Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):
Міністерсво освіти і науки України
ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»
Кафедра комп’ютерної інженерії та електроніки
Лабораторна робота №2
З курсу ООП
Класи, члени класу , робота з класами
2015р.
1.Створити клас ПРЯМОКУТНИК. У закритій частині визначити поля-висоту і ширину.Метод класу обчислюють периметр , площу,встановлюють поля даних і повертають їхні значення. Визначити функцію виведення елементів класу.
#include <iostream.h>
class RECTANGLE{
int x1,x2; //Закриті члени
int y1,y2; //класу
public:
int LT,LL; //Відкриті члени класу
int S;
int P;
RECTANGLE(int leftX,int downY,int rightX,int topY) //Конструктор
{x1=leftX; y1=downY; x2=rightX; y2=topY;}
void len(); //Методи класу
void area();
void perim();
};
void RECTANGLE::len() //Реалізація методів
{
LT=x2-x1;
LL=y2-y1;
}
void RECTANGLE::area()
{
S=LT*LL;
}
void RECTANGLE::perim()
{
P=2*LT+2*LL;
}
int main()
{
RECTANGLE r1(2,3,10,11); //Перший екземпляр класу
RECTANGLE r2(2,3,7,12); //Другий екземпляр
RECTANGLE *ptr=&r2; //Покажчик на екземпляр класу
r1.len(); //Виклик методів класу
r1.area();
r1.perim();
//Доступ до членів класу
cout<<"LT="<<r1.LT<<" LL="<<r1.LL<<endl;
cout<<"S="<<r1.S<<endl;
cout<<"P="<<r1.P<<endl;
ptr->len(); //Доступ до методів через покажчик
(*ptr).area();
ptr->perim();
cout<<"LT_r2="<<r2.LT<<" LL="<<r2.LL<<endl;
cout<<"S_r2="<<ptr->S<<endl;
cout<<"P_r2="<<(*ptr).P<<endl;
return 0;
}
Висновки: я навчився перевантажувати операції та функції. Використав набуті навики для перевантаження операторів класу.
Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть
або зареєструйтесь.
Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!
Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!