Успадкування. Ієрархія класів. Побудова ієрархії класів

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
ЗІ
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2016
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Алгоритмічні мови та програмування Частина 2
Варіант:
15

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» / З В І Т до лабораторної роботи №6 з курсу: «Алгоритмічні мови та програмування, Ч.2» на тему: «Успадкування. Ієрархія класів. Побудова ієрархії класів» Варіант № 15 Львів-2016 Мета роботи – вивчити інструкції мови C#. Навчитися складати та відлагоджувати розрахункові програми з розгалуженими та циклічними структурами. 1.1.Завдання Скласти блок-схеми алгоритмів та програми мовою С# для табулювання функцій. Забезпечити ввід значень інтервалу, кроку і похибки табулювання з клавіатури і вивід результатів на дисплей. Табулювання функції, що вибирається залежно від значення аргумента, на проміжку [a, b] з кроком табуляції h. / 1.2. Блок-схема алгоритму програми Метод «Main ()»/ Метод «Vvid ()» / Метод «cycle ()» / Метод «Vyvid ()» / 1.3.Список ідентифікаторів констант, змінних, процедур і функцій, використаних у блок-схемі алгоритму і програмі, та їх пояснення. X – змінні дійсного типу, яка є аргументом виразу; a, b – змінні дійсного типу, які визначають інтервал; h – змінна дійсного типу, яка визначає крок; y – змінна дійсного типу, якій надається значення результату обчислення виразу; Main( ) – головний метод; Console.ReadLine() – метод, що затримує вікно консолю; private – рівень доступу, у якому члени доступні лише з поточного класу ; public – рівень доступу, у якому члени доступні з будь-якого місця програми; double – тип, з плаваючою точкою подвійної точності; Console.Write – метод, що виводить текст на екран; double.Parse – метод, що переводить дані типу string в double; Console.ReadLine() – метод, що зчитує дані з консолю; vyvid() – метод, що відповідає за вивід допоміжного тексту на екран і зчитування з екрану значення змінних; cycle() – метод, що відповідає за обрахування виразу; Math.Exp() – метод, що повертає значення експоненти; Math.Atan() – метод, що повертає значення арктангенса; Math.Tan() – метод, що повертає значення тангенса від числа; Math.Pow() – метод, до повертає значення числа піднесеного до вказаного степеня; Math.Sin() – метод, що повертає значення синуса від числа; Math.Log() – метод, яка повертає значення натурального логарифма; Tabul() – метод, що відповідає за табуляцію функції; for (…) – цикл з передумовою; Vyvid() – метод, що відповідає за виведення результату обрахунку. 1.4.Текст програми using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; using System.Threading.Tasks; using static System.Math; namespace Laba2a { class Vykonannia { static void Main(string[] args) { Lab2 lab = new Lab2(); lab.Vvid(); lab.cycle(); lab.Vyvid(); Console.ReadLine(); } } class Lab2 : BaseMath { public void Vvid() { Console.WriteLine("Vvedit a"); a = Convert.ToDouble(Console.ReadLine()); Console.WriteLine("Vvedit b"); b = Convert.ToDouble(Console.ReadLine()); Console.WriteLine("Vvedit h"); h = Convert.ToDouble(Console.ReadLine()); } public override void Vyvid() { Console.WriteLine(String.Format("x={0:F20} y={0:F20}", x, y)); } } abstract class BaseMath { public double h, a, b, x, y; public void cycle() { for (x = a; x <= b + h / 10; x += h) { if (x < +8) y = Pow((x * x - 1), (x - 7)); else if (x > 8 && x <= 9) y = 1 / (Sin(x) + Abs(Cos(x))); else if (x > 9) y = Log10(Exp(x) + 4); Vyvid(); } } public abstract void Vyvid(); } } 1.5.Результат роботи програми / 2.1 Задання Скласти блок-схеми алгоритмів та програми мовою С# для табулювання функцій. Забезпечити ввід значень інтервалу, кроку і похибки табулювання з клавіатури і вивід результатів на дисплей. табулювання функції, представленої рядом , на інтервалі [a, b] з кроком табуляції h та абсолютною похибкою d. Оцінку похибки здійснювати за значенням модуля чергового члена ряду. / 2.2 Блок-схема алгоритму програми Метод «Main ()» / Метод «Read1» / Метод «Rah ()» / Метод «Vyv ()» / Метод «Tabul ()» / 3.2 Список ідентифікаторів констант, змінних, процедур і функцій, використаних у блок-схемі алгоритму і програмі, та їх пояснення. x – змінні дійсного типу, які є аргументами виразу; a, b – змінні дійсного типу, які визначають інтервал; h – змінна дійсного типу, яка визначає крок; d – змінна дійсного типу, що є похибкою; y – змінна дійсного типу, що є абсолютною похибкою виразу; S – змінна дійсного типу, якій надається значення результату обчислення виразу; n – змінна цілого типу, яка є аргументом виразу і оператору циклу з післяумовою; Main( ) – головний метод; Console.ReadLine() – метод, що затримує вікно консолю; public – рівень доступу, у якому члени доступні з будь-якого місця програми; double – тип, з плаваючою точкою подвійної точності; int – цілий знаковий тип; Console.Write – метод, що виводить текст на екран; Convert.ToDouble – метод, що переводить дані типу string в double; Console.ReadLine() – метод, що зчитує дані з консолю; Read1() – метод, що відповідає за вивід допоміжного тексту на екран і зчитування з екрану значення змінних; Rah() – метод, що відповідає за обрахування виразу; Math.Pow() – метод, до повертає значення числа піднесеного до вказаного степеня; Math.Sin() – метод, що повертає значення синуса від числа; Tabul() – метод, що відповідає за табуляцію функції; for (…) – цикл з передумовою; do … while(…) – цикл з післяумовою; Vyv() – метод, що відповідає за виведення результату обрахунку. 4.2 Остаточна версія програми using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; using System.Threading.Tasks; using static System.Math; namespace Laba2b { class Program { static void Main(string[] args) { Tab y = new Tab(); y.Read1(); y.Tabul(); Console.ReadLine(); } } class Obr { public double a, b, h, d, S, y, x; public int n = 1; const int m = 3; public void Read1() { Console.WriteLine("a="); a = Convert.ToDouble(Console.ReadLine()); Console.WriteLine("b="); b = Convert.ToDouble(Console.ReadLine()); Console.WriteLine("h="); h = Convert.ToDouble(Console.ReadLine()); Console.WriteLine("d="); d = Convert.ToDouble(Console.ReadLine()); } public long factorial(long value) { long result = 1; for (long i = 2; i <= value; i++) { result *= i; } return result; } public void Rah() { y = (((m + n - 1) / (double)(factorial(n))) * Pow(x, n)); } public void Vyv() { Console.WriteLine("x={0} \t S={1} \t pohybka={2} \n", x, S, Abs(y)); } } class Tab : Obr { public void Tabul() { for (x = a; x < b + h / 10; x += h) { S = 1; n = 1; y = 0; do { S += y; Rah(); n++; } while (Abs(y) > d); Vyv(); } } } } 5.2 Результати роботи програми / Висновок На цій лабораторні роботі ми вивчили інструкції мови C#. Навчилися складати та відлагоджувати розрахункові програми з розгалуженими та циклічними структурами. Навчилися працювати з циклами “for” та “do while”. Склали блок-схеми алгоритмів та програми мовою С# для табулювання функцій з похибкою та без похибки.
Антиботан аватар за замовчуванням

14.12.2016 20:12-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!