Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ ТА НАУКИ УКРАЇНИ
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА”
Кафедра САПР
РОЗРАХУНКОВА РОБОТА
з курсу:
“ Проблемно-орієнтоване програмування ”
Варіант - 17
Програма №1
Написати програму, що використовує функцію, яка повертає з переданого їй рядка три останні букви.
Код програми:
#include <stdio.h>
#include <string.h>
#include <conio.h>
void Last_Letters(char* s1, char* s2) {
int l = strlen(s1);
for (int i = 0; i < 3; i++)
s2[i] = s1[l - 3 + i];
s2[3] = '\0';
}
int main(void) {
char s1[100], s2[4];
puts("Enter String");
gets(s1);
Last_Letters(s1, s2);
printf("Result: %s", s2);
_getch();
return 0;
}
Результат виконання:
/
Програма №2
Створити клас three_d для роботи з точками трьохмірного простору (змінні типу float). Написати програму, яка використовуючи перевантажені оператори вводу і виводу, демонструє ввід і вивід елементів даного класу (на прикладі 4-ох елементів типу three_d).
Код програми:
#include <iostream>
#include <conio.h>
using namespace std;
class Three_D {
float x;
float y;
float z;
public:
Three_D() {
x = y = z = 0;
}
Three_D(float a) {
x = y = z = a;
}
Three_D(float a, float b, float c) {
x = a;
y = b;
z = c;
}
friend ostream& operator << (ostream&, Three_D);
};
ostream& operator << (ostream& out, Three_D obj) {
out << "(" << obj.x << ", " << obj.y << ", " << obj.z << ")" << endl;
return out;
}
int main() {
Three_D p1, p2(1.9, 2.8, 3.7), p3(9.1, 8.2, 7.3), p4(3.14);
cout << "Point 1: " << p1 << endl;
cout << "Point 2: " << p2 << endl;
cout << "Point 3: " << p3 << endl;
cout << "Point 4: " << p4 << endl;
_getch();
return 0;
}
Результат виконання:
/
Програма №3
Описати базовий клас з двома захищеними змінними фіксованого типу. Описати в ньому функції задання цих змінних і виводу (cout) на екран. Створити два похідних класи: другий - похідний від першого. Використовуючи принцип наслідування, в першому похідному класі реалізувати знаходження максимального елемента а в другому - мінімального елемента. В основній функції main вивести на екран ці значення шляхом звертання до відповідних функцій класів.
Код програми:
#include <iostream>
#include <conio.h>
using namespace std;
class First_Class {
protected:
int a, b;
public:
First_Class() {
a = b = 0;
}
void Set(int c, int d) {
a = c;
b = d;
}
void Show() {
cout << "A = " << a << endl;
cout << "B = " << b << endl;
}
};
class Second_Class :virtual public First_Class {
public:
Second_Class() {
First_Class();
}
int Max() {
return a > b ? a : b;
}
};
class Third_Class :virtual public Second_Class {
public:
Third_Class() {
Second_Class();
}
int Min() {
return a < b ? a : b;
}
};
int main() {
int a, b;
Third_Class obj;
cout << "Enter A" << endl;
cin >> a;
cout << "Enter B" << endl;
cin >> b;
obj.Set(a, b);
obj.Show();
cout << "Maximum: " << obj.Max() << endl;
cout << "Minimum: " << obj.Min() << endl;
_getch();
return 0;
}
Результат виконання:
/
Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть
або зареєструйтесь.
Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!
Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!