ПОЛЯ БІТІВ У СТРУКТУРАХ ПРОГРАМНА РЕАЛІЗАЦІЯ ОБ’ЄДНАНЬ

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
О
Факультет:
Комп’ютерні науки
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2007
Тип роботи:
Інші
Предмет:
Програмно-орієнтовані мови програмування

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Національний університет “Львівська політехніка”  ПОЛЯ БІТІВ У СТРУКТУРАХ ПРОГРАМНА РЕАЛІЗАЦІЯ ОБ’ЄДНАНЬ ЗАВДАННЯ до лабораторної роботи № 9 з курсу “Проблемно-орієнтовані мови програмування” для базового напрямку “Комп’ютерні науки” Затверджено на засіданні кафедри систем автоматизованого проектування Протокол № ____ від _______2007__ р. ЛЬВІВ – 2007 1. Визначити змінну 'х' типу структури, кожний біт якої, є окремим бітовим полем. Записати в бітові поля числа: 2, 1, 0, 0, 1, 2. Вивести на екран значення бітових полів. 2: Оголосити локальний шаблон структури з бітовими полями. Визначити змінну оголошеного типу, проініціалізувати її поля. Вивести на екран значення полів, а також обсяг пам'яті, необхідної для розміщення цієї змінної (функцією sizeof). 3. Створити об'єднання з елементами числа з плаваючою крапкою, чи текстового рядка. Вивести у файл значення полів об'єднання. 4. Написати програму, яка використовує поля бітів для виводу бітового представлення символів. 5. Використовуючи поля бітів, визначити залишок від ділення введеного числа на 2,4, чи на 8, не застосовуючи операцію ділення. Програма завершується, якщо введено число нуль. 6. Створити об'єднання з елементами числа з плаваючою крапкою, чи текстового рядка. Вивести у файл значення розміру полів об'єднання (функцією sizeof). 7. Написати програму, де оголошується змінна типу об'єднання, ввести і вивести на екран елементи її полів. 8. Використовуючи бітові поля вивести на екран вмістиме другого байта змінної типу іnt. Значення змінної дорівнює 67. 9. Визначити змінну 'х' типу структури, кожний біт якої, є окремим бітовим полем. Записати в бітові поля числа: 2, 4, 6, 8. Вивести у файл значення бітових полів. 10. Написати програму з використанням обєднань для вводу цілих додатніх чисел. Виводити на екран запис числа в двійковій системі числення, використовуючи для цього -операцію розподілу. Одержати результат у вигляді стрічки символів. 11. Оголосити локальний шаблон структури з бітовими полями. Визначити змінну оголошеного типу, проініціалізувати її поля. Вивести у файл значення полів, а також тип цієї змінної у символьному фориаті. 12. Написати програму, яка введений рядок символів (двійкове число у символьному форматі) перетворить в число, використовуючи вагові коефіцієнти відповідних розрядів двійкового числа. 13. Створити об'єднання з елементами числа цілого типу, чи текстового рядка. Вивести у файл значення розміру полів об'єднання (функцією sizeof). 14. Написати програму з використанням об'єднання для зберігання інформації про одну з геометричних фігур: трапеція або трикутник. Передбачити обчислення площі даних фігур. 15. Написати програму, яка використовує поля бітів для виводу у файл бітового представлення символів. 16. Використовуючи поля бітів, визначити залишок від ділення заданого числа на 3, 6, чи на 9, не застосовуючи операцію ділення. Програму завершити введенням числа нуль. 17. Створити об'єднання з елементами числа цілого типу, чи текстового рядка. Вивести у файл значення полів об'єднання. 18. Написати програму, де оголошується змінна типу об'єднання, ввести елементи її полів і вивести їх розмір (функцією sizeof). 19. Використовуючи бітові поля вивести на екран вмістиме першого байта змінної типу іnt. Значення змінної дорівнює 177. 20. Написати програму з використанням обєднань для вводу цілих додатніх чисел. Виводити на екран запис числа в двійковій системі числення, використовуючи для цього бітові поля.. Одержати результат у вигляді стрічки символів 21. Створити об'єднання з елементами числа цілого типу, чи з плаваючою крапкою. Вивести на екран значення полів об'єднання 22. Написати програму, яка введений рядок перетворить в число, використовуючи вагові коефіцієнти відповідних розрядів двійкового числа. 23. Написати програму з використанням об'єднання для зберігання інформації про одну з геометричних фігур: коло або трапецію. Обчислити при цьому площу даних фігур. 24. Написати програму з використанням обєднань для вводу цілих відємних чисел. Вивести у файл запис числа в двійковій системі числення, використовуючи для цього бітові поля.. Одержати результат у вигляді стрічки символів. 25. Написати програму з використанням об'єднання для зберігання інформації про одну з геометричних фігур: прямокутник, трапецію або трикутник. Обчислити при цьому площу даних фігур. 26. Визначити змінну 'х' типу структури, кожний біт якої, є окремим бітовим полем. Записати в бітові поля числа: 0, 2, 4, 6, 8, 10. Вивести на екран значення бітових полів. 27. Використовуючи бітові поля вивести у файл вмістиме другого байта змінної типу іnt. Значення змінної дорівнює 248. 28. Оголосити локальний шаблон структури з бітовими полями. Визначити змінну оголошеного типу, проініціалізувати її поля. Вивести на екран значення полів, а також розмір цієї змінної (функція sizeof). 29. Написати програму, яка використовує поля бітів для виводу на екран бітового представлення символів. 30. Використовуючи поля бітів, визначити залишок від ділення заданого числа на 5, 10, чи на 15, не застосовуючи операцію ділення. Програму завершити введенням числа нуль. 31. Написати програму з використанням об'єднання для зберігання інформації про одну з геометричних фігур: трапеція або коло. Передбачити обчислення площі даних фігур.
Антиботан аватар за замовчуванням

17.07.2020 14:07-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!