лабораторна робота 1

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
ЗІ
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2016
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Алгоритмічні мови та програмування Частина 2
Варіант:
22

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА”  З В І Т до лабораторної роботи №5 З КУРСІВ «ТЕХНОЛОГІЇ ПРОГРАМУВАННЯ» ТА «АЛГОРИТМІЧНІ МОВИ ТА ПРОГРАМУВАННЯ, Ч. 2» Варіант № 22 Мета роботи – вивчити базові принципи об’єктно-орієнтованого програмування на прикладі алгоритмічної мови C#. Навчитися складати та відлагоджуватипрості розрахункові програми лінійної структури. ОСНОВНІ ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ Головне в мові С# – реалізація принципів об’єктно-орієнтованого програмування (ООП). Об’єктно-орієнтовна методика невіддільна від С# і всі С#-програми в якійсь мірі мають об’єктну орієнтацію. Тому, перш ніж приступати до написання навіть простої С#-програми, необхідно зрозуміти основні принципи ООП. Для підтримки принципів об’єктно-орієнтованого програмування всі ООП–мови, включаючи С#, мають три характерні риси: інкапсуляцію, поліморфізм і наслідування. Інкапсуляція – це механізм програмування, який зв’язує код (дії) і дані, якими він маніпулює, і при цьому охороняє їх від втручання зовні і неправильного використання. Поліморфізм – це властивість яка дозволяє одному інтерфейсу отримувати доступ до цілого класу дій. Наслідування – це процес завдяки якому один об’єкт може отримувати властивості другого. 1.Завдання Скласти програму мовою C# для розрахунку значення виразу, при x=12,394, y=7,139. Забезпечити ввід аргументів з клавіатури та вивід результату на дисплей. 2. Блок-схема алгоритму програми Main() Vvid() Obch() Vyvid() 3. Список ідентифікаторів констант, змінних, методів, використаних у блок-схемі алгоритму і програмі, та їх пояснення. x- змінна плаваючого типу(double), аргумент виразу; y – змінна плаваючого типу(double), аргумент виразу; z – змінна плаваючого типу(double), якій надається значення обчислення результату виразу; usingSystem – директива препроцесору, задіює область імен з системними базовими класами; usingstaticSystem.Math- директива препроцесору, задіює бібліотеку математичних функцій; namespace Laba1– простір імен, використовується для оголошення області, яка містить набір пов’язаних об’єктів; classProgram– об’єкт, який містить код; staticvoidMain() – головний метод програми; string- тип даних представляє послідовність з нуля або більше символів в кодуванні Юнікод. double – тип даних з плаваючою крапкою подвійної точності; Console.WriteLine()– метод, який виводить дані на екран; Console.ReadLine() – метод, який зчитує дані з клавіатури; Sqrt() – метод, котртй знаходить квадратний корінь з числа; Tan() – метод, яктй повертає тангенс параметра; Pow() – метод, який повертає значення параметра піднесене до певного степеня; 4.Текст програми using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; using System.Threading.Tasks; namespace laba1 { class Program { static void Main(string[] args) { Lab1 lab = new Lab1(); lab.Scan(); lab.Vyraz(); lab.Vyvid(); Console.ReadLine(); } } class Lab1 { double x, y, s; public void Scan () { Console.WriteLine("Enter x"); x = Convert.ToDouble(Console.ReadLine()); Console.WriteLine("Enter z"); y = Convert.ToDouble(Console.ReadLine()); } public void Vyraz () { s= Math.Sqrt(Math.Abs(Math.Tan(x))+Math.Pow((x+y),Math.Log10(x))); } public void Vyvid() { Console.Write("s=" + s); } } } 5.Результат виконання програми / 6.Висновок Виконуючи дану лабораторну роботу я ознайомився з базовими принципами об’єктно-орієнтованого програмування на прикладі алгоритмічної мови C#. Навчився складати та відлагоджувати прості розрахункові програми лінійної структури. Дізнався, що блок-схеми потрібно складати для кожного класу.
Антиботан аватар за замовчуванням

15.12.2016 20:12-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!