Лабораторна робота №4 Програмування, ч3

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Кафедра ЕОМ

Інформація про роботу

Рік:
2017
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Програмування алгоритмів цифрової обробки сигналів та зображень

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Міністерство освіти і науки України Національний університет «Львівська політехніка» Кафедра ЕОМ  Звіт до лабораторної роботи № 4 з дисципліни «Програмування, частина 3 (Структури даних та алгоритми)» на тему: «Подання в пам’яті комп’ютера статичних даних базових та похідних типів» Варіант № 3 1. МЕТА РОБОТИ Вивчення фундаментальної абстрактної структури даних стек. Набуття практичних навичок побудови стека, дослідження динаміки його вмісту та використання стеків для розв'язання прикладних задач. 2. ПОСТАНОВКА ЗАДАЧІ Змоделювати стек на базі статичного масиву згідно з завданням. Переписати основні операції роботи зі стеком і продемонструвати їх застосування при додаванні та вилученні елементів зі стеку. Для реалізації цього (якщо в завданні не вказано інший спосіб) задати послідовність з К цілих чисел (числа вводити з клавіатури). Всі парні числа додавати в стек, а кожне непарне число має вилучати зі стеку один елемент. Виводити на екран динаміку вмісту стеку під час обробки заданої послідовності. Примітка: не працювати зі стеком як з масивом, а тільки як з абстрактним типом даних. Реалізувати стек, у якому вершина стека вказує на останній елемент стека, а не на перший вільний елемент масиву. Задати послідовність, що складається з цифр 0 і 1. Кожна цифра 1 додається в стек, а кожна цифра 0 вилучає зі стеку один елемент. Вивести на екран динаміку вмісту стеку під час обробки заданої послідовності. 3.РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ 4.ВИСНОВКИ Виконуючи дану лабораторну роботу я познайомився з фундаментальною абстрактною структурою стек. Також навчився будувати стеки ти викорстивувати їх для розв'язання прикладних задач. 5.ДОДАТКИ STACK.H #include <iostream> #include <iomanip> template <typename T> class Stack { private: T *stackPtr; const int _size; int _top; public: Stack(int = 10); ~Stack(); void push(const T & ); void pop(); T top(); void print(); int size() const; }; STACK.CPP #include "Stack.h" using namespace std; template <typename T> Stack<T>::Stack(int maxSize) : _size(maxSize) { stackPtr = new T[_size]; _top = -1; } template <typename T> Stack<T>::~Stack() { delete [] stackPtr; } template <typename T> void Stack<T>::push(const T &value) { if(_top<_size-1){ stackPtr[++_top] = value; } else{ cout<<"Stack is full"<<endl; } } template <typename T> void Stack<T>::pop() { if(_top>-1){ _top--; } else{ cout<<"Stack is empty"<<endl; } } template <typename T> void Stack<T>::print() { for (int ix = _top; ix >= 0; ix--) cout << "|" << setw(2) << stackPtr[ix] << setw(2) << "|" << endl; } template <typename T> int Stack<T>::size() const { return _size; } template <typename T> T Stack<T>::top() { return stackPtr[_top]; } MAIN.CPP #include "Stack.cpp" template <typename T> Stack<T>* func(Stack<T>* stack, bool* range){ for(int i = 0; i < 10; i++){ cout<<"Iteration: "<< i+1 <<endl; if(range[i]){ stack->pop(); } else{ stack->push(1); } stack->print(); } return stack; } int main(){ auto* stack = new Stack<int>(20); bool* range = new bool[10]{1,0,1,0,0,1,0,0,0,0}; stack = func(stack, range); delete stack; delete range; return 0; }
Антиботан аватар за замовчуванням

28.05.2019 17:05-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!