ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
“УЖГОРОДСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ”
Факультет інформаційних технологій
Лабораторна робота №17
Лабораторна робота №16.
Тема: Побудова анімаційних зображень
Мета: Вивчення і застосування методів побудови рухомих графічних об'єктів.
Вивчити питання: Графічний режим. Константи модуля Graph. Стандартні графічні процедури і функції. Побудова графічних примітивів. Зображення і стилі. Стандартні засоби для роботи з відеосторінками. Мультиплікація. Вивід текстової інформації. Обробка помилок.
Завдання до роботи:
Скласти програму на мові Pascal для побудови об'єкта, який рухається за однією з траєкторій: y=x, по колу, за синусоїдою. Рух організувати зліва праворуч чи згори до низу та у зворотному напрямку. Оформити звіт про виконання роботи та завантажити його в системі електронного навчання ДВНЗ «УжНУ» в установлений термін.
ХІД РОБОТИ
uses crt,graph;
var x,y,r,a,x0:integer;
procedure Trg(x,y,d:integer);
var ax,ay,bx,by,cx,cy:integer;
begin
ax:=x;ay:=y-d;
bx:=x-round(d*cos(pi/6));by:=y+round(d*sin(pi/6));
cx:=x+round(d*cos(pi/6));cy:=y+round(d*sin(pi/6));
line(ax,ay,bx,by);
line(bx,by,cx,cy);
line(cx,cy,ax,ay);
end;
begin
x:=0;
initgraph(x,y,'');
x0:=getmaxX div 2;
r:=10;
a:=100;
x:=getmaxX div 2;
y:=r;
while y<getmaxY do
begin
x:=x0-round(sin(y*pi/180)*a);
setcolor(14);
Trg(x,y,r);
delay(20);
setcolor(0);
Trg(x,y,r);
y:=y+1;
end;
while y>0 do
begin
x:=x0-round(sin(y*pi/180)*a);
setcolor(14);
Trg(x,y,r);
delay(20);
setcolor(0);
Trg(x,y,r);
y:=y-1;
end;
setcolor(12);
outtextXY(getmaxX div 2-50,getmaxY-30, 'end ');
readln
end.
//
ВИСНОВОК
За допомогою даної лабораторної роботи я вивчила методи побудови рухомих графічних об'єктів та навчилася їх застосовувати.