ІТЕРАЦІЙНІ МЕТОДИ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ СИСТЕМ ЛІНІЙНИХ АЛГЕБРАЇЧНИХ РІВНЯНЬ

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
ІКТА
Факультет:
ЗІ
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2015
Тип роботи:
Звіт про виконання лабораторної роботи
Предмет:
Комп’ютерні методи дослідження інформаційних процесів та систем
Група:
ЗІ 21

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» ІКТА кафедра БІТ Звіт про виконання лабораторної роботи №3 з курсу: «Комп’ютерні методи дослідження інформаційних процесів та систем» на тему: «ІТЕРАЦІЙНІ МЕТОДИ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ СИСТЕМ ЛІНІЙНИХ АЛГЕБРАЇЧНИХ РІВНЯНЬ» Львів 2015 Мета роботи – ознайомлення з ітераційними методами розв’язування систем лінійних алгебраїчних рівнянь. ЗАВДАННЯ ДО ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ Розв’язати систему лінійних алгебраїчних рівнянь методами простої ітерації або Зейделя.  ,    3.Блок-схема алгоритму програми 4. Список ідентифікаторів констант, змінних, функцій, використаних у блок-схемі алгоритму і програмі, та їх пояснення WriteLine , ReadLine – функції вводу-виводу даних for – оператор циклу; a – матриця коефіцієнтів A – матриця а, зведена до нормального вигляду x – стовпцева матриця розв’язків 5. Текст програми using System; namespace Palko { class Laba { public int i, j; public int n = 4; public double m, k, p, f, t, S, Sum; public double E = 0.0001; public double[,] A; public double[] x; public double[,] a; public double[] b; public void vvid() { Console.Write(" k="); k = Convert.ToInt32(Console.ReadLine()); Console.Write(" p="); p = Convert.ToInt32(Console.ReadLine()); S = 0.2 * k; t = 0.2 * p; } public void vyvid() { for (i = 0; i < n; i++) { for (j = 0; j < n; j++) { Console.Write(a[i, j]); Console.Write("\t"); } Console.WriteLine(" " + b[i]); } Console.WriteLine(); } public void zeidel() { a = new double[n, n]; b = new double[n]; A = new double[n, n]; x = new double[n]; a[0, 0] = 13.3; a[0, 1] = (12.62 + S); a[0, 2] = 4.1; a[0, 3] = 1.9; a[1, 0] = 3.92; a[1, 1] = 8.45; a[1, 2] = (1.78 - S); a[1, 3] = 1.4; a[2, 0] = 3.77; a[2, 1] = (1.21 + S); a[2, 2] = 8.04; a[2, 3] = 0.28; a[3, 0] = 2.21; a[3, 1] = (3.65 - S); a[3, 2] = 1.69; a[3, 3] = 9.99; b[0] = (-10.55 + t); b[1] = 12.21; b[2] = (15.45 - t); b[3] = -8.35; Console.WriteLine("Система рiвнянь :"); Console.WriteLine(); vyvid(); for (i = 0; i < n; i++) { for (j = 0; j < n; j++) { if (i == j) { A[i, j] = 0; } else { A[i, j] = -a[i, j] / a[i, i]; } } b[i] = b[i] / a[i, i]; } Console.WriteLine(); Console.WriteLine("Початкове наближення:"); for (i = 0; i < n; i++) { Console.Write("x(" + (i + 1) + ")=" + x[i]+"\n"); } int v = 0; do { m = 0; v = v + 1; for (i = 0; i < n; i++) { Sum = 0; for (j = 0; j < n; j++) { Sum += A[i, j] * x[j]; } f = x[i]; x[i] = b[i] + Sum; if ((Math.Abs((x[i] - f)) > m)) m = (Math.Abs(x[i] - f)); } } while (m > E); Console.WriteLine("Кiлькiсть iтерацiй:"+(+v)); Console.WriteLine(); Console.WriteLine("Результати :"); for (i = 0; i < n; i++) { Console.WriteLine("x(" + (i + 1) + ")=" + x[i]); } Console.ReadLine(); } } class Demo { static void Main() { Laba go = new Laba(); go.vvid(); go.zeidel(); } } } 6. Результати роботи програми / 7. Висновки На даній лабораторній роботі я навчилася розв’язувати системи лінійних алгебраїчних рівнянь за допомогою комп’ютерних програм . Я розв’язувала системи за допомогою методу Зейделя. Використовуючи алгоритм ми суттєво скорочуєм час на обчислення лінійних алгебраїчних рівнянь.
Антиботан аватар за замовчуванням

30.03.2016 11:03-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!