Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):
Міністерство освіти і науки України
Національний університет «Львівська політехніка»
Кафедра ЕОМ
Звіт
до лабораторної роботи № 4
з дисципліни «Програмування, частина 3 (Структури даних та алгоритми)»
на тему:
«Подання в пам’яті комп’ютера
статичних даних базових та похідних типів»
Варіант № 6
1. МЕТА РОБОТИ
Вивчення фундаментальної абстрактної структури даних стек. Набуття практичних навичок побудови стека, дослідження динаміки його вмісту та використання стеків для розв'язання прикладних задач.
2. ПОСТАНОВКА ЗАДАЧІ
Змоделювати стек на базі статичного масиву згідно з завданням. Переписати основні операції роботи зі стеком і продемонструвати їх застосування при додаванні та вилученні елементів зі стеку. Для реалізації цього (якщо в завданні не вказано інший спосіб) задати послідовність з К цілих чисел (числа вводити з клавіатури). Всі парні числа додавати в стек, а кожне непарне число має вилучати зі стеку один елемент. Виводити на екран динаміку вмісту стеку під час обробки заданої послідовності.
Примітка: не працювати зі стеком як з масивом, а тільки як з абстрактним типом даних.
6. Реалізувати стек, у якому до опису стека додано логічну змінну FULL, що приймає значення true, якщо стек повний, і значення false, якщо це не так. Переписати основні функції роботи зі стеком з врахуванням цієї змінної. Після обробки заданої вхідної послідовності перевірити, чи стек буде “дзеркальним” (тобто перший елемент буде дорівнювати останньому, другий – передостанньому і т.д.).
3.РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Рис.1. Результат виконання програми
Висновок: Виконуючи лабораторну роботу познайомився з фундаментальною абстрактною структурою стек. Навчився будувати стеки ти викорстовувати їх для розв'язання прикладних задач.
4.ДОДАТОК
ФАЙЛ «STACK.H»
#include <iostream>
#include <iomanip>
template <typename T>
class Stack
{
private:
bool full;
T *stackPtr;
const int _size;
int _top;
public:
Stack(int = 10);
~Stack();
bool empty() const;
void push(const T & );
void pop();
T top();
void print();
bool isSpecular();
int size() const;
};
ФАЙЛ «STACK.CPP»
#include "Stack.h"
using namespace std;
template <typename T>
Stack<T>::Stack(int maxSize) : _size(maxSize) {
stackPtr = new T[_size];
_top = 0;
full = false;
}
template <typename T>
Stack<T>::~Stack() {
delete [] stackPtr;
}
template <typename T>
void Stack<T>::push(const T &value) {
if(!full){
stackPtr[_top++] = value;
if(_top==_size) full = true;
}
else{
cout<<"Stack is full"<<endl;
}
}
template <typename T>
void Stack<T>::pop() {
if(_top > 0){
_top--;
}
else{
cout<<"Stack is empty"<<endl;
}
}
template <typename T>
void Stack<T>::print() {
for (int ix = _top - 1; ix >= 0; ix--)
cout << "|" << setw(2) << stackPtr[ix] << setw(2) << "|" << endl;
}
template <typename T>
int Stack<T>::size() const {
return _size;
}
template <typename T>
T Stack<T>::top() {
return stackPtr[_top-1];
}
template <typename T>
bool Stack<T>::empty() const {
if(_top==0){
return true;
}
return false;
}
template <typename T>
bool Stack<T>::isSpecular() {
for(int i = _top-1, j = 0; i!=j && j<i; i--, j++){
if(stackPtr[i]!=stackPtr[j])
return false;
}
return true;
}
ФАЙЛ «MAIN.CPP»
#include <conio.h>
#include "Stack.cpp"
int main(){
auto *stack = new Stack<int>(7);
stack->push(11);
stack->push(31);
stack->push(22);
stack->push(22);
stack->push(31);
stack->push(11);
stack->push(99);
stack->print();
if(stack->isSpecular()){
cout<<"the stack is specular"<<endl;
}
else{
cout<<"the stack is not specular"<<endl;
}
stack->pop();
stack->print();
if(stack->isSpecular()){
cout<<"the stack is specular"<<endl;
}
else{
cout<<"the stack is not specular"<<endl;
}
delete stack;
_getch();
return 0;
}
Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть
або зареєструйтесь.
Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!
Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!