Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
КН
Кафедра:
Кафедра САПР

Інформація про роботу

Рік:
2015
Тип роботи:
Розрахункова робота
Предмет:
Проблемно орієнтоване програмування

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ ТА НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА” Кафедра САПР РОЗРАХУНКОВА РОБОТА з курсу: “ Проблемно-орієнтоване програмування ” Варіант - 18 Програма №1 Написати програму, що використовує функцію, яка повертає з переданого їй рядка кількість пробілів у рядку. Код програми: #include <stdio.h> #include <string.h> #include <conio.h> void Last_Letters(char* s1, char* s2) { int l = strlen(s1); for (int i = 0; i < 3; i++) s2[i] = s1[l - 3 + i]; s2[3] = '\0'; } int main(void) { char s1[100], s2[4]; puts("Enter String"); gets(s1); Last_Letters(s1, s2); printf("Result: %s", s2); _getch(); return 0; } Результат виконання: / Програма №2 1. Описати клас phonebook, який містить елементи family (тип char), city_cod (тип int), ATS_No (тип int - 2 символи), Numb - 4 останні цифри номера (тип int, 4 символи). Скласти програму, яка використовує перевантажені оператори вводу і виводу і виводить на екран інформацію у форматі для 5-ти змінних типу phonebook. Код програми: #include <iostream> #include <conio.h> using namespace std; class Three_D { float x; float y; float z; public: Three_D() { x = y = z = 0; } Three_D(float a) { x = y = z = a; } Three_D(float a, float b, float c) { x = a; y = b; z = c; } friend ostream& operator << (ostream&, Three_D); }; ostream& operator << (ostream& out, Three_D obj) { out << "(" << obj.x << ", " << obj.y << ", " << obj.z << ")" << endl; return out; } int main() { Three_D p1, p2(1.9, 2.8, 3.7), p3(9.1, 8.2, 7.3), p4(3.14); cout << "Point 1: " << p1 << endl; cout << "Point 2: " << p2 << endl; cout << "Point 3: " << p3 << endl; cout << "Point 4: " << p4 << endl; _getch(); return 0; } Результат виконання: / Програма №3 Описати базовий клас з функціями присвоєння і виводу (cout) двох змінних типу float. Оголосити їх захищеними. В похідному класі з використанням принципу наслідування реалізувати знаходження мінімального з цих чисел. В головній функції main реалізувати задання і вивід цих змінних, як об’єктів базового класу, а вивід мінімального значення, як об’єкта похідного класу. Код програми: #include <iostream> #include <conio.h> using namespace std; class First_Class { protected: int a, b; public: First_Class() { a = b = 0; } void Set(int c, int d) { a = c; b = d; } void Show() { cout << "A = " << a << endl; cout << "B = " << b << endl; } }; class Second_Class :virtual public First_Class { public: Second_Class() { First_Class(); } int Max() { return a > b ? a : b; } }; class Third_Class :virtual public Second_Class { public: Third_Class() { Second_Class(); } int Min() { return a < b ? a : b; } }; int main() { int a, b; Third_Class obj; cout << "Enter A" << endl; cin >> a; cout << "Enter B" << endl; cin >> b; obj.Set(a, b); obj.Show(); cout << "Maximum: " << obj.Max() << endl; cout << "Minimum: " << obj.Min() << endl; _getch(); return 0; } Результат виконання: /
Антиботан аватар за замовчуванням

23.05.2016 20:05-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!