Організація роботи з файлами даних та зовнішньою пам’яттю в ОС Android

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
КН
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2018
Тип роботи:
Звіт до лабораторної роботи
Предмет:
Мережеві операційні системи

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Міністерство освіти і науки України Національний університет “Львівська політехніка” / Звіт До Лабораторної роботи №4 З дисципліни: «Мережні операційні системи» На тему: «Організація роботи з файлами даних та зовнішньою пам’яттю в ОС Android» Мета роботи: Оволодіти навичками програмування доступу та управління файлами даних в ОС Android. Теоретичні відомості: Робота з файлами даних Android Файли можна зберігати всередині APK додатки або як ресурси або asset. Ці файли доступні лише для читання. Libgdx використовує тільки asset механізм, так як він надає прямий доступ до байтовим потокам і більше нагадує традиційну файлову систему. Ресурси відмінно надаються для звичайних Android додатків, але викликають проблеми при використанні в іграх. Android здійснює маніпуляції під час їх завантаження, наприклад він автоматично змінює розмір. Asset зберігаються в assets директорії Android проекту і потім автоматично упаковуються в ваш APK при розгортанні програми. Жодне інше додаток не може отримати доступ до цих файлів. Файли також можуть зберігатися у внутрішній пам'яті, де вони доступні для читання і запису. Кожне встановлене додаток має спеціальну виділену внутрішню директорію для зберігання. Ця директорії теж доступна тільки для цього додатка. Ви можете думати про таке сховище як про приватний робочому просторі програми. Нарешті, файли можна зберігати на зовнішньому накопичувачі даних, такому як SD карта. Зовнішні накопичувачі не завжди можуть бути доступні, наприклад користувач може витягнути SD карту. Файли в цьому місці зберігання слід вважати не завжди доступними. Щоб мати можливість запису на зовнішні накопичувачі, вам потрібно буде додати дозволу в AndroidManifest.xml файл, дивіться дозволу нижче. Хід виконання програми Лістинг тестової програми: MainActivity.java package com.university.lab4alter; import android.support.v7.app.AppCompatActivity; import android.os.Bundle; import android.view.View; import android.widget.EditText; import android.widget.TextView; import android.widget.Toast; import java.io.FileInputStream; import java.io.FileOutputStream; import java.io.IOException; public class MainActivity extends AppCompatActivity { private final static String FILE_NAME = "content.txt"; @Override protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) { super.onCreate(savedInstanceState); setContentView(R.layout.activity_main); } // save file public void saveText(View view) { FileOutputStream fos = null; try { EditText textBox = (EditText) findViewById(R.id.save_text); String text = textBox.getText().toString(); fos = openFileOutput(FILE_NAME, MODE_PRIVATE); fos.write(text.getBytes()); Toast.makeText(this, "Файл збережений", Toast.LENGTH_SHORT).show(); } catch (IOException ex) { Toast.makeText(this, ex.getMessage(), Toast.LENGTH_SHORT).show(); } finally { try { if (fos != null) fos.close(); } catch (IOException ex) { Toast.makeText(this, ex.getMessage(), Toast.LENGTH_SHORT).show(); } } } // open file public void openText(View view) { FileInputStream fin = null; TextView textView = (TextView) findViewById(R.id.open_text); try { fin = openFileInput(FILE_NAME); byte[] bytes = new byte[fin.available()]; fin.read(bytes); String text = new String(bytes); textView.setText(text); } catch (IOException ex) { Toast.makeText(this, ex.getMessage(), Toast.LENGTH_SHORT).show(); } finally { try { if (fin != null) fin.close(); } catch (IOException ex) { Toast.makeText(this, ex.getMessage(), Toast.LENGTH_SHORT).show(); } } } } main.xml <?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> <LinearLayout xmlns:android="http://schemas.android.com/apk/res/android" android:layout_width="match_parent" android:layout_height="match_parent" android:orientation="vertical"> <EditText android:id="@+id/save_text" android:layout_width="match_parent" android:layout_height="0dp" android:gravity="start" android:layout_weight="4"/> <Button android:layout_width="wrap_content" android:layout_height="wrap_content" android:layout_gravity="center" android:layout_margin="16dp" android:onClick="saveText" android:text="Зберегти" /> <TextView android:layout_marginTop="80dp" android:id="@+id/open_text" android:layout_width="match_parent" android:layout_height="0dp" android:gravity="start" android:layout_weight="4"/> <Button android:id="@+id/button" android:layout_width="wrap_content" android:layout_height="wrap_content" android:layout_gravity="center" android:layout_margin="16dp" android:onClick="openText" android:text="Відкрити" /> </LinearLayout> Результати виконання програми: / Висновок: На цій лабораторні роботі я отримав навички програмування доступу та управління файлами даних в ОС Android.
Антиботан аватар за замовчуванням

24.11.2018 15:11-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!