Алгоритм методу резолюцій доведення теорем у штучному інтелекті

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
КН
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2017
Тип роботи:
Звіт до лабораторної роботи
Предмет:
Методи і системи штучного інтелекту

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЛЬВІСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» Кафедра ІСМ Звіт До лабораторної роботи №6 З дисципліни: «Методи та системи штучного інтелекту» На тему: «Алгоритм методу резолюцій доведення теорем у штучному інтелекті» Львів-2017 Мета роботи: полягає у вивченні алгоритму методу резолюції доведення теорем у штучному інтелекті та алгоритму уніфікації. Теоретичні відомості / Завдання лабораторної роботи: Скласти програму, яка дозволяє доводити теореми у штучному інтелекті застосуванням алгоритму резолюції. Програма повинна доводити невиконання заданої множини диз’юнктів або демонструвати її виконання. Алгоритм резолюції повинен виконуватись для множини диз’юнктів у логіці висловлень. Результати виконання роботи: package vovk_2; /** * * @author asuspk */ public class tata extends javax.swing.JFrame { /** * Creates new form tata */ public tata() { initComponents(); } private void jButton1ActionPerformed(java.awt.event.ActionEvent evt) { jTextArea1.setText("Якщо " + jTextField1.getText() + " " + jTextField3.getText() + " а " + jTextField2.getText() + " " + jTextField1.getText() + " то " + jTextField2.getText() + " " + jTextField3.getText()); private void jButton2ActionPerformed(java.awt.event.ActionEvent evt) { jTextArea2.setText("Якщо " + jTextField4.getText() + " то я " + jTextField5.getText() + " .Інакше я " + jTextField6.getText()); // TODO add your handling code here: } public static void main(String args[]) { java.awt.EventQueue.invokeLater(new Runnable() { public void run() { new tata().setVisible(true); } }); } private javax.swing.JButton jButton1; private javax.swing.JButton jButton2; private javax.swing.JLabel jLabel1; private javax.swing.JLabel jLabel2; private javax.swing.JLabel jLabel3; private javax.swing.JLabel jLabel4; private javax.swing.JLabel jLabel5; private javax.swing.JLabel jLabel6; private javax.swing.JLabel jLabel7; private javax.swing.JLabel jLabel8; private javax.swing.JScrollPane jScrollPane1; private javax.swing.JScrollPane jScrollPane2; private javax.swing.JSeparator jSeparator1; private javax.swing.JTextArea jTextArea1; private javax.swing.JTextArea jTextArea2; private javax.swing.JTextField jTextField1; private javax.swing.JTextField jTextField2; private javax.swing.JTextField jTextField3; private javax.swing.JTextField jTextField4; private javax.swing.JTextField jTextField5; private javax.swing.JTextField jTextField6; // End of variables declaration } В даній програмі використовувався тестовий інтерфейс. Програма генерує резолюцію та логіку Арістотеля. / Рис. 1. Результат виконання програми Висновок Виконавши дану лабораторну роботу, вивчила алгоритм методу резолюції доведення теорем у штучному інтелекті та алгоритм уніфікації та їх використання.
Антиботан аватар за замовчуванням

30.05.2019 16:05-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!