Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):
Міністерство освіти і науки України
Національний університет «Львівська політехніка»
Кафедра ЕОМ
/
Звіт
до лабораторної роботи № 1
з дисципліни: «Моделювання комп'ютерних систем»
«Вивчення інтегрованого середовища автоматизованого проектування
Active-HDL фірми Aldec Inc»
Варіант №5
Львів 2018
Мета: ознайомитись з принципами автоматизованого проектування ПЛІС за допомогою пакету Active-HDL, вивчити структуру VHDL-проекту, навчитися працювати з засобами управління проектом.
1. Опис засобів Active-HDL для управління проектами.
Design Browse
вікно перегляду проекту, призначене для для відображення інформації про складові елементи (компоненти) проекту:- файли опису пристрою,- використані в проекті бібліотеки,- допоміжні файли проекту, до яких належать макроси та скрипт-файли, файли результатів симуляції роботи пристрою, допоміжні текстові файли,- структуру проекту,
- сигнали та змінні, декларовані в проекті.
HDL Editor
редактор HDL-тексту з можливістю відображення заданих синтаксичних конструкцій мови різними кольорами; завдяки інтеграції редактора із симулятором компонент дозволяє виконувати зручне покрокове відлагодження пристрою і швидко виявляти помилки.
Console
вікно призначене для інтерактивного виводу текстової інформації, зокрема повідомленнь середовища; компонент також призначений для вводу команд середовища (Active-HDL commands).
Waveform Editor
редактор, призначений для графічного відображення та редагування результатів симуляції - часових діаграм.
Language Assistant
компонент є зручним засобом, який дозволяє розробнику використовувати бібліотеку шаблонів опису стандартних примітивних конструкцій та функціональних блоків; Language Assistant дозволяє розміщувати вибрані шаблони безпосередньо в редагованому файлі та створювати свої власні шаблони.
2. Опис структури VHDL-проектy
Яку б функцію не виконувала система, вона має отримувати деякі вхідні дані і виводити деякі вихідні результати. Іншими словами система має спілкуватися із середовищем.
Комунікаційна частина системи називається інтерфейсом. Системнгий інтерфейс описується у VHDL через блок інтерфейсу (entity) або просто інтерфейс, який є базовим елементом проектування будь-якої системи. Як неможливо створити систему без інтерфейсу, так і неможливо створити VHDL-систему без блоку інтерфейса.
Для досягнення певної функціональності дані повинні якось перетворюватись в середині системи. Ця трансформація даних і вивід очікуваних функцій виконується внутрішньою частиною системи, або тілом системи, яке називається архітектурою (architecture).
3. Перелік об’єктів проекту Modulator та їх інтерфейси
До складу проекту Modulator входить чотири обє’кти. Дані об’єкти та їх інтерфейси є такими:
sinGenerator.vhd – генератор синусоїдального сигналу;
entity sinGenerator is
port (
clk: in bit;
sinFreq: in real;
sinEnable: in real;
SIN1: out real:=0.0
);
end sinGenerator;
cosGenerator.vhd – генератор косинусоїдального сигналу;
entity cosGenerator is
port(
clk: in bit;
CosFreq: in integer;
CosEnable: in real;
COS1: out real:=0.0
);
end cosGenerator;
sawGenerator.vhd – генератор пилообразного сигналу;
entity sawGenerator is
port (
clk: in bit;
SawFreq: in integer;
SawEnable: in real;
SAW1: out real:=0.0
);
end sawGenerator;
Multiplier.vhd – 3-ох операндна схема множення;
entity Multiplier is
port(
clk: in bit;
IN1: in real;
IN2: in real;
IN3: in real;
OUT1: in real:=0.0
);
end Multiplier; /
4. Склад та структура проекту, сформованого в результаті роботи. Результатом виконання даної роботи стало створення VHDL-проекту. В проект увійшло три об’єкти:
RS_user.vhd – RS-тригер створений вручну;
RS_master.vhd - RS-тригер створений за допомогою Майстра об’єктів;
Counter.vhd - 4-бітний лічильник створений за допомогою Майстра обєктів;
5. Перелік об'єктів проекту, сформованого в результаті роботи, та їх інтерфейси.
Інтерфейси даних об’єктів:
RS_user.vhd
library IEEE;
use IEEE.std_logic_1164.all;
entity RS_user is
port(
R: in std_logic;
S: in std_logic;
Q: out std_logic;
nQ:out std_logic
);
end RS_user;
RS_master.vhd
library IEEE;
use IEEE.STD_LOGIC_1164.all;
entity RS_master is
port(
R : in STD_LOGIC;
S : in STD_LOGIC;
Q : out STD_LOGIC;
nQ : out STD_LOGIC
);
end RS_master;
--}} End of automatically maintained section
architecture GGG1 of GGG1 is
begin
-- enter your statements here --
end GGG1;
Counter.vhd
-------------------------------------------------------------------------------
--
-- Title : Counter
-- Design : laborat1
-- Author : Time
-- Company : 666
--
-------------------------------------------------------------------------------
--
-- File : Counter.vhd
-- Generated : Fri Feb 16 20:05:58 2018
-- From : interface description file
-- By : Itf2Vhdl ver. 1.22
--
-------------------------------------------------------------------------------
--
-- Description :
--
-------------------------------------------------------------------------------
--{{ Section below this comment is automatically maintained
-- and may be overwritten
--{entity {Counter} architecture {Counter}}
library IEEE;
use IEEE.STD_LOGIC_1164.all;
entity Counter is
port(
CLK : in STD_LOGIC;
RST : in STD_LOGIC;
Q : out STD_LOGIC_VECTOR(3 downto 0)
);
end Counter;
--}} End of automatically maintained section
architecture Counter of Counter is
begin
-- enter your statements here --
end Counter;
6. Висновки
Під час виконання лабораторної роботи я отримав базові навички по проектуванню ПЛІС за допомогою пакету Active-HDL. Також я освоїв структуру VHDL-проекту, здобув навички роботи із засобами управління проектом.
Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть
або зареєструйтесь.
Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!
Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!