Bubbles

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
КСС
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Кафедра ЕОМ

Інформація про роботу

Рік:
2016
Тип роботи:
Самостійна робота
Предмет:
СП

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА” Кафедра ЕОМ  Самостійна робота з дисципліни: «Проектування інтерфейсів користувача» На тему: «Bubbles» Мета роботи Вдосконалити мистецтво проектування інтерфейсів користувача. Навчитися балансувати на межі “вимоги замовника” – “доцільність-можливості”. Навчитися враховувати вік замовника та його вимоги до продукту. Зміст задачі Створити гру ”Bubbles”. Програма має забезпечувати грати в гру «Bubbles» за усіма правилами. Правила гри Правила гри «Bubbles» прості: Потрібно знаходити кульки однакового кольору, які знаходяться в рядок або/та стовпець. Бали рахуються за формулою : N=n*(n-1), де n-кількість вибраних кульок. Мінімальна кількість вибраних кульок рівна двом. Підказки та поради Можна робити кроки повертатись назад і вперед. Виводиться загальний рахунок і рахунок за вибрані кульки Реалізація діалогу При виборі типу інтерфейсу насамперед врахуємо непідготовленість користувача, що полягає у бажанні одразу приступити до роботи, якомога швидше опанувати керування та мати естетично красивий вигляд. Для таких вимог найкраще підходить інтерфейс типу меню у вигляді піктограм. Це дозволить створити красивий інтерфейс за допомогою різноманітних малюнків, зробити його зручним використовуючи кнопки, границі, і т.п. З точки зору швидкості роботи, функціональності, такий інтерфейс дозволяє відразу приступити безпосередньо до гри. Основним в даній роботі є створення зручного та красивого інтерфейсу для комфортної гри в «Bubbles». Алгоритм задачі  Рис. 1. Граф-схема алгоритму роботи гри «Bubbles» Основне вікно інтерфейсу користувача При запуску гри користувача відображається основне вікно у якому вже запущена нова гра (рис. 2). / Рис.2. Основне вікно ігри Операції з інтерфейсом користувача Для початку гри користувач повинен або просто запустити ігру на виконання, або коли користувач хоче почати гру заново він повинен нажати кнопку «Ігра-Нова гра», після чого скидають попередні дані (рис. 3). Після першого кліка вибираються кульки одного кольору, які знаходяться поряд(вертикально та/або горизонтально)(рис4). Після цього в правому нижньому куті виводиться можливу кількість очок, які користувач може отримати зробивши хід. / Рис.3. Запуск нової гри / Рис.4. Вибір кульок Щоб взірвати кульки потрібно вибрати їх повторно(рис5). Якщо ж користувач сумнівається, то він може вибрати інші кульки і не взривати поточні. / Рис.5.Виконано хід Якщо користувачу не сподобався хід(або декілька ходів), він може відмінити їх, вибравши «Крок - Назад» або використати комбінацію клавіш CTRL-Z. Для виконання ходу вперед потрібно вибрати «Крок - Вперед» або комбінацію CTRL-Y. Крок вперед не можна робити, поки не буде здійснено хоча б одного кроку назад. Для зручності кнопки «Назад», «Вперед», «Нова ігра» виведені у лівому верхньому куті(рис6). / Рис.6. Кнопки «Назад», «Вперед», «Нова ігра» Також користувач може вийти з гри нажавши «Вихід» (рис. 7). / Рис. 7 Вихід з гри Коли кроків уже не буде або буде знищено усі кульки, виведеться діалогове вікно з кількістю набраних балів і пропозицією почати нову ігру(рис8). / Рис.8. Повідомлення про кінець ігри. Якщо користувач має будь-які зауваження або побажання до розробника даної гри, він може обрати у «Help» - «Про Bubbles» і побачити ім’я розробника(рис. 9) / Рис. 9 Про програму Інструментальні засоби розробки У розробці гри «Сапер» я використав засіб розробки Visual Studio з WPF. На рис. 10 показане вікно Visual Studio з панелею елементів. / Рис. 10 Вікно Visual Studio Платформа Windows Presentation Foundation (WPF) дозволяє створювати клієнтські програми для настільних систем Windows з привабливим для користувача інтерфейсом. В основі WPF лежить незалежний від дозволу векторний модуль візуалізації, що використовує можливості сучасного графічного обладнання. Можливості цього модуля розширюються за допомогою комплексного набору функцій розробки додатків, які включають в себе мову XAML, елементи управління, прив'язку до даних, макет, двомірну і тривимірну графіку, анімацію, стилі, шаблони, документи, мультимедіа, текст і типографические функції. WPF входить до складу .NET Framework, тому ви можете створювати додатки, що включають інші елементи бібліотеки класів .NET Framework. Висновок : виконуючи дану самостійну роботу я вдосконалив мистецтво проектування інтерфейсів користувача
Антиботан аватар за замовчуванням

11.05.2016 20:05-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!