Лабораторна робота №4 Програмування, ч3

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Інші
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Комп’ютерні науки
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2024
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Програмування алгоритмів цифрової обробки сигналів та зображень

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Лабораторна робота №4 з дисципліни: Програмування, частина 3 » Мета роботи Вивчення фундаментальної абстрактної структури даних стек. Набуття практичних навичок побудови стека, дослідження динаміки його вмісту та використання стеків для розв'язання прикладних задач. Завдання Перша буква К, варіант 12, завдання 6. Завдання 1: Змоделювати стек на базі статичного масиву згідно з завданням. Переписати основні операції роботи зі стеком і продемонструвати їх застосування при додаванні та вилученні елементів зі стеку. Для реалізації цього (якщо в завданні не вказано інший спосіб) задати послідовність з К цілих чисел (числа вводити з клавіатури). Всі парні числа додавати в стек, а кожне непарне число має вилучати зі стеку один елемент. Виводити на екран динаміку вмісту стеку під час обробки заданої послідовності. Примітка: не працювати зі стеком як з масивом, а тільки як з абстрактним типом даних. . Реалізувати стек, у якому до опису стека додано логічну змінну FULL, що приймає значення true, якщо стек повний, і значення false, якщо це не так. Переписати основні функції роботи зі стеком з врахуванням цієї змінної. Після обробки заданої вхідної послідовності перевірити, чи стек буде “дзеркальним” (тобто перший елемент буде дорівнювати останньому, другий – передостанньому і т.д.). Хід роботи Для реалізування моделі стеку я вирішив створити клас який буде грати роль стеку. Код класу наведений нижче: Файл stek.h class stek { int muss[10]; bool FULL;// змінна яка відповідає чи стек повний public: stek(); stek(int*); void add(int);// додає необхідний елемент у стек void delt();// видаляє елемент bool setFULL();//виводить змінну FULL int* setMass();// повертає вказівник на стек int setElement();//повертає перший елемент стеку int setEL(int);// повертає вказаний елемент bool dz();// показує чи стек дзеркальний }; Реалізація класу записана у файл stek.cpp Реалізація алгоритму int variable; QString d; d=ui->lineEdit->text(); ui->list->setText(d); variable = d.toInt()%2; if(variable==0) { ob.add(d.toInt()); } else { ob.delt(); } bool choice; choice = ob.setFULL(); if(choice==false) { ui->FULL->setText("ні "); } else ui->FULL->setText("так"); QString l1 = QString("%1").arg(ob.setEL(0)); ui->l1->setText(l1); QString l2 = QString("%1").arg(ob.setEL(1)); ui->l2->setText(l2); QString l3 = QString("%1").arg(ob.setEL(2)); ui->l3->setText(l3); QString l4 = QString("%1").arg(ob.setEL(3)); ui->l4->setText(l4); QString l5 = QString("%1").arg(ob.setEL(4)); ui->l5->setText(l5); QString l6 = QString("%1").arg(ob.setEL(5)); ui->l6->setText(l6); QString l7 = QString("%1").arg(ob.setEL(6)); ui->l7->setText(l7); QString l8 = QString("%1").arg(ob.setEL(7)); ui->l8->setText(l8); QString l9 = QString("%1").arg(ob.setEL(8)); ui->l9->setText(l9); QString l10 = QString("%1").arg(ob.setEL(9)); ui->l10->setText(l10); if(ob.dz()== true) { ui->dz->setText("Так"); } else ui->dz->setText("Ні"); / Рис.1 Реалізація роботи програми Висновок : у ході лабораторної роботи я вивчив фундаментальну абстрактну структуру даних стек. Набув практичних навичок побудови стека, дослідив динаміку його вмісту та використав стек для розв'язання прикладних задач.
Антиботан аватар за замовчуванням

28.05.2019 17:05-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!