Повернуть холст ~ 900 против часовой стрелки. 8. Для створення ефекту язичків полум’я використайте тричі фільтр Вітер: Фильтр ~ Stylize ~ Wind, перемикач From the Rigth. 9. Створіть ефект коливання полум’я фільтром Бриз: Фильтр ~ Distort ~ Ripple, Amount (Ефект)- 70% , Size (Розмір)- Medium. 10. Поверніть на 900 за год. стрілкою: меню Изображение ~ Повернуть холст ~ 900 по часовой стрелке. 11. Ще раз використайте фільтр Бриз, Amount - 30%, Size - Large. 12. Виконайте індексування кольорів: Изображение ~ Режим ~ Индексированные цвета. 13. Замалюйте полум’я: меню Изображение ~ Режим ~ Палитра, виберіть таблицю Black Body. Завдання 2. Створити текст з ефектом Напис кров’ю:  Створіть новий документ з такими параметрами: висота - 400 пікселі, ширина – 400 пікселів; роздільна здатність – 100 пікселів/см; режим – RGB; колір – білий. Залийте робочу область чорним кольором. Виберіть інструмент Текст (шрифт – Times New Roman; розмір – 48 pt; накреслення – Bold Italic; колір – білий). Введіть текст. Об’єднайте фоновий та текстовий шари. Поверніть малюнок на 900 за годинниковою стрілкою. Використайте фільтр Вітер (повторіть 3 - 4 рази). Поверніть малюнок на 900 проти годинникової стрілки. Створіть ефект крові, що стікає з напису, фільтром Ліногравюра Фильтр ~ Sketch ~ Stamp, Light/Dark – 5-6 пікс., Smoothness – 1п. Інвертуйте зображення. Інструментом Чарівна паличка (допуск – 150) виокремте текст та залийте його червоним кольором. Не знімаючи виокремлення, надайте напису об’ємного вигляду (колір фону має бути чорним, колір малювання – червоним) фільтром Рельєф: Фильтр ~ Sketch ~ Bas Relief, задайте Detail (Деталі) – 12 пікселів, Smoothness (Згладжування) – 5 пікселів. Завдання 3. Створити текст з ефектом Кам’яні букви:  Створіть новий документ з такими параметрами: висота - 10 см, ширина – 15 см; роздільна здатність – 100 пікселів/см; режим – RGB; колір – білий. Залийте робочу область чорним кольором. Виберіть інструмент Текст (шрифт – Times New Roman; розмір – 130 pt; накреслення – Bold; колір – коричневий або сірий). Введіть текст. Переведіть текстовий шар у растровий: клацніть правою клавішею миші у полі текстового шару (інструментальна палітра Слои) і виберіть команду Растеризация слоя. За допомогою інструмента Чарівна паличка виокремте букви тексту. У подальшому всі дії будуть виконуватися над виокремленим текстом. Об’єднайте шари: меню Слой ~ Склеить с Нижним. Для деформації країв тексту використайте фільтр Океанські хвилі: меню Фильтр ~ Distort ~ Ocean Ripple, Ripple Size – 7 пікс, Ripple Magnitude – 9 пікселів (колір фону – чорний). Щоб згладити краї, скористайтесь фільтром Кристалізація з розміром кристалу – 7 пікселів. Для імітації нерівної поверхні використайте фільтр Додати шум: меню Фильтр ~ Шум ~ Добавить шум, Количество – 30%, виберіть параметр Гаусс та прапорець Одноцветный. Для імітації фактури матеріалу використайте фільтр Тріщини: меню Фільтр ~ Texture ~ Craquelure, задайте Crack Spasing (Віддаль між тріщинами) – 32 пікселі, Crack Depth (Глибина) – 10 пікселів, Crack Brightness (Яскравість) – 10 пікс. Завдання 4. Створити текст з ефектом Вибух:  Створіть новий документ з такими параметрами: висота - 400 пікселів, ширина – 400 пікселів; роздільна здатність – 100 пікселів/см; режим – RGB; колір – білий. Виберіть інструмент Текст (шрифт – Times New Roman; розмір – 36 pt; накреслення – Bold; колір – чорний). Введіть текст. Об’єднайте шари. Використайте фільтр Кругове розмиття, радіус – 2 пікселі. Фільтр Соляризація: меню Фильтр ~ Stylize ~ Solarize. Для збільшення яскравості літер виконайте: меню Изображение ~ Установка ~ АвтоУровни. Зробіть копію активного шару (клацніть правою клавішею миші в рядку шару і виберіть Дублировать слой). Приховайте копію шару (непрозорість – 0 %) та перейдіть на фоновий шар. Деформуйте текст за допомогою фільтру Полярні координати: меню Фільтр ~ Distоrt ~ Polar Coordinates, перемикач Polar to Rectangular (Перевести полярні координати у прямокутні). Поверніть малюнок на 900 за годинниковою стрілкою. Інвертуйте зображення. Для створення променів тричі використайте фільтр Вітер. Збільшіть яскравість літер: Изображ. ~ Установка ~ АвтоУровни. Інвертуйте зображення. Знову використайте тричі Вітер. Поверніть малюнок на 900 проти годинникової стрілки. Фільтр Полярні координати, перемикач Rectangular to Polar (Перевести прямокутні координати у полярні). Замалюйте зображення: меню Изображение ~ Установка ~ Оттенок/Насыщение, прапорець – Цветоризация, Оттенок – 45, Насыщенность – 100, Яркость – 0. Зробіть видимим верхній шар та задайте для нього режим – Умножение, непрозорість - 35%. Завдання 5. Створити композицію Квітка в калюжі:  Створіть малюнок, який розділіть на дві частини: небо і воду. Для створення неба виокремте прямокутну ділянку і використайте фільтр Хмари: меню Фильтр ~ Render ~ Clouds, попередньо вибравши синій колір для малювання і білий для фону. Щоб створити воду, виокремте нижню частину зображення і заповніть її також хмарами, але для переднього плану виберіть голубий колір, а для фону – білий. Використайте також фільтр Скло: меню Фильтр ~ Distоrt ~ Glass. Відкрийте зображення з квіткою і виокремте квітку будь-яким інструментом. Перенесіть вирізану квітку на воду. Виокремте нижню частину квітки, яка має бути під водою. Перетворіть виокремлення у новий шар меню Слой ~ Новый ~ Слой через обрезание, задайте непрозорість шару 40 – 50 %. Додайте ефект водяного брижу. Перейдіть на фоновий шар, виокремте еліпс навколо квітки та застосуйте фільтр: меню Фильтр ~ Distоrt ~ ZigZag, Аmоunt – 100, Ridges – 6, Style – Around Center. Завдання V Створення презентацій Створити презентацію на тему: Випускник, абітурієнт, студент!!!             Завдання VI Автоматизований переклад тексту 1)Створити особисту ЕПС. 2)Зробити комп’ютерний переклад довільного тексту з російської на українську мову. 3) Відредагувати!!! 4)Переслати оригінал та переклад на скриньку викладача. Рус. Уровень поддержки производства Существуют различные методики оценки поддержки аграрного производства, но наиболее полно оценить ее текущий уровень позволяет методика Организации экономического сотрудничества и развития (ОЭСР)[1]. ОЭСР проводит оценку и мониторинг мер государственной поддержки аграрного производства в странах — членах и нечленах этой организации с 1987 года. Обобщающий показатель, рассчитываемый по методике ОЭСР, учитывает: поддержку индивидуальных производителей — общую сумму трансфертов от потребителей и налогоплательщиков сельхозпроизводителям, независимо от причин и целей их введения и влияния на уровень производства или доход производителей; поддержку общих услуг для сельского хозяйства — расходы на исследования для повышения эффективности сельскохозяйственного производства, образование и подготовку кадров, контроль за качеством и безопасностью продовольствия, сельскохозяйственных ресурсов и окружающей среды, развитие инфраструктуры, маркетинг, содержание общественных складов сельскохозяйственной продукции и прочие общие услуги; поддержку потребителей сельскохозяйственной продукции — трансферты потребителям от налогоплательщиков, связанные с поддержкой рыночных цен на сельскохозяйственную продукцию; трансферты первым потребителям сельскохозяйственной продукции (например, платежи переработчикам, которые закупают продукцию по гарантированным ценам у сельхозпроизводителя, а также субсидии потребителям, продовольственная помощь, основанная на распределении запасов продовольствия, сформированных в результате рыночных интервенций, и пр.). В 2011 году общая сумма поддержки агарного производства в странах ОЭСР составила 406,8 млрд долларов США, или 0,95 % от общего ВВП стран ОЭСР (табл. 1). Следует отметить, что при увеличении общей суммы поддержки аграрного производства сокращается ее удельный вес в валовом внутреннем продукте в большинстве развитых стран мира, в то время как в России за последние 10 лет удельный вес поддержки аграрного производства в ВВП постоянно увеличивался. Таблица 1. Общая поддержка аграрного производства в России, ЕС и США по данным ОЭСР   Годы Россия США ЕС ОЭСР в целом    млрд % от млрд % от млрд % от млрд % от    долл. ВВП долл. ВВП долл. ВВП долл. ВВП  1986 - - 61,53 1,39 96,82 2,67 275,03 3,11  1990 6,52* 2,1* 60,69 1,06 128,48 2,05 324,70 2,38  2000 1,96 0,76 92,40 0,93 97,76 1,21 320,56 1,15  2010 18,29 1,24 135,49 0,93 118,33 0,73 383,61 0,93  
Антиботан аватар за замовчуванням

19.05.2015 01:05-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!