Лабораторна робота №5

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
КН
Кафедра:
Кафедра ЕОМ

Інформація про роботу

Рік:
2014
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Основи алгоритмізації та програмування

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Міністерство освіти і науки, Національний університет «Львівська Політехніка» Кафедра ЕОМ / Лабораторна робота №5 з дисципліни «Програмування, частина 1(Основи алгоритмізації та програмування)» на тему: «Засоби вiдлагодження iнтегрованого середовища Visual C++ 2013: точки переривання, покрокове виконання. Розв'язування на С задач, в яких використовуються числовi масиви та визначення i виклик функцiй» Мета роботи: Познайомитися iз основними засобами вiдлагодження iнтегрованого середовища Visual C++ 2013, iз засобами опису функцiй та виклику їх в мовi програмування С. Хід роботи: 1) Короткий опис засобiв вiдлагодження iнтегрованого середовища Visual C++ 2013, з якими я познайомився у цiй лабораторнiй роботi. У Visual Studio основними засобами від лагодження є такі: точки переривання; покрокове виконання програми; вiкно спостереження за змiнними класу auto; вiкно спостереження за локальними змiнними; вiкно спостереження за змiнними чи виразами (вiкно Watch). Точка переривання - це мiсце в програмi, в якiй виконання програми буде призупинине. В програмi можна встановити довiльну кiлькiсть точок переривання. При покроковому виконаннi за одне натискання на вiдповiдну клавiшу покрокового виконання виконується один "крок" програми. "Кроком" вважається один рядок програми, якщо у цьому рядку розмiщається один чи декiлька оператолрiв програми, або декiлька рядкiв, якщо оператор записаний у декiлькох рядках. У вiдлагоджувачi є два режими покрокового виконання: Step into i Step over. Рiзниця мiж ними полягає у способi трасування пiдпрограм. Коли виконується Step into i у поточному рядку зустручається звертання до функцiї, починається трасування операторiв цiєї функцiї, коли виконується Step over трасування операторiв функцiї не здiйснюється, всi її оператори виконуються в поточному кроцi. Точку переривання можно створити наступним чином: перемiстити курсор в те мiсце програми, де необхiдно встановити точку переривання ; натиснути на клавiшу F9. Для виконання програми в покроковому режимi використовуються клавiшi F10 (Step over) чи F11 (Step into). Якщо пiд час трасування ми потрапили в оператори функцiї, а трасування її операторiв нам не потрiбне, то можна з допомогою клавiш Shift+F11 (Step out) припинити трасування операторiв функцiї таким чином якби це виконувалося трасування в режимi Step over. 2) Індивiдуальнi завдання (Варіант 11). Індивiдуальне завдання 1. Задані натуральні числа a, b, c. Отримати S(a) + S(b) + S(c), де S(х) - функція, яка обчислює суму цифр десяткового представлення натурального числа х. Текст програми: #include <stdio.h> #include <iostream> #include <stdlib.h> int S(int n) { int sum = 0, i = 0, res; while (n != 0) { res = n % 10; n = n / 10; sum = sum + res; } return sum; } void main() { int a=12, b=13, c=14; int sum = 0; sum = S(a) + S(b) + S(c); printf("Suma = %d\n", sum); system("pause"); } / Рис.1. Результат роботи програми. Індивiдуальне завдання 2. Задані дійсні числа x1, x2, . . . , x25. Чи кількість від’ємних членів цієї послідовності більша за кількість додатних, і на скільки? Текст програми: #include <stdio.h> #include <time.h> #include <stdlib.h> void main() { int A[25], d, v, r=0,k ; srand(time(NULL)); d = 0; v = 0; printf("Vuvodumo masuv:"); for (int i = 0; i < 25; i++){ if (i % 2 == 0){ A[i] = -(rand() % 10); } else A[i] = rand() % 10; printf("\nA[%d] = %d", i+1, A[i]); } for (int i = 0; i < 25; i++){ if (A[i] < 0) v++; else if(A[i] >=0) d++; } r = abs(d - v); if (d < v) printf("\nDodatnih menhe na %d\n\n", r); else printf("\nDodatnih bilhe na %d\n\n", r); system("pause"); } / Рис.2. Результат роботи програми. Висновок: У даній лабораторній роботі я познайомитися з основними засобами вiдлагодження iнтегрованого середовища Visual C++ 2013, з засобами опису функцiй та виклику їх в мовi програмування С.
Антиботан аватар за замовчуванням

20.02.2016 23:02-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!