Параметризоване програмування

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
КН
Кафедра:
Кафедра ЕОМ

Інформація про роботу

Рік:
2018
Тип роботи:
Звіт до лабораторної роботи
Предмет:
Програмування

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Міністерство освіти і науки України Національний університет “Львівська політехніка” Кафедра ЕОМ / Звіт З лабораторної роботи №7 З дисципліни: «Кросплатформні засоби програмування» На тему: «Параметризоване програмування» Львів 2018 Мета роботи: Оволодіти навиками параметризованого програмування мовою Java. ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ Параметризоване програмування є аналогом шаблонів у С++. Воно полягає у написанні коду, що можна багаторазово застосовувати з об’єктами різних класів. Користувачів параметризованого програмування можна поділити на 3 рівні кваліфікації: ті, що користуються готовими класами; ті, що користуються готовими класами і вміють виправляти помилки, що виникають при їх використанні; ті, що пишуть власні параметризовані класи. Для успішного застосування параметризованого програмування слід навчитися розуміти помилки, що генерує середовище при компіляції програми, що можуть стосуватися, наприклад, неоднозначності визначення спільного суперкласу для всіх переданих об’єктів. З іншої сторони необхідно передбачити захист від присвоєння об’єктів параметризованого класу, що містять об’єкти підкласу об’єктам параметризованого класу, що містять об’єкти суперкласу і дозволити зворотні присвоєння. Для вирішення цієї проблеми у мові Java введено так звані підстановочні типи. Це далеко не всі «підводні камені», що виникають при застосуванні параметризованого програмування. Визначення простого параметризованого класу Параметризований клас – це клас з однією або більше змінними типу. Синтаксис оголошення параметризованого класу: [public] class НазваКласу <параметризованийТип{,параметризованийТип}> {...} Іменувати змінні параметризованих типів прийнято великими літерами. У бібліотеці Java використовується літера Е для позначення типу колекції, К і V – для типів ключа і значення таблиці, Т, U, S та сусідні літери – для позначення довільних типів. Приклад оголошення параметризованого класу: class GenericClass<T, U> { public GenericClass(T first, U second) { this.first = first; this.second = second; } public void setFirst(T first) { this.first = first; } public T getFirst() { return first; } ... private T first; private U second; } Тут T і U – це змінні параметризованих типів, що використовуються по всьому тілу класу для специфікації типу повернення методів, типів полів і локальних змінних. При створенні об’єкту параметризованого класу замість них підставляються реальні типи, що визначаються в трикутних дужках у місці створення об’єкту параметризованого класу. Параметризовані методи Параметризовані методи визначаються в середині як звичайних класів так і параметризованих. На відміну від звичайних методів параметризовані методи мають параметризований тип, що дозволяє за їх допомогою опрацьовувати різнотипні набори даних. Реальні типи для методів, як і для класів, визначаються у місці виклику методу шляхом передачі реального типу у трикутних дужках. Синтаксис оголошення параметризованого методу: Модифікатори <параметризованийТип{,параметризованийТип}> типПовернення назваМетоду(параметри); Синтаксис виклику параметризованого методу: (НазваКласу|НазваОб’єкту).[<перелікТипів>] НазваМетоду(параметри); У мові Java компілятор здатний самостійно визначати типи, що підставляються замість параметризованих типів, тому у трикутних дужках вказувати реальні типи не обов’язково. Проте це може призвести до помилок, якщо компілятор не зможе однозначно визначити єдиний супертип для всіх параметрів. Хід роботи: Завдання: 1) Створити параметризований клас, що реалізує предметну область задану варіантом. Клас має містити мінімум 4 методи опрацювання даних включаючи розміщення та виймання елементів. Парні варіанти реалізують пошук мінімального елементу, непарні – максимального. Написати на мові Java та налагодити програму-драйвер для розробленого класу, яка мстить мінімум 2 різні класи екземпляри яких розмішуються у екземплярі розробленого класу-контейнеру. Програма має розміщуватися в пакеті Група.Прізвище.Lab6 та володіти коментарями, які дозволять автоматично згенерувати документацію до розробленого пакету. 2) Автоматично згенерувати документацію до розробленого пакету. Варіант: 7) Трюм корабля Код програми: package KI43.Husak.Lab7; public interface Goods extends Comparable<Goods>{ public int getNumber(); public void print(); } package KI43.Husak.Lab7; import java.util.ArrayList; public class Comparator<T extends Goods>{ private ArrayList<T> arrayList; public Comparator() { arrayList = new ArrayList<>(); } public T findMax() { if (!arrayList.isEmpty()) { T max = arrayList.get(0); for (int i = 1; i < arrayList.size(); i++) { if (arrayList.get(i).compareTo(max) > 0) { max = arrayList.get(i); } } return max; } return null; } public void addGoods(T goods) { arrayList.add(goods); System.out.println("Element added : "); goods.print(); } public void DeleteBuilding(T goods) { arrayList.remove(goods); } } package KI43.Husak.Lab7; public class Metal implements Goods{ private String metalName; private int number; Metal(String metalName, int number){ this.metalName = metalName; this.number = number; } public String toString() { return "Metal{Metal name = " + metalName + ", Number of metal = " + number + "}"; } @Override public int compareTo(Goods goods) { Integer metalNumber = number; return metalNumber.compareTo(goods.getNumber()); } @Override public int getNumber() { return number; } @Override public void print() { System.out.println(this.toString()); } } package KI43.Husak.Lab7; public class Products implements Goods{ private String productName; private int numberOfProduct; public Products (String productName, int numberOfProduct) { this.productName = productName; this.numberOfProduct = numberOfProduct; } @Override public int compareTo(Goods goods) { Integer number = numberOfProduct; return number.compareTo(goods.getNumber()); } @Override public int getNumber() { return numberOfProduct; } public String toString() { return "Products{Product name = " + productName + ", Number Of Product = " + numberOfProduct + "}"; } @Override public void print() { System.out.println(this.toString()); } } package KI43.Husak.Lab7; public class ComparatorApp { public static void main(String[] args) { Comparator<? super Goods> holdOfTheShip = new Comparator<>(); holdOfTheShip.addGoods(new Metal("sd", 12)); holdOfTheShip.addGoods(new Products("ss", 34)); holdOfTheShip.addGoods(new Metal("sds", 12)); holdOfTheShip.addGoods(new Products("sss", 9)); Goods result = holdOfTheShip.findMax(); System.out.println("In the hold of the ship is the largest such goods :"); result.print(); } } / Рис. 1 Результат роботи програми / Рис. 2 Документація до классу Goods, згенерована автоматично, з допомогою спеціальних коментарів / / Рис. 3 Документація до классу Comprator, згенерована автоматично, з допомогою спеціальних коментарів / / Рис. 4 Документація до классу Products, згенерована автоматично, з допомогою спеціальних коментарів / Рис. 5 Документація до классу Metal, згенерована автоматично, з допомогою спеціальних коментарів / Рис. 6 Документація до классу CompratorApp, згенерована автоматично, з допомогою спеціальних коментарів Висновок: Під час виконання даної лабораторної роботи я оволодів навиками параметризованого програмування мовою Java.
Антиботан аватар за замовчуванням

24.11.2018 20:11-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!