УСПАДКУВАННЯ. ІЄРАРХІЯ КЛАСІВ. ПОБУДОВА ІЄРАРХІЇ КЛАСІВ

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
ІКТА
Факультет:
УІ
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2015
Тип роботи:
Звіт до лабораторної роботи
Предмет:
Програмування
Група:
БІ

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» ІКТА кафедра БІТ З В І Т до лабораторної роботи №6() з курсу: «Технології програмування» на тему: «УСПАДКУВАННЯ. ІЄРАРХІЯ КЛАСІВ. ПОБУДОВА ІЄРАРХІЇ КЛАСІВ » Варіант № 17 ЗАВДАННЯ Скласти блок-схеми алгоритмів та програми мовою С# для табулювання функцій. Забезпечити ввід значень інтервалу, кроку і похибки табулювання з клавіатури і вивід результатів на дисплей. Дані для роботи беруться з таблиць 1 і 2 за вказівкою викладача: а) табулювання функції (див. табл.1), що вибирається залежно від значення аргумента, на проміжку [a, b] з кроком табуляції h. 17   0.05 [0.3, 0.9]   БЛОК-СХЕМА АЛГОРИТМУ Блок-схема методу Main() Блок-схема методу Vvid() Блок-схема методу Result() Блок-схема методу Obchyslennia() Блок-схема методу Naekran() СПИСОК ІДЕНТИФІКАТОРІВ КОНСТАНТ, ЗМІННИХ, ФУНКЦІЙ, ВИКОРИСТАНИХ У БЛОК-СХЕМІ АЛГОРИТМУ І ПРОГРАМІ, ТА ЇХ ПОЯСНЕННЯ a,b,h,x – змінні дійсного типу, які є аргументами виразу; y – змінна дійсного типу, якій надається значення результату обчислення виразу; Console.WriteLine () – метод виводу даних, який належить класу Console; Console.ReadLine() – метод вводу даних який належить класу Console; Convert.ToDouble() – метод перетворення типу змінної в тип double; new – оператор, який створює об’єкт; ТЕКСТ ПРОГРАМИ using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; using System.Threading.Tasks; namespace ConsoleApplication4 {     class Program     {         static void Main(string[] args)         {             Lab1 p = new Lab1();             p.ReadIt();             p.Result();             Console.ReadKey();         }     }     class App     {         public double x, h, y = 0;         public double a, b;         public void ReadIt()         {             Console.WriteLine("Vvedit znachennia a: ");             a = Convert.ToDouble(Console.ReadLine());             Console.WriteLine("Vvedit znachennia b: ");             b = Convert.ToDouble(Console.ReadLine());             Console.WriteLine("Vvedit znachennia h :");             h = Convert.ToDouble(Console.ReadLine());         }         public void Obchyslennia()         {             if (x < 0.5)             y = 1/Math.Sin(Math.Cos(Math.Pow(x,2)));             else if(x>=0.5&&x<0.7)             y = Math.Cos(Math.Sin(x));             else if(x>=0.7)             y = Math.Sin(1/Math.Cos(x));         }         public void Naekran()         {             Console.WriteLine("x= {0}    y={1}",x,y); ;         }     }     class Lab1 : App     {         public void Result()         {             for (x = a; x < b + (h / 2); x += h)             {                 Obchyslennia();                 Naekran();             }         }     } } РЕЗУЛЬТАТ РОБОТИ ПРОГРАМИ
Антиботан аватар за замовчуванням

12.06.2015 19:06-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!