Успадкування. Ієрархія класів. Побудова ієрархії класів

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
О
Факультет:
УІ
Кафедра:
ЗІ

Інформація про роботу

Рік:
2016
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Основи програмування та алгоритмічні мови
Група:
УІ-11
Варіант:
20

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Міністерствоосвіти і науки Національний університет „Львівська політехніка” Кафедра ЗІ Напрямок УІ / ЗВІТ до лабораторної роботи №6(а) з курсу: «Технології програмування» на тему: «Успадкування. Ієрархія класів. Побудова ієрархії класів» Мета роботи - вивчити інструкції мови C#. Навчитися складати та відлагоджувати розрахункові програми з розгалуженими та циклічними структурами. 1.Завдання. Скласти блок-схему алгоритму та програму мовою С# для табулювання функції  за таких умов . Забезпечити ввід значень інтервалу і кроку табулювання з клавіатури і вивід результатів на дисплей. 2. Блок-схема алгоритму set_x(double a) Get_x()   Set_A() Set_B() Set_H()  Set_Vars() / Calresult() / Show_Ansvor()  Start_Tab()  Strt()  Main(string[] args)  3.Список ідентифікаторів констант, змінних, процедур і функцій, використаних у блок-схемі алгоритму і програмі, та їх пояснення. x – змінна дійсного типу, відносно якої проводиться табулювання; y -- змінна які надається значення виразу; а – нижня межа; b – верхня межа; h – крок; Main() –головна ф-ція; Console – клас який представляє стандартні потоки консольних застосувань: вхідний, вихідний і потік повідомлень про помилки; Write()–записує задане рядкове значення в стандартний вихідний потік; WriteLine()– метод аналогічний методу Write() але після його виконання слідує новий рядок; Parse () - перетворює рядкову константу в числову; ReadLine() - зчитує рядок з вхідного потоку; Math –клас в якому містяться математичніф-ції; Log(х) – повертає логарифм вкачаного числа; Atan(x) –повертає тангенс вказаного кута. 4.Код алгоритму. using System; namespace учоба { class Program { static void Main(string[] args) { lab_A lol = new lab_A(); lol.Strt(); } } class lab_A { private Double a, b, x, h, y; void set_x(double a) { x = a; } double Get_x() { return x; } void Set_A() { Console.Write("a="); a = double.Parse(Console.ReadLine()); } void Set_B() { Console.Write("b="); b = double.Parse(Console.ReadLine()); } void Set_H() { Console.Write("h="); h = double.Parse(Console.ReadLine()); } void Set_Vars() { Set_A(); Set_B(); Set_H(); set_x(a); } double Calresult() { if (x < 1) { return (Math.Atan(1/x)); } else if (x < 3) { return (Math.Atan(1 / x)); } else { return (1/(1+Math.Log(x))); } } void Show_Ansvor() { Console.WriteLine("x=" + Get_x() + "\t" + "y=" + Calresult()); } void Start_Tab() { while (Get_x() <= b) { Show_Ansvor(); set_x(Get_x() + h); } } public void Strt() { Set_Vars(); Start_Tab(); } } } 5. Результат роботи програми.  Висновок вивчив інструкції мови C#. Навчився складати та відлагоджувати розрахункові програми з розгалуженими та циклічними структурами.
Антиботан аватар за замовчуванням

11.12.2016 17:12-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!