Лабораторна робота №8 Графи.Обхід графу.Пошук

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
О
Факультет:
КН
Кафедра:
Інформаційних систем та мереж (ІСМ)

Інформація про роботу

Рік:
2016
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Теорiя алгоритмiв i математичнi основи представленння знань
Варіант:
13

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Міністерство освіти та науки України Національний університет “ Львівська політехніка” Кафедра Інформаційних систем та мереж ЗВІТ про виконання лабораторної роботи №8 на тему: " Графи. Обхід графу. Пошук. " з дисципліни: “ Теорія алгоритмів ” Варіант №13 Графічна схема алгоритму розв’язування задачі:  Рис1. Блок-схема Пояснення: Програма призначена для виявлення петель у зваженому графі. В результаті виконання на екрані з'являється повідомлення про те, які саме вершини є петлями. Текст програми на мові С++: #include <stdio.h> #include <iostream>; #include <conio.h>; #include <time.h>; using namespace std; //Оголошення функцій void arrOut(int**, double, double); void random_matrix(int**, double, double); void input(int**, double, double); int** n(double, double,int); int** change(int**, double, double); //Main function int main(){ double rowCount, colCount, type_of_writing; int** arr1; //Кількість рядків і стовпців, з яких складається матриця суміжності n: cout << "Kilkist vershyn hrafa: "; cin >> rowCount; colCount = rowCount; cout<<"Choose type of writing matrix:\n1.Random generate.\n2.From keyboard.\n"; cin>>type_of_writing; if(cin.fail() || (rowCount<=0) || (colCount<=0)) { cout<<"Error!"<<endl; system("pause"); } arr1=n(rowCount, colCount,type_of_writing); //Наповнення матриці суміжності різними значеннями cout << "Your matrix: \n"; //Виведення матрицi суміжності arrOut(arr1, rowCount, colCount); change(arr1, rowCount, colCount); //Виклик функції, яка виявляє петлі у графі for (int i=0; i<rowCount; i++) //Звільнення із динамічної пам'яті delete arr1[i]; delete arr1; getch(); return 0; } void arrOut(int** arr1, double rowCount, double colCount){ for (int i=0; i<rowCount; i++){ for (int j=0; j<colCount; j++) cout <<arr1[i][j] << "\t"; cout << "\n"; } } void random_matrix(int** arr1, double rowCount, double colCount){ srand((unsigned)time(NULL)); int Low=6, High=20; for(int i=0; i<rowCount; i++) for(int j=0; j<colCount; j++) arr1[i][j]=Low+rand()%(High-Low+1);// Випадкове заповнення } void input(int** arr1, double rowCount, double colCount){ for(int i=0; i<rowCount; i++) for(int j=0; j<colCount; j++){ cout<<"a["<<i<<"]["<<j<<"]="; cin>>arr1[i][j]; if(cin.fail()) { cout<<"Error!"<<endl; system("pause"); } } } int** n(double rowCount, double colCount, int type_of_writing){ int** arr1 = new int*[(int)rowCount]; for (int i=0; i<rowCount; i++) arr1[i] = new int[(int)colCount]; if(type_of_writing==1) random_matrix(arr1, rowCount, colCount); else input(arr1, rowCount, colCount); return arr1; } int** change(int** arr1, double rowCount, double colCount){ for(int i=0; i<rowCount; i++) for(int j=0; j<colCount; j++){ if((i==j)&& (arr1[i][j]!=0)) cout<<"a["<<i<<"]["<<j<<"] = PETLIA"<<endl; // Умова виявлення петлі }return 0; } Результати комп'ютерної реалізації програми Користувач вводить кількість вершин графа. Далі на екрані з'являється повідомлення про те, яким способом користувач хоче заповнити матрицю суміжності. Після її заповнення на екран виводяться вершини, які у свою чергу є петлями. В цій лабораторній я оперую форматами даних - double, int. Скріншоти виконання програми: Висновок: На даній лабораторній роботі я створив програму, яка у заданому таблицею суміжності графі, знаходить петлі. Обмеження на застосування програми визначається форматом вхідних даних. Врахував можливі збої у програмі при некоректно введених даних. Також, я вдосконалив свої навички у роботі з середовищем Microsoft Visual Studio 2010, роботу з рядками символів, роботу з циклами та розгалуженням на мові програмування C++.
Антиботан аватар за замовчуванням

10.11.2016 20:11-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!