Успадкування. Ієрархія класів. Побудова ієрархії класів. Частина 2

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
ІКТА
Факультет:
ЗІ
Кафедра:
БІК

Інформація про роботу

Рік:
2016
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Технологія програмування та створення програмних продуктів
Група:
БІ 11
Варіант:
Варіант 6

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» ІКТА Кафедра БІТ  З В І Т до лабораторної роботи №2 (б) з курсу: «Технології програмування» на тему: «Успадкування. Ієрархія класів. Побудова ієрархії класів» Варіант № 6 Мета роботи – вивчити інструкції мови C#. Навчитися складати та відлагоджувати розрахункові програми з розгалуженими та циклічними структурами. Завдання Скласти блок-схеми алгоритмів та програми мовою С# для табулювання функції, представленої рядом , на проміжку [-1, 1] з кроком табуляції 0.5 та абсолютною похибкою 0.001. Забезпечити ввід значень інтервалу, кроку і похибки табулювання з клавіатури і вивід результатів на дисплей. Блок-схема алгоритму програми Метод «Main ()» / Метод «Read1 ()»/ Метод «Rah ()» / Метод «Vyv ()» / Метод «Tabul ()» / Список ідентифікаторів констант, змінних, процедур і функцій, використаних у блок-схемі алгоритму і програмі, та їх пояснення. x – змінні дійсного типу, які є аргументами виразу; a, b – змінні дійсного типу, які визначають інтервал; h – змінна дійсного типу, яка визначає крок; d – змінна дійсного типу, що є похибкою; y – змінна дійсного типу, що є абсолютною похибкою виразу; S – змінна дійсного типу, якій надається значення результату обчислення виразу; k – змінна цілого типу, яка є аргументом виразу і оператору циклу з післяумовою; Main( ) – головний метод; Console.ReadLine() – метод, що затримує вікно консолю; public – рівень доступу, у якому члени доступні з будь-якого місця програми; double – тип, з плаваючою точкою подвійної точності; int – цілий знаковий тип; Console.Write – метод, що виводить текст на екран; double.Parse – метод, що переводить дані типу string в double; Console.ReadLine() – метод, що зчитує дані з консолю; Read1() – метод, що відповідає за вивід допоміжного тексту на екран і зчитування з екрану значення змінних; Rah() – метод, що відповідає за обрахування виразу; Math.Pow() – метод, до повертає значення числа піднесеного до вказаного степеня; Math.Sin() – метод, що повертає значення синуса від числа; Tabul() – метод, що відповідає за табуляцію функції; for (…) – цикл з передумовою; do … while(…) – цикл з післяумовою; Vyv() – метод, що відповідає за виведення результату обрахунку. Остаточна версія програми using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; using System.Threading.Tasks; namespace ConsoleApplication1 { class Program { static void Main(string[] args) { Tab z = new Tab(); z.Read1(); z.Tabul(); Console.ReadLine(); } } class Obr { public double a,b,h,d,S,y,x; public int k; public void Read1() { Console.Write("a="); a = double.Parse(Console.ReadLine()); Console.Write("b="); b = double.Parse(Console.ReadLine()); Console.Write("h="); h = double.Parse(Console.ReadLine()); Console.Write("d="); d = double.Parse(Console.ReadLine()); } public void Rah() { y = (Math.Pow(-1, k) * x) / (k * (k + 1)) * Math.Sin(2 * k + 1); } public void Vyv() { Console.WriteLine("x={0} \t S={1} \t pohybka={2} \n", x, S, Math.Abs(y)); } } class Tab : Obr { public void Tabul() { for (x = a; x < b+h/6; x += h) { S = 0; k = 1; y=0; do { S += y; Rah(); k++; } while (Math.Abs(y) > d); Vyv(); } } } } Результати роботи програми /
Антиботан аватар за замовчуванням

08.05.2018 22:05-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!