мережні операційні системи лаб2

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
ІКТА
Факультет:
КН
Кафедра:
ЕОМ

Інформація про роботу

Рік:
2014
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Інші

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Міністерство освіти і науки України Національний університет „Львівська політехніка” Кафедра ЕОМ Лабораторна робота № 2 з курсу “ Мережні операційні системи ” на тему: «Управління обчисленнями в ОС Android» Львів 2014 Мета роботи: Оволодіти навичками роботи з Android Activity та Activity stack. Життєвий цикл Android Activity / Рис. 1 Життєвий цикл Android Activity Лістинг тестової програми. Лістинг SimpleActivity package com.example.simpleactivityexample.simpleactivityexample; import android.os.Bundle; import android.support.v7.app.ActionBarActivity; import android.widget.Toast; import android.widget. Button; import android.view.View; import android.content.Intent; public class SimpleActivity extends ActionBarActivity { @Override protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) { super.onCreate(savedInstanceState); setContentView(R.layout.activity_simple); Toast.makeText(this, "onCreate", Toast.LENGTH_SHORT).show(); Button startButton = (Button) findViewById(R.id.play_game); startButton.setOnClickListener(new View.OnClickListener() { public void onClick(View view) { startGame(); } }); } @Override protected void onStart() { super.onStart(); Toast.makeText(this, "onStart", Toast.LENGTH_SHORT).show(); } @Override protected void onResume() { super.onResume(); Toast.makeText(this, "onResume", Toast.LENGTH_SHORT).show(); } @Override protected void onRestart() { super.onRestart(); Toast.makeText(this, "onRestart", Toast.LENGTH_SHORT).show(); } @Override protected void onPause() { Toast.makeText(this, "onPause", Toast.LENGTH_SHORT).show(); super.onPause(); } @Override protected void onStop() { Toast.makeText(this, "onStop", Toast.LENGTH_SHORT).show(); super.onStop(); } @Override protected void onDestroy() { Toast.makeText(this, "onDestroy", Toast.LENGTH_SHORT).show(); super.onDestroy(); } private void startGame() { Intent launchGame = new Intent(this, PlayGame.class); startActivity(launchGame); } } Лістинг PlayGames public class PlayGame extends Activity { @Override protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) { super.onCreate(savedInstanceState); setContentView(R.layout.activity_play_game); //setup button listener Button startButton = (Button) findViewById(R.id.end_game); startButton.setOnClickListener(new View.OnClickListener() { public void onClick(View view) { finish(); } }); } } // Рис. 2 Результати виконання тестової програми. Зліва SimpleActivity. Зправа PlayGame Висновок: На даній лабораторній роботі я оволодів навичками роботи з Android Activity та Activity stack. Розробив програму під Android пристрій.
Антиботан аватар за замовчуванням

07.12.2015 22:12-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!