Програма тестування студентів

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Інші
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Педагогічний
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2024
Тип роботи:
Курсовий проект
Предмет:
Програмування мовою С

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

ВСТУП Даний курсовий проект надає можливість торкнутися важливих питань, які стосуються розробки досить розповсюджених на даний час педагогічних програмних засобів — систем тестування. Навряд чи буде помилкою сказати, що одна з основних частин педагогічної роботи — це щоденна перевірка знань учнів. Тому не випадково в усьому світі склалося стійке прагнення поступово перекласти цю перевірку на комп’ютер, у тій мірі, в якій це можливо. На відміну від педагога комп’ютер не засмучується при слабких знаннях випробуваних, а спокійно радить їм вивчити ще раз те, що треба знати. Такого роду порада комп’ютерного помічника може повторюватися доти, поки весь необхідний матеріал не буде освоєний кожним студентом при заданому рівні якості знань. [1] По-справжньому тести можуть бути потрібні при сучасній організації навчального процесу. Будучи обов’язковою частиною багатьох педагогічних новацій, тести дозволяють одержати об’єктивні оцінки рівня знань, умінь, навичок і представлень, забезпечити індивідуальний темп навчання, пробіли в поточній і підсумковій підготовці. У поєднанні з персональними комп’ютерами і новими педагогічними програмними засобами тести допомагають перейти до створення сучасних систем адаптивного навчання і контролю — найбільш ефективних форм наукової організації навчального процесу. Нерідко вважається, що знайти правильну відповідь набагато легше, ніж формулювати її самому. Однак у добре зроблених завданнях незнаючому студентові неправильні відповіді часто здаються більш правдоподібними, ніж правильні. Талант розроблювача тесту розкривається в процесі створення саме неправильних, але дуже правдоподібних відповідей. Інше заперечення — що тестове завдання з вибором одного або декількох правильних відповідей підходить тільки для оцінки знань так званого нижчого рівня. Знайти правильну відповідь можна тоді, коли є знання. Якість освіти в сучасному інформаційному суспільстві багато в чому залежить від якості функціонування систем автоматизованого тестового контролю знань. Основні методи — тестування і рейтинг. Розробляються і використовуються тести викладацькі, кафедральні, факультетські, ректорські і атестаційні, проводиться рейтинг студентів, студентських груп, викладачів, кафедр, факультетів, вузів. [2] 1 ПРИЗНАЧЕННЯ ТА ОБЛАСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ Слово «тест» викликає у викладачів різні уявлення. Одні вважають, що це питання або завдання з одним готовим відповіддю, який треба вгадати. Інші вважають тест формою гри або забави. Треті намагаються витлумачити це як переклад з англійської слова «test», (проба, випробування, перевірка). Загалом, з цього питання немає єдності думок. У наші дні існує багато видів тестів, тому дати універсальне визначення для всіх цих видів навряд чи можна. Традиційний тест являє собою стандартизований метод діагностики рівня і структури підготовленості. У такому тесті всі випробовувані відповідають на одні й ті ж завдання, в однаковий час, в однакових умовах і з однаковими правилами оцінювання відповідей. Головна мета застосування традиційних тестів - встановити рівень знань. І на цій основі визначити місце (або рейтинг) кожного на заданій множині тестованих студентів. Для досягнення цієї мети можна створити незліченну кількість тестів, і всі вони можуть відповідати досягненню поставленої задачі. Педагогічний тест визначається як система завдань зростаючої складності, специфічної форми, що дозволяє якісно та ефективно виміряти рівень і оцінити структуру підготовленості учнів. Для кращого розуміння цього визначення корисно дати короткий тлумачення його основних термінів. [3] Специфічна форма тестових завдань відрізняється тим, що завдання тесту являють собою не питання і не завдання, а завдання, сформульовані у формі висловлювань, істинних або помилкових, залежно від відповідей. Традиційні питання, навпаки, істинними або помилковими не бувають, а відповіді на них нерідко настільки невизначені і багатослівні, що для виявлення їх правильності потрібні помітні, в сумарному обчисленні, витрати інтелектуальної енергії викладачів. У цьому сенсі традиційні питання і відповіді нетехнологічними, і тому їх краще не включати в тест. Відповідь на завдання педагогічного тесту являє собою короткий судження, пов'язане за змістом і за формою до змісту завдання. Кожному завдання ставляться у відповідність відповіді правильні і неправильні. Критерії правильності заздалегідь визначаються авторами тесту. Імовірність правильної відповіді на будь-яке завдання залежить від співвідношення рівня знань випробуваного і рівня складності завдання. Інструкція для досліджуваних в таких випадках може бути такою: «Обведіть кружком номер (натискайте на клавішу з номером) найбільш правильного, на ваш погляд, відповіді!» Допомогою тестування частіше інших ознак перевіряються знання, вміння, навички і уявлення. З погляду педагогічних вимірювань корисно ввести два основні показники якості знань - рівень і структура знань. Вони оцінюється за допомогою реєстрації оцінок, як за знання, так і за незнання всіх необхідних компонентів перевіряється матеріалу. Для об'єктивізації цього процесу всі компоненти повинні бути однакові. Однаковими є і правила виставлення оцінок випробуваним. Ці умови відкривають дорогу для об'єктивного порівняння індивідуальних структур знання і не знання. [4] Рівень знань виявляються при аналізі відповідей кожного учня на всі завдання тесту. Чим більше правильних відповідей, тим вище індивідуальний тестовий бал студентів. Зазвичай цей тестовий бал асоціюється з поняттям «рівень знань» та проходить процедуру уточнення на основі тієї чи іншої моделі педагогічного вимірювання. Один і той же рівень знань може бути отриманий за рахунок відповідей на різні завдання. Якщо тестовий бал нижче необхідного рівня (вимірюваного критерію), то проявлені при цьому знання, вміння, навики і уявлення вказують на докритеріальний рівень підготовленості випробуваного. Цей рівень є найпоширенішим і масовим. Для багатьох він виявляється цілком переборним у міру вивчення ними наук і оволодіння майстерністю. Проте деякі, переважно в силу нестачі здібностей і старанності, так і залишаються на цьому рівні. Кожен навчальний заклад повинен прагнути, в першу чергу, до формування правильних індивідуальних структур знань, в яких не було б пробілів (розривів у знаннях), і на цій основі підвищувати рівень підготовки. Рівень знань в значній мірі залежить від особистих зусиль і здібностей учнів, в той час як структура знань помітно залежить від правильної організації навчального процесу, від індивідуалізації навчання, від майстерності педагога, від об'єктивності контролю - загалом, від усього того, чого зазвичай не вистачає. У тестовому завданні увагу педагога приваблює, в першу чергу, зміст і форма. Зміст визначається як відображення фрагмента навчальної дисципліни у тестовій формі, форма - як спосіб зв'язку, упорядкування елементів завдання. Зміст тесту існує, зберігається і передається в одній з чотирьох основних форм завдань. Поза тестових форм ні тест, ні його зміст не існують. [5] Існують два основних види тестів: традиційні та нетрадиційні. Традиційні тести. Тест володіє складом, цілісністю і структурою. Він складається із завдань, правил їх застосування, оцінок за виконання кожного завдання і рекомендацій з інтерпретації тестових результатів. Цілісність тесту означає взаємозв'язок завдань, їх приналежність загальному вимірюваному фактору. Кожне завдання тесту виконує відведену йому роль і тому жодне з них не може бути вилучено з тіста без втрати якості вимірювання. Структуру тесту утворює спосіб зв'язку завдань між собою. В основному, це так звана факторна структура, в якій кожне завдання пов'язане з іншими через загальний зміст і загальну варіацію тестових результатів. Традиційний тест являє собою єдність, щонайменше, трьох систем: змістовної системи знань, описуваної мовою перевіряється навчальної дисципліни; формальної системи завдань зростаючої складності; статистичних характеристик завдань і результатів піддослідних. [6] До нетрадиційних тестам можна віднести тести інтегративні, адаптивні, багатоступінчасті і так звані критеріально-орієнтовані тести. [7] Отже, у даному курсовому проекті була розроблена програма тестування за традиційним типом. Також програма для тестування є універсальною, тому що код легкий до адаптації, тобто її можна застосовувати не тільки для тестування студентів, а ще для тестування школярів або нових співробітників. 2 ОПИС І ОБГРУНТУВАННЯ ПРОЕКТНИХ РІШЕНЬ ЩОДО РОЗРОБКИ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ Для написання курсового проекту треба розглянути програми аналоги. Було обрано декілька програм: ADTester, SunRav TestOfficePro. Ці програми є найпопулярніші за оцінкою роботи в них. Програма ADTester – це пакет програм призначений для проведення тестування. За допомогою ADTester можлива організація проведення тестування в будь-яких освітніх установах, будь то школа, університет або коледж. Тестування може проводитися як з метою виявлення знань учнів у тій чи іншій області, так і для навчальних цілей. [8]  Рисунок 2.1 – Програма ADTester Програма SunRav TestOfficePro – пакет програм для складання тестів, проведення тестування, обробки та аналізу його результатів. Призначений для роботи в локальній мережі і на комп'ютерах, не підключених до мережі.  Рисунок 2.2 – Програма SunRav TestOfficePro Розглянувши програми аналоги було розроблено програму, для тестування знань. Для написання програм мовою С використовуються такі програмні конструкції, як процедура і функція. Процедура і функція - це іменована послідовність описів операторів. При використанні процедур чи функцій C - програма повинна містити текст процедури чи функції і звертання до процедури чи функції. Тексти процедур і функцій містяться в розділ описів процедур і функцій. Процедура може містити такі - же розділи описів, що і C - програма, а саме: розділи опису модулів, міток, констант, типів, перемінних, процедур і функцій. Функцією називається фрагмент програми, у якій передаються параметри, і який повертає значення (або нічого). [9] Перевага функції в тім, що її можна виконати багато разів з різних точок програми. Функція складається з: оголошення – опис того, як вона щось обчислює, оголошення буває тільки одне; викликів – з конкретними значеннями параметрів, що саме вона повинна цього разу обчислити. Для написання будь-якої програми використовується бібліотеки. Бібліотеки дозволяють використовувати розроблений раніше програмний код в різних програмах. Таким чином, програміст може не розробляти частину коду для своєї програми, а скористатися тим, що входить до складу бібліотек. Зазвичай код бібліотек відрізняється якістю, дозволяє писати більш ясний код, зрозумілий більшості програмістів. У мові програмування C код бібліотек являє собою функції, розміщені в файлах, які скомпільовані в об'єктні файли, а ті, у свою чергу, об'єднані в бібліотеки. В одній бібліотеці об'єднуються функції, вирішальні певний тип завдань. Наприклад, існує бібліотека математичних функцій. У кожної бібліотеки повинен бути свій заголовний файл, в якому повинні бути описані прототипи (оголошення) всіх функцій, що містяться в цій бібліотеці. За допомогою заголовків файлів ви "повідомляєте" вашому програмному коду, які бібліотечні функції є і як їх використовувати. При компіляції програми бібліотеки підключаються лінковщик, який викликається gcc. Якщо програмою потрібні тільки стандартні бібліотеки, то додаткових параметрів лінковщик передавати не треба (є винятки), де стандартні бібліотеки знаходяться, і підключить їх автоматично. У всіх інших випадках при компіляції програми потрібно вказати ім'я бібліотеки та її місце розташування. [10] Бібліотеки бувають двох видів - статичні і динамічні. Код першого при компіляції повністю входить до складу виконуваного файлу, що робить програму більш сприятливою для переносу між комп’ютерами. Код динамічних бібліотек не входить у виконуваний файл, останній містить лише посилання на бібліотеку. Якщо динамічна бібліотека буде видалена або переміщена в інше місце, то програма працювати не буде. З іншого боку, використання динамічних бібліотек дозволяє скоротити розмір виконуваного файлу. Також якщо в пам'яті знаходиться дві програми, що використовують одну і ту ж саму динамічну бібліотеку, то остання буде завантажена в пам'ять лише один раз. Функції бібліотеки введення-виведення призначені для читання даних з файлів (або отримання від пристроїв) та запису даних у файл (або пересилання на пристрій). Пристрої розглядаються системою як файли введення-виведення. Наприклад, пристрій необхідно відкривати і закривати точно так само, як і файл. Деякі функції використовують для введення-виведення даних стандартні файли (пристрої) введення-виведення. Однак для більшості функцій ви можете визначати свої власні файли для введення та виведення даних. Для багатьох функцій можна використовувати покажчик на файл, тобто на структуру, яка містить ім'я файлу; для інших ви можете використовувати дескриптор файлу (позитивний цілий ідентифікатор, який присвоюється файлу при його відкритті). Функції вводу-виводу, які зберігаються в бібліотеці мови C (libc.a), здійснюють потоковий ввід-висновок. Для доступу до цих функцій необхідно включити в програму файл stdio.h наступним чином: # Include <stdio.h> Умовний оператор представляє собою конструкцію для обрання варіанта з декількох. Формат оператора: if (вираз) оператор1; [else оператор2;] Виконання оператора if починається з обчислення виразу. Далі виконання здійснюється за наступною схемою: якщо вираз істинний (тобто відмінно від 0), то виконується оператор1; якщо вираз помилковий (тобто дорівнює 0),то виконується оператор2; якщо вираз помилковий і відсутній оператор2 (у квадратні дужки укладена необов'язкова конструкція), то виконується наступний за if оператор. Після виконання оператора if значення передається на наступний оператор програми, якщо послідовність виконання операторів програми не буде примусово порушена використанням операторів переходу. Допускається використання вкладених операторів if. Оператор if може бути включений у конструкцію if або в конструкцію else іншого оператора if. Щоб зробити програму більш читабельною, рекомендується групувати оператори і конструкції у вкладених операторах if, використовуючи фігурні дужки. Якщо ж фігурні дужки опущені, то компілятор зв'язує кожне ключове слово else з найбільш близьким if, для якого немає else. Цикл — різновид керівної конструкції у високорівневих мовах програмування, призначена для організації багаторазового виконання набору інструкцій (команд). Оператор do…while використовується для організації циклічного виконання оператора або серії операторів, які називаються тілом циклу, до тих пір, поки умова не стане хибною. Синтаксис: do <оператор>; while (<логічний_вираз>); Етапи розробки програми: Інтерфейс тесту – представляє собою вікно (форму), на якому розміщені кнопки, текст, а також кнопки для вибору правильної відповіді. Формування файлу з питаннями – для формування файлу з питаннями була розроблена додаткова програма (TestEditor), у цій програмі можна створити будь-який тест, з будь-якого предмету, тобто програма стає універсальною. Після створення тесту програма, у своєму корені створює папку з файлом тесту. Опрацюванням інформації, яка зчитується з файл – з файлу у якому знаходиться тести та варіанти відповідей, зчитується функцією програми та виводиться на екран. Перевірка на правильність відповіді, підрахунок балів – після проходження тесту, програма порівнює обрані відповіді з правильними, потім дані про кількість вірних відповідей передаються у функцію обрахування балів. Максимальна кількість обраних балів за тест 100, далі ця кількість ділиться на загальну кількість питань, після цього програма розуміє скільки балів за одну правильну відповідь. Потім виконується операція множення і виводиться кількість набраних балів за тест. Отже, програма тестування знань студентів використовує в собі особливості її аналогів. Включає в себе всі функції як і в аналогах. 3 РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОЕКТУ Оголошуємо бібліотеки, необхідні для функціонування програми. #include <windows.h> #include <iostream> #include <stdio.h> #include <conio.h> using System; using System.Windows.Forms; using System.IO; using System.Xml; using System.Linq; using Check; Після оголошення бібліотек, записуємо необхідні функції, що будуть виконуватися в програмі. Menu() LoadForm() MainForm(string TestPath, string personName, string theme) FinalForm(string PersonName, string Theme, int NumbersOfQwest, int RightAnswers) Кожна програма, а в нашому випадку, тестування студентів містить меню, що нараховує необхідні функції. Програмний код, що розташований нижче, описує меню програми. public Menu() { InitializeComponent(); } private void pictureBox2_Click(object sender, EventArgs e) { LoadForm LF = new LoadForm(); LF.Show(); this.Hide(); } private void pictureBox1_Click(object sender, EventArgs e) { Application.Exit(); } Інтерфейс меню програми, зображений на рисунку 3.1.  Рисунок 3.1 – Головне меню програми тестування знань Після вікна головного меню, відкривається вікно з вибором: розділу, теми тесту, і веденням ім’я студента, зображено на рисунку 3.2. Програмний код, що розташований нижче, описує частину вибору тесту. public LoadForm() { comboBox1.Items.AddRange(testsDirectory.GetDirectories()); } private void comboBox1_SelectedIndexChanged(object sender, EventArgs e) { ThemeLabel.Text = "Тема тесту: "; DirectoryInfo testsDir = new DirectoryInfo("Tests\\" + comboBox1.Text); listBox1.Items.Clear(); foreach (FileInfo file in testsDir.GetFiles()){ listBox1.Items.Add(Path.GetFileNameWithoutExtension(file.FullName)); } }  Рисунок 3.2 – Вікно для вибору тесту Після заповнення та вибору тесту, відкривається вікно з вибраним тестом. Це вікно складається з декількох частин: місце для питання; місце для відповідей; функціональні кнопки. На рисунку 3.3 зображене вікно тесту, а також програмний код, що описує роботу тесту. Функція MainForm відповідає за відкриття обраного тесту, за відповідною темою. public MainForm(string TestPath, string personName, string theme) { InitializeComponent(); PersonName = personName; Theme = theme; xmlReader = new XmlTextReader(TestPath); xmlReader.Read(); ReadNombers(); LoadQwest(); ShowQwest();} Функція ReadNombers підраховує кількість питань у тесті. public void ReadNombers() { do xmlReader.Read(); while (xmlReader.Name != "qw"); nv = Convert.ToInt32(xmlReader.GetAttribute("numbers")); xmlReader.Read(); } Функція LoadQwest – зчитування та виведення питань з файлу. public void LoadQwest() { position++; if (position > nv) Itog(); else { Цикл відповідає за вивід питання та нумерацію їх. do xmlReader.Read(); while (xmlReader.Name != "q" + position); if (xmlReader.Name == "q" + position) { qw = xmlReader.GetAttribute("text"); right = xmlReader.GetAttribute("right"); xmlReader.Read(); Цикл відповідає за знаходження вірних відповідей у файлі тесту. do xmlReader.Read(); while (xmlReader.Name != "answers"); xmlReader.Read(); answ = xmlReader.Value.Split('|'); } } } Функція призначена для виведення відповідей до кожної з radioButton. public void ShowQwest() { QwLabel.Text = qw radioButton0.Text = answ[0]; radioButton1.Text = answ[1]; radioButton2.Text = answ[2]; radioButton3.Text = answ[3]; pictureBox2.Enabled = false; } Перевірка на вірність відповіді. public void Checked() { if (righting == true) RightAnsw++; } Функція виводу на екран повідомлення про завершення тестування. public void Itog() { MessageBox.Show("Тестування завершено!", "Тестування"); FinalForm FF = new FinalForm(PersonName, Theme, nv, RightAnsw); this.Dispose(); FF.ShowDialog(); } Перевірка radioButton на активність, тобото чи ввімкнуті вони. private void radioButton_CheckedChanged(object sender, EventArgs e) { righting = false; if (radioButton0.Checked) { if (radioButton0.Text == right) righting = true; }  Рисунок 3.3 – Вікно проходження тесту Після проходження тесту, програма видає повідомлення, що тест успішно пройдено та виводить результати на екран. У вікні з результатами програма виводить: ім’я студента; тема тесту; кількість питань; кількість вірних відповідей; кількість балів. На рисунку 3.4 зображене вікно результату тесту, а також програмний код, що описує вивід на екран та підрахування кількості балів за пройдений тест. public FinalForm(string PersonName, string Theme, int NumbersOfQwest, int RightAnswers) { InitializeComponent(); NameLabel.Text += PersonName; ThemeLabel.Text = Theme; NumbersLabel.Text += NumbersOfQwest.ToString(); RightLabel.Text += RightAnswers.ToString(); Mark = mark.MarkClass.Mark(NumbersOfQwest, RightAnswers); MarkLabel.Text += Mark.ToString(); }  Рисунок 3.4 – Виведення результату на екран В ході виконання курсового проекту було розроблено блок-схему роботи програми.  Рисунок 3.5 – Блок-схема програми 4 ІНСТРУКЦІЯ КОРИСТУВАЧА Виконавчий файл курсового проекту знаходиться в файлі Tests.exe. Програма працює у віконному режимі і тому не вимагає потужного апаратного забезпечення і може працювати під ОС Windows 32-бітних версій. На початку програми буде виведене меню (рисунок 4.1), в якому користувач може вибрати один з пунктів: перейти до тесту; вийти з програми.  Рисунок 4.1 – Головне меню програми Якщо користувач натисне на кнопку зеленого кольору, то програма перейде до вікна для вибору тесту. Користувач може вибрати один з декількох тестів, також повинен заповнити поле з ім’ям (рисунок 4.2).  Рисунок 4.2 – Вікно вибору тесту Для того, щоб розпочався тест треба натиснути зелену кнопку, після цього програма перевірить, чи користувач обрав тест та ввів ім’я (рисунок 4.3).  Рисунок 4.3 – Процес проходження тесту Після того як користувач відповість на все питання на екран виведеться повідомлення з результатами тесту (рисунок 4.4).  Рисунок 4.3 – Результат проходження тесту Отже, програма тестування знань студентів містить не важкий інтерфейс, при якому користувач може без будь-яких інструкцій розібратися як пройти тест. Сама програма має графічний інтерфейс, який полегшує сприйняття інформації користувачем. 5 РОЗРАХУНКИ ТА МАТЕРІАЛИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ НАДІЙНІСТЬ ТА ПРАЦЕЗДАТНІСТЬ Надійність програми здійснюється при розрахунку за моделлю Шумана. У цій моделі передбачається, що тестування проводиться в кілька етапів. Кожен етап являє собою виконання програми по набору тестових даних. Виявлені, протягом етапу тестування, помилки реєструються, але не виправляються. По завершенні етапу виправляються всі виявлені на цьому етапі помилки, коригуються тестові набори і проводиться новий етап тестування. Нехай всього проводяться k етапів тестування. Тривалість кожного етапу буде позначено через , а кількість помилок, виявлених на кожному етапі через . Нехай T =  – загальний час тестування;  - загальне число виявлених і не виявлених помилок;  - число помилок. Для знаходження початкової кількості помилок у програмному забезпеченні N використовується рівняння:  (5.1) Тривалість етапів тестування складають t1=20, t2=30, t3=40 год. Кількість відмов на 1-му етапі n1=5, n2=4, n3=1. Тоді n=5+4+1=10 Число помилок, які залишилися в програмному забезпеченні:  = N - n = 7- (2+1+1) = 3 Знайдемо значення C:  Функція надійності програмного забезпечення по завершенні тестування: R (t) =  Отже, дана програма є цілком надійною та придатною для користування нею. Користувач може користуватися програмою не хвилюючись, про те що трапиться якась програмна помилка, що могла би у разі виникнення призвести до неправильної роботи або зупинки програми. ВИСНОВКИ В ході виконання курсового проекту були вивчені основи програмування на мові С. Написання програми сприяло закріпленню теоретичного матеріалу на практиці. Програма перевірки знань студентів – створена для більш швидкої та якісної перевірки знань студентів з предмету. Область її використання необмежена. Перевагою програми є те, що до неї було розроблено додаткову програму, за допомогою якої можна створювати будь-які тести з різних предметів і не тільки. Ця програма, як і будь-яка інша, має деякі недоліки. Наприклад, у ній тільки можуть бути текстові завдання, тобто графічні тести або тести на співставлення створювати в ній не можна. Під час написання програми були освоєні правила роботи з операторами мови С, вивчені функції та методи для написання програм, що працюють з файлами. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 1. Введення до мови C [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://life-prog.ru/view_zam.php?id=2&cat=2&page=1 2. Оператор Switch (C) [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://msdn.microsoft.com/ru-ru/library/66k51h7a.aspx 3. Оператори в мові С [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9E 4. Прата С. Язык программирования С++. Лекции и упражнения. Учебник: Пер. с англ. –СПб.: ДиаСофтЮП, 2003. –1104 с. 5. Мова програмування С/С++ [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.e-olimp.com.ua/articles/26 6. Шилдт Г. - Самоучитель C++ [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://books4study.org.ua/download/85e130fcb9c67397a4c2d56149e1bfc9/462549-book.rar 7. Мова програмування С [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://programming.in.ua/programming/c-language/227-book-programming-c-kernighan.html 8. Алгоритмічні мови та основи програмування: мова С [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://cyb.univ.kiev.ua/library/books/vinnyk-1.pdf 9. Культин Н. C/C++ в задачах и примерах. - БХВ-Петербург, 2009. – 120 с. 10. Як працює оператор Switch [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.cyberforum.ru/blogs/18334/blog91.html
Антиботан аватар за замовчуванням

10.05.2018 15:05-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!