Основи роботи з текстовими даними

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Інші
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2024
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Кросплатформенні засоби програмування

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Міністерство освіти і науки України Кіровоградський національний технічний університет Кафедра програмування та захисту інформації Дисципліна : Кросплатформені мови програмування Лабораторна робота №4 Тема: Основи роботи з текстовими даними МЕТА: Отримати практичні навики розробки мобільних програм під керуванням ОС ANDROID. ЗНАТИ: Основи Eclipse чи Android Studio ЗАВДАННЯ: Використовуючи наявну електронну документацію створити мобільне ПЗ під керуванням ОС Android. Яке складається з двох кнопок та текстового поля. При натискання на кнопку №1 відбувається перехід на новий екран в якому відбувається введення текстових даних. При натисненні кнопки «Збереженні даних» відбувається повернення до головного вікна програми та виведення збережених даних до текстового поля. Отримана інформація повинна відтворитися в текстовому полі головного екрану. При натискання на кнопку №2 розроблене ПЗ завершує свою роботу. package com.nick.krossplatform_laba_4; import android.support.v7.app.AppCompatActivity; import android.os.Bundle; import android.content.Intent; import android.view.View; import android.widget.Button; import android.widget.TextView; public class FirstActivity extends AppCompatActivity { TextView SetName; @Override public void onCreate(Bundle savedInstanceState) { super.onCreate(savedInstanceState); setContentView(R.layout.activity_first); Button firstButton = (Button) findViewById(R.id.firstButton); Button secondButton = (Button) findViewById(R.id.secondButton); firstButton.setOnClickListener(data); secondButton.setOnClickListener(exit); SetName = (TextView) findViewById(R.id.SetName); String txtName = getIntent().getStringExtra("name"); SetName.setText(SetName.getText().toString() + " " + txtName); } View.OnClickListener data = new View.OnClickListener() { @Override public void onClick(View view) { Intent intent = new Intent(FirstActivity.this, SecondActivity.class); startActivity(intent); } }; View.OnClickListener exit = new View.OnClickListener() { @Override public void onClick(View v) { finish(); }};} import android.content.Intent; import android.support.v7.app.AppCompatActivity; import android.os.Bundle; import android.view.View; import android.widget.EditText; public class SecondActivity extends AppCompatActivity{ EditText SetName; @Override public void onCreate(Bundle savedInstanceState) { super.onCreate(savedInstanceState); setContentView(R.layout.activity_second); SetName = (EditText) findViewById(R.id.SetName); } public void goNewView(View v){ switch (v.getId()) { case R.id.btnOne: Intent intent = new Intent(SecondActivity.this, FirstActivity.class); intent.putExtra("name", SetName.getText().toString()); startActivity(intent); break; default: break; }}}  КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ 1. Що таке обробники подій – при виникненні події виконується код всередині обробника подій 2. Наведіть приклад як призначити обробник подій Button – для кнопки використовується OnClikListener, OnLongClikListener. 3. Навіщо потрібен метод findViewById – для того щоб звертатися до елементу за його id. 4. Навіщо потрібен метод setOnClickListener – для того щоб при натисненні на кнопку або елемент, виконувалась дія описана у цьому методі. 5. Розкажіть механізм обробки подій, наведіть приклади – при натисненні на елемент, компілятор звертається по id до обробника подій, та виконує дії описані в тілі обробника.
Антиботан аватар за замовчуванням

13.05.2018 16:05-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!