роботи

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2024
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Технології розподілених систем та паралельних обчислень

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Міністерство освіти і науки України Національний університет «Львівська політехніка» Лабораторна робота №2 з дисципліни: «Технології розподілених систем та паралельних обчислень» Варіант - 6 Тема роботи: Розподілене програмування на основі технології MPI. Мета роботи: Оволодіти практичними прийомами розробки паралельних алгоритмів та розподілених програм за допомогою технології MPІ, дослідити їх переваги при розв’язанні практичних задач. Завдання: Знаходження шляху на графі з допомогою алгоритму Лі. Виконання. Код програми: #include <iostream> #include <string> #include <string.h> #include <stdio.h> #include <stdlib.h> #include <conio.h> #include <time.h> #include <dos.h> #include <windows.h> #include <mpi.h> using namespace std; #include <stdio.h> #define FALSE 0 #define TRUE 1 #define NROWS 6 #define MCOLS 6 // Symbols: // '.' = open // '#' = blocked // 'S' = start // 'G' = goal // '+' = path // 'x' = bad path char maze[NROWS][MCOLS] = { { 'S', '.', '.', '.', '#', '#' }, { '#', '.', '#', '.', '.', '.' }, { '#', '.', '#', '#', '.', '#' }, { '.', '.', '#', '.', '#', '#' }, { '#', '.', '.', '.', '#', 'G' }, { '#', '.', '#', '.', '.', '.' } }; void display_maze(void); int find_path(int x, int y); int main(void) { //MPI_Init(&argc, &argv); //MPI_Comm_size(MPI_COMM_WORLD, &size); // Розмір комунікатора //MPI_Comm_rank(MPI_COMM_WORLD, &myrank); // Одержуємо наш номер clock_t t = clock(); display_maze(); if (find_path(0, 0) == TRUE) printf("Success!\n"); else printf("Failed\n"); display_maze(); int i; cin >> i; clock_t t1 = clock(); cout << "TIME: " << (t1 - t) / 1000 << "ms" << endl; //MPI_Finalize(); system("pause"); return 0; } void display_maze(void) { int i; printf("MAZE:\n"); for (i = 0; i < NROWS; i++) printf("%.*s\n", MCOLS, maze[i]); printf("\n"); return; } int find_path(int x, int y) { // If x,y is outside maze, return false. if (x < 0 || x > MCOLS - 1 || y < 0 || y > NROWS - 1) return FALSE; // If x,y is the goal, return true. if (maze[y][x] == 'G') return TRUE; // If x,y is not open, return false. if (maze[y][x] != '.' && maze[y][x] != 'S') return FALSE; // Mark x,y part of solution path. maze[y][x] = '+'; // If find_path North of x,y is true, return true. if (find_path(x, y - 1) == TRUE) return TRUE; // If find_path East of x,y is true, return true. if (find_path(x + 1, y) == TRUE) return TRUE; // If find_path South of x,y is true, return true. if (find_path(x, y + 1) == TRUE) return TRUE; // If find_path West of x,y is true, return true. if (find_path(x - 1, y) == TRUE) return TRUE; // Unmark x,y as part of solution path. maze[y][x] = 'x'; return FALSE; } Програма в роботі: Без використання MPI: / З використанням MPI: / Висновок: на лабораторній роботі було виконано завдання написавши код, який реалізовує алгоритм його виконання. Замінив завдання з методички подібним. Замість пошуку шляху на графі з використанням алгоритму лубі, використав алгоритм лі. В досліді декілька раз виконав запуск програми з mpi і без. По результатах видно, що з використанням mpi працює швидше. Хоча опрацьовувались не велика кількість даних, але отримано результат.
Антиботан аватар за замовчуванням

06.12.2015 18:12-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!