Лаболаторна робота №3

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Комп’ютеризовані системи
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2015
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
СП

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» Лаболаторна робота №3 з дисципліни «Алгоритмічне та програмне забезпечення комп’ютеризованих систем керування» Варіант №9 Лабораторна 3. Поліморфізм /* Перевизначення для похідних класів (нащадків). Якщо в базовому класі є відкритий метод, то в похідному класі цей метод (не назву, а тіло методу) можна перевизначити. Таким чином працює поліморфізм. Він перевизначає методи. В цьому прикладі це метод 'public virtual void Площа()' базового класу 'class Фігура' перевизначений 'public override void Площа()' в похідних (нащадках) класах: 'Трикутник' i 'Коло' */ using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; class Program { static void Main() { Квадрат квадрат = new Квадрат(20,40,"квадрат"); квадрат.Площа(); Трикутник трикутник = new Трикутник(50, 20, "трикутник"); трикутник.Площа(); Коло диск = new Коло(15, "диск"); диск.Площа(); } } class Фігура { public int висота, ширина;//відкриті поля (висота, ширина) типу int public string назва;//відкрите поле(назва) типу string public Фігура(int висота, int ширина, string назва) //перезавантажений конструктор, що дозволяє всі значення цих полів встановити при означенні фігури { this.висота=висота; this.ширина=ширина; this.назва=назва; } public virtual void Площа() // метод Площа (буде повертати числове значення площі фігури типу int) // якщо в методі стоїть ключове слово virtual то це означає, що цей // метод (його тіло) може бути перевизначено { Console.WriteLine("Площа {0}а складає {1}", назва, висота * ширина); Console.ReadLine(); } } class Квадрат:Фігура { public Квадрат(int висота, int ширина, string назва) : base(висота, ширина, назва) { } } class Трикутник:Фігура { public Трикутник(int висота, int ширина, string назва) : base(висота, ширина, назва) { } public override void Площа() { Console.WriteLine("Площа {0}а складає {1}", назва, висота * ширина/2); Console.ReadLine(); } } class Коло : Фігура { float p = 3.141596f; public Коло(int радіус, string назва) : this(радіус, 0, назва) { } //обєкту () класу Коло передаються значення радіус і назва. Цей конструктор переадресовує їх закритому конструктору (передає три параметри: радіус, 0, назва) Коло(int висота, int ширина, string назва) : base(висота, ширина, назва) { } // закритий конструктор отримує три параметри (радіус, 0, назва) і переадресовує їх конструктору 'public Фігура(int висота, int ширина, string назва)' //в базовому класі Фігура public override void Площа() { Console.WriteLine("Площа {0}а складає {1}", назва, p * висота * висота); Console.ReadLine(); } }
Антиботан аватар за замовчуванням

18.12.2015 00:12-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!